Liikuttavin leffakohtaus?

Keskustelut TV-sarjoista ja Elokuvista tulevat tänne.
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

<!--QuoteBegin-IzU+May 18 2005, 17:21--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (IzU @ May 18 2005, 17:21)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Elokuvista en kyllä muista mutta vitutus oli armoton kun [FF7-spoiler]<span style='color:white'>Aeris kuoli FF seiskassa</span>[/spoiler]  <_< [/quote]
Täsmälleen mullaki tuntu samanlaiselta.
Minä en liikutu amerikkalaisen tekemälle rahastus sekunda b-luokan elokuville, joihin on oikein tekemällä tehty semmoinen imelä loppu
Kuva
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

<!--QuoteBegin-sojo+Jun 2 2005, 21:46--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (sojo @ Jun 2 2005, 21:46)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-IzU+May 18 2005, 17:21--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (IzU @ May 18 2005, 17:21)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Elokuvista en kyllä muista mutta vitutus oli armoton kun [FF7-spoiler]<span style='color:white'>Aeris kuoli FF seiskassa</span>[/spoiler]  <_< [/quote]
Täsmälleen mullaki tuntu samanlaiselta.
Minä en liikutu amerikkalaisen tekemälle rahastus sekunda b-luokan elokuville, joihin on oikein tekemällä tehty semmoinen imelä loppu [/quote]
NO VOI VITTU. Toi on pelimaailman pahin spoileri ja te kailotatte sitä ääneen. Ette oikeesti tee tota enään.
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

<!--QuoteBegin-chauron+May 18 2005, 15:09--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (chauron @ May 18 2005, 15:09)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->

Forrest Gump: - Tämä on myös minun listallani. En vaan kestänyt (enkä vieläkään kestä) sitä, kun ensin Äiti meni ja sitten vielä Jenny.. Kohtaus kun Forrest seisoo Jennyn haudalla.

Schindlerin lista: - Punapaitaisen tytön kuolema. Samoin Schindlerin avautuminen loppupuolella "Olisin saanut enemmän [kyyneleet]". Ihmiset halaavat Schindleriä hyvästiksi.


Taru Sormusten Herrasta - Kuninkaan Paluu: - Elokuvan viimeiset puoli tuntia, Aragornin kruunajaiset, Arwenin saattaminen, ja etenkin kohta "ei teidän tule kumartaa minua, meidän tulee kumartaa teitä" jolloin kaikki kumartavat neljää hobittia [/quote]
Miun listaan myös nuo. o/ ;____; Jessus kun iho meni siinä kumartamiskohdassa kananlihalle siitä whum~ tunteesta. @_@

Ja Sormusten Ritareiden loppu on suru. ;__;
Mutta hei, olen nolo ihminen. Kukaan muu ei takuulla ole itkenyt Spirit - Villi ja vapaa-leffaa katsoessaan. Se tuli pari viikkoa sitten TV:stä ja herrajumala min paruin. Soli niin mahdottoman surullista kun Spirit joutui sinne junaan ja..ja... *alkaa kohta parkumaan uudestaan*


Minä. o/ Minulla on se videona, katsoin juuri uudelleen. Parhaita näkemiäni piirrettyjä, fiilistelen sen leffan joka kohdassa iloisesti, surullisesti tai vaikuttuneena. *3*

Uusin Tähtien Sota oli semmoinen mikä sai mahan sekaisin. xD Tai siis minä jännitin niin penteleesti koko ajan mitä seuraavaksi tapahtuu. o_o

Vanilla Sky


Kiitos. o/ Soli ööh...aika sekava ja ajatuksia herättävä, nyt muistankin hommata sen jostain katsoakseni uudelleen. ^^;

Ja tietysti loppu, kun Meier ja Charlotte lähtevät raketilla Kaukaisten Tähtien kaupunkiin - minä ainakin huusin Leilan kanssa "Lennä! Lennä! LENNÄ!"


Määr aloin itkemään siinä. ;_____; Se musiikki taustalla vielä uuwaaah. >;o;<

Pentele, enhän mie muista enää mitään leffoja itse.^^;; Eikun juu, A.I. sain minut itkemään tunnin putkeen. xD; Molen oikeasti itkenut harvassa leffassa niin totaalibrutaalisti.
Avatar
Hikaru-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 315
Liittynyt: Ma Huhti 11, 2005 18:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hikaru-chan »

Henkien Kätkemä Se kohta, jossa Chihiro syö sitä leipää vai mitä lie ja alkaa itkeä. Jotenkin siinä on aina itku kurkussa. Johtuu varmaan myös musiikeista. Rakastan sitä musaa, mutta se on niin surullista..

Titanic Kohta, jossa laivaan tulee vettä ja näytetään äiti joka lukee lapsilleen kirjaa. Se itkettää aina, kun ajattelee, että äiti ei edes yritä pelastaa itseään ja lapsiaan. Varsinkin kun tuo on aivan hyvin saattanut tapahtua oikeasti :(

Viimeinen Samurai Loppu, jossa
Spoileri, maalaa nähdäksesi <span style='color:white'>se Samurai-päällikkö kuolee.. Tai siis haluaa että häntä autetaan tekemään itsari.</span>[spoiler ends] Se saa tunteet pinnalle.

Vihreä Maili [spoiler] <span style='color:white'>Sen hiirityypin ja sen 'ihmemiehen' kuolema. </span> [spoleri ends] Se itkettää...
Kuva
Älä edes yritä elää viisaasti
~Y.S.A.K.~
Avatar
Taateli
Chuunin
Chuunin
Viestit: 221
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 11:36

Viesti Kirjoittaja Taateli »

Leijonakuninkaassa on todella surullista kun mufasa kuolee ;___;
Sitten tietenkin Titanicin kohtaus jossa jäätynyt ja kuollut Jack vajoaa mereen.

EDIT: Vanilla Sky on kyllä myöskin jotenkin todella surullinen...
Kuva
Kiitos nixuboy ^^
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Hevoskuiskaajassa muistan itkeneeni kun se onnettomuus tapahtuu ja Judith putoaa hevosensa selästä :( Siinä kohdassa soiva musiikki on niin mahdottoman surullinen ja muutenkin.

Titanicin uppoamiskohtaus on myös hyvin surullinen ja siinä tulee itkettyä.
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Minulla tulee aina pala kurkkuun Poika ja Ilves elokuvassa ,kun se
metsästäjä ampuu sen oman koiransa :(
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
LäderLappen
ANBU
ANBU
Viestit: 475
Liittynyt: Pe Touko 21, 2004 12:02
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja LäderLappen »

<!--QuoteBegin-Sakura_88+May 20 2005, 11:46--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Sakura_88 @ May 20 2005, 11:46)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->Star Warsit: Kun Ben Kenobi kuoli ;P Silloin itkin. Yoda kuoli, Itkin. Padme itki siinä ja kun Anakin kuristi Padmea ja kun Padme kuoli: Itkin.
"U were the chosen one!" Kun obi wan huutaa ja melkein itkee :[ "U r my brother!" Tai jtn tollasta Obi Wan huusi siinä.. *NIIISK*[/quote]
Ei SPOIL!-vaaraa (kaikkihan tietää mistä viimosimmassa Star Warsissa on kyse... tietäähän?! ö.Ö), vain repliikki-spoilia. Jotka nyt ei halua tietää yhtään mitään, niin jättää väliin.
Kävin tuon viimosimman (ainakin tähän asti..) Star Wars-leffan, Sithin koston, katsomassa. Pidin elokuvaa muuten aika, noh, kökkönä juuri näyttejöiden, tai oikeastaan niiden puutteen vuoksi. Ainoastaan Ewan McGregor teki hyvää työtä repliikkiensä kanssa. Aaah..takaisin asiaan...
Elokuvan muusta kökköydestä huolimatta, juuri tuo kohta, missä Obi-kulta huutaa: "You you were the chosen one!! You were ment to destroy the siths not join them!!" <span style='font-size:8pt;line-height:100%'>tai jotain tuonne päin...</span> tuli niin tunteella, että sydäntä riipaisi. Aivan ihana, ja kamala samaan aikaan.

"You were like a brother to me!! I loved you!!" - Obi Wan Anakinille.

"I hate you." -Anakin Obi Wanille.<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Yeah yeah Hayden! I hate you too!</span> Yuuuu iivul mätäpaise! Noin ei sanota ihkulle Ewan-Obi-sedälle!! ;_;


Kenoooobiiiii~~!!
Kuva

AMPUKAA ITTENNE.
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

<!--QuoteBegin-LäderLappen+Jun 7 2005, 18:07--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (LäderLappen @ Jun 7 2005, 18:07)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Elokuvan muusta kökköydestä huolimatta, juuri tuo kohta, missä Obi-kulta huutaa: "You you were the chosen one!! You were ment to destroy the siths not join them!!" <span style='font-size:8pt;line-height:100%'>tai jotain tuonne päin...</span> tuli niin tunteella, että sydäntä riipaisi. Aivan ihana, ja kamala samaan aikaan.

"You were like a brother to me!! I loved you!!" - Obi Wan Anakinille.

"I hate you." -Anakin Obi Wanille.<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Yeah yeah Hayden! I hate you too!</span> Yuuuu iivul mätäpaise! Noin ei sanota ihkulle Ewan-Obi-sedälle!! ;_; [/quote]
W00t! *thumbs up* Koska tuo on ihan totta. Ewaniahan ei Lucasin kökköohjaus pidättele. ;3
Ja buu at Anakin. En tykkää hänestä ollenkaan. D:

Ja nyt kun tuli puhetta Episodi 3:sta, niin tässä yksi koskettava kohtaus lisää minun listaani:

Order 66.

[spoilage] <span style='color:white'>Se musiikki, se musiikki. Ja se, kun Jediparat eivät tienneet ollenkaan mitä oli tapahtumassa, ei aavistustakaan että kloonit voisivat mitenkään pettää heidät. Ja kaiken lisäksi kohtauksessa näytettiin sekä Ki-Adi Mundi että Plo Koon kuolemassa, jotka ovat Jedineuvoston lempijäseneni. Varsinkin Ki on tullut kamalan läheiseksi SW-sarjakuvien kautta, Plosta tykkään hirmuisesti vain muuten. Siinä vaiheessa rupesi auttamatta itkettämään, kun Ki oli vielä niin hämmentyneen ja petetyn näköinen. ;;^;;
En minä Padmén kuolemasta tai Anakinin muuttumisesta Vaderiksi välittänyt pätkääkään, mutta tuo kohtaus suretti ja hitosti. :Niagaranputous:</span> [/spoilage]
Yasha
Genin
Genin
Viestit: 195
Liittynyt: Su Heinä 10, 2005 15:46

Viesti Kirjoittaja Yasha »

en mie nyt koskaan oo erityisemmin "liikuttunut" leffoista paitsi kerran kun olin
mökillä ni aloin kollottamaan jopa Patriotissa kun Thomas ammuttiin xD
unohtamatta rölliä ja metsänhenkeä! itkin siinäkin lopussa -_-" vaik ei ollut edes
syytä.. olin kai liian sokerihumalassa xD
no sitten ihan oikeesti ja "selvinpäin" oon itkenyt Titanicissa ja Henkien Kätkemässä :)
ne loput vaan saa itkemään ^^"
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Ei varmaan ole leffaa missä en olisi jossakin kohassa märissyt. ;__; Mä itken silloinki ku tapahtuu jotakin niin hillittömän ihanaa ja liikuttavaa ja silloin kun tapahtuu jotakin surullista. MINÄKÖHERKKISHAH.
~chauron kirjoitti:
Taru Sormusten Herrasta - Kuninkaan Paluu: - Elokuvan viimeiset puoli tuntia, Aragornin kruunajaiset, Arwenin saattaminen, ja etenkin kohta "ei teidän tule kumartaa minua, meidän tulee kumartaa teitä" jolloin kaikki kumartavat neljää hobittia.
Aivan <3 ;___; etenkin Harmaat Satamat, vollotan joka kerta kun ne lähtee. Ja myös Sormusten Ritarien loppu se on vaan niin.. ;_;

300: Vaikea oli pidätellä kyyneleitä kun kolmesatanen teurastettiin viimeiseen mieheen, kun Leonidas seisoi paikallaan kädet levitettyinä ja kuiskasi 'rakastettuni, kuningattareni..' ja kun se nuolisade tuli jajajaa.. ;__;
Vihreä maili: lähes koko elokuva, etenkin loppupuoli. ;_;
David Galen Elämä: Sydämeen sattuu ja kovasti kun syytön kuolee ja kun pelastus olisi ollut niin lähellä. Itq.
Casshern: Se kun se Burai alkoi itkeä verta ja uhrasi itsensä hyökkäämällä sitä yhtä heeboa vastaan, kun kaikki kuåli, Casshernin ja Lunan viimeinen suudelma.. ja VIHAAN YLI KAIKEN SITÄ LOPPUA kun PITÄÄ näyttää ne kaikki kuolleet henkilöt, millä lailla ne olisivat olleet jos olisivat jääneet henkiin, onnellisina, hymyilevinä... niisk.. ;__;
Brokeback Mountain: Tän leffan loppuajan märisin ku hullu. Ei tarvinnut edes mitään tehdä, ottaa vain se paita verisine hihoineen syliin ja näyttää siltä et purskahtaa itkuun minä hetkenä hyvänsä ja sanoa ne sanat jajaja.. ;__;
Constantine: kun se
Spoileri, maalaa nähdäksesitaksipoju kuoli.
se oli niin väärin, niin ei olisi saanut käydä dammit. ;_;
Viimeinen Samurai Kun se samurai teki itsemurhan sen yhen avulla.. ja sakurankukkia vaan leijailee taustallaaaarrgh..
Ja ainakin mie silloin ku joskus skidinä katoin Pokémonia ni vollotin ykkösleffassa siksi ku en halunnu et ne tappelis ( :< ) ja kakkosleffassa siksi, koska se soittokohta oli vain niin liikuttavan kaunis. :D

//jos alkaisin tähän pistään kanssa animen märymärykohtia niin tää viesti ei loppuis ikinä. Mut pahin pitää mainita ja se on Gankutsuon 18 ja vika ep. Jumatsuikka, en vielkää voi kattoa toista kertaa märisemättä täyttä kurkkua.
Avatar
Karuoru
Genin
Genin
Viestit: 131
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 02:23
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Liikuttavin leffakohtaus?

Viesti Kirjoittaja Karuoru »

Näitä tulee aika vähän mieleen tällä hetkellä mutta...
Disneyn Kaunotar ja Hirviö: Legendaarisen Ballroom kohtauksen jälkeen, kun Belle näkee isänsä taikapeilissä ja Hirviö vapauttaa hänet kaksikon sopimuksesta Bellen pysyä ikuisesti linnassa.
Titanic: KÖH, on kyllä ihan hölmö elokuva x) Mutta loppu on surullinen. Kelpaa kyllä itkeä.
Moulin Rouge!: Vaikka lopusta alkuun itsensä syövä juoni ei tunnukaan mitenkään välttämättömältä, niin Tolouse laulamassa Nature Boy, yleisö hurraamassa ja esiripun takana Tuberkuloosiin kuolla kupsahtanutta Satinea itkevä Christian
Star Wars eps. III: No itkuksi ei tämä äitynyt, mutta jotenkin painui mieleen, kun siellä Mustafarin laavaa syöksevien tulivuorien alla Padme kyyneleitään pidätellen sanoo:"Anakin, you're breaking my heart."
Kuva
Avatar
GaaraFan
Genin
Genin
Viestit: 103
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 22:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Liikuttavin leffakohtaus?

Viesti Kirjoittaja GaaraFan »

Taru sormusten herrasta -kuninkaan paluu loppukohtaus on niin surullinen siinä kohtaa kun se Frodo vaan sanoo lähtevänsä pois, niin että Yhhyy! Aina on tippa linssissä just siinä kohtaa vaik oonki nähny sen miljoona kertaa.

Ja nyt muistankin! Yhden toisen. Titanic Mutta ei se alkuperäinen versio vaan siitä tehty TV-sarja, joka on sitten koottu elokuvaksi. Todella ihana ja koskettava, parempi minusta kuin se toinen. Kyyneleet tuli kyllä lopussa silmiin.
Viimeksi muokannut GaaraFan, Su Maalis 30, 2008 17:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
100%:sesti suklaa, Naruto ja Potter holisti.
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Liikuttavin leffakohtaus?

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Eilen sen taas muistin katsottuani Taru Sormusten Herrasta-trilogian kolmannen osan.. Ehdottomasti surullisimpia kohtauksia mitä ikinä olen nähnyt, juuri ne viimeiset puoli tuntia ;___;

Eipäs tule tässä mietiskellessä sen enempää hirveän liikuttavia leffakohtauksia mieleen.. Edittaan jos sattuu iskemään joku kohdalle :p
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Kiyoshi-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 213
Liittynyt: Pe Kesä 29, 2007 00:02

Re: Liikuttavin leffakohtaus?

Viesti Kirjoittaja Kiyoshi-san »

Vihreän mailin loppu, jossa:
Spoileri, maalaa nähdäksesiJohn Coffey asetetaan sähkötuoliin ja hän kuolee, ja kaikki vanginvartijat lähes itkevät. Ja vielä sen jälkeinen kohtaus vanhainkodista oli erittäin tunteellinen.
Vastaa Viestiin