Prison Break/ Pako

Keskustelut TV-sarjoista ja Elokuvista tulevat tänne.
Vastaa Viestiin
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Prison Break/ Pako

Viesti Kirjoittaja samsam »

Eli jooh varmaan moni kattoo tätä loistavaa sarjaa, täynnä actionii ja jännityst. Loistava juoni ja ja niin edellee :D Mä ainaki fanitan tätä sarjaa kuten muutkin varmaan! ? Kertokaamme mielipiteemme tästä loistavasta sarjasta, mikä ownaa monet sarjat.

Minun mielipiteeni on, että ihan helv**tin hyvin suunniteltu juoni/tarina! ja hyviä näyttelijöitä ja hyvin suunniteltu pako! mut saakeli et jäi edellinen jakso jännää kohtaa....
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Oon ihan koukussa. Hyvä sarja. Mielenkiintosia hahmoja. Pilottijakso meni kyllä ohi, mutta hyvin on mukaan päässyt. Pitää jatkaa seuraamista.

Kaikki ihqdaat ovat varmaan huomanneet että Demissä on tämän Wentworth Millerin (Michael Scofield) juliste/fanikuva. Havaitsin faktan kaupan kassalla.
Avatar
Yondaime
Genin
Genin
Viestit: 118
Liittynyt: Ke Huhti 26, 2006 15:16

Viesti Kirjoittaja Yondaime »

joo onhan tuota tullut melko tarkasti seurattua 8) tosin tietokoneelta elikkä ne jotka katsovat teeveestä ovat melkoisesti jäljessä, varokaa spoileja :wink:
Sarjassa on tosiaan todella mielenkiintoiset hahmot ja tarina, eikä se kerkeä ikiniä käydä tylsaksi vaan loppuu aina vaan jännittävämpään kohtaan ja pakottaa odottamaan ja katsomaan seuraavan jakson :F Muita jotka ovat nähneet jo 2seasonin jaksoja?
Kuva
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

jeh sarja on tosi loistava jäin jo koukkuun siihen ko näin mainokset :D hyvät näyttelijät ja kaikkea :D mä ajattelin et mä katon TV:stä jaksoi, mutta jos jää ees yksi jakso kattomatta vahingossa niin lataan kyl koneelle koko 1 tuotantokauen ja ILMAN tekstejä... huoh et joku on niin huonosti suomentanu... perhanako tvstä ei voi poistaa tekstei ^^ tekisisin sen heti!

jeh... mut pliis jos jotku alkaa jo juttelee 2 tuotantokauesta :D niin olkaa pliis nii kilttei et laitatte spoiler tagin ja ja eka vähä vihjee et esim. 2tuotanto kautee liittyvää tai jtn... tai esim jos 1 tuotantokausest niin vaikka jakson numero... nimittäin telkkaris on menos 4 jakso vasta 5 tulos :P

hei yondaime toi sun sigi.. on tosi hieno! yondaime - sama näyttää vähä cloudilt :P(final fantasy 7) ;) tosi siisti hieno jeh :D
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Mielenkiintonen sarja, kyllä *nodnod* Hyviä hahmoja.. Juoni ei ole ihan omalaatusin, mutta mahtava silti ^^
Harmittaa hieman, kun jäi viime jakso välistä..
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Kyllähän toi ihan jännä on. Viime jaksoa ei tullut syystä tai toisesta (tuliko se Fahrenheit 9/11 Neloselta silloin..? O_o) katsottua, mutta kyllä tykkään sarjasta. Moraalia venytetään niin että paukkuu, mikäs sen mukavampaa. :D Meillä oli tästä sarjasta keskustelua oikein uskonnon tunnillakin, kun käsittelemme moraalia ja etiikka ja kaikkea tämmöistä... ^^'
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Hi Enzeru
Chuunin
Chuunin
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Kesä 27, 2006 18:47
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Hi Enzeru »

Kun sarjaa vasta mainostettiin, mietein että äh, varmaan ihan tyhmä sarja, mutta sitten jokin sai minut katsomaan ensimmäisen jakson( :shock: ) ja nyt olen sitten niin koukussa kun edes voi olla ja joka jakso on PAKKO katsoa :D
Kiinnostaako lähestulkoon sanavapaa foorumi, jossa voit keskustella kaikesta mahdollisesta taivaan ja maan välillä, ja jopa niiden takaa ? Kahvitahra
Avatar
zobis
Chuunin
Chuunin
Viestit: 214
Liittynyt: Ti Elo 03, 2004 21:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja zobis »

Alusta asti en ole katsonut, mutta kun kyläilin serkuilla, niin serkkuni(synt. 94!)oli sitten warettanut ensimmäisen tuotantokauden ja siellä katsoin jaksot 12-17 ja pidin sarjasta kovasti, en kuitenkaan jaksa sitä televisiosta seurata, enkä myöskään itse warettaa... Mutta jeh, kelpo sarja ja päähenkilö on muuten aika hot. Ja ei, en ole hintti vaikka poitsu olenkin ;o :D
Avatar
Ghost
ANBU
ANBU
Viestit: 482
Liittynyt: To Syys 02, 2004 20:43

Viesti Kirjoittaja Ghost »

Onhan tuota jo pitkään seurannut, harmi että kakkoskausi on nyt parin viikon tauolla. Kakkoskauden ekan jakson lopetus oli aika iso yllätys.
Kuva
Avatar
Tonza
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 323
Liittynyt: To Syys 02, 2004 17:27

Viesti Kirjoittaja Tonza »

Mainio sarja on kyllä kyseessä. Oikeastaan ainoa sarja, jota seuraan TV:stä.

Tosin vaikea kuvitella millainen 2.kausi voisi olla. (jos nuo nyt onnistuvat paossaan)
KuvaKuva
Avatar
Xtazey
BANNED
BANNED
Viestit: 420
Liittynyt: Ti Elo 30, 2005 20:16
Paikkakunta: hehe

Viesti Kirjoittaja Xtazey »

Aivan loistava sarja, katsottuna kaikki jaksot ja sarja vieläkin pitää mukanaan. Ensimmäisessä tuotantokaudessa parasta oli Scofieldin kylmä nerokkuus.
Kuva
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Ainoa sarja mitä seuraan telkkarista. Koska tämä on sen arvoinen. Aivan mieletön sarja, tykkään tosiaan. <3
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

karasu- kirjoitti:Ainoa sarja mitä seuraan telkkarista. Koska tämä on sen arvoinen. Aivan mieletön sarja, tykkään tosiaan. <3
jeh mä olen samaa mieltä :) <3
Avatar
Gama-Kaeru
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Heinä 24, 2006 16:10
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Gama-Kaeru »

Yritin jäädä koukkuun, mutta en jäänyt... En ole mitenkään kauhean kiinostunut televisio-ohjelmista, mutta Pako oli tosiaan varsin hyvä... Mutta silti en jäänyt koukkuun... Kyllä siinä animessa on vain sitä jotain, kunnolla koukuttavaa kamaa.
"Hyvin suuniteltu matka on jo puoliksi pilalla."

MATKALLA KAUHAJOELLE COSPLAY-VIIKOLLE!!!
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Pidän, on muutamia sarjoja joita seuraan telkkarista.. mutta kyllä tämä menee top 3 kärkeen. idea ja näytelijät ovat hyvät.. sarja etnee sopivaa vauhtia ja joka jaksossa oma asiansa.
Kuva
Vastaa Viestiin