Suomen Idols 2007

Keskustelut TV-sarjoista ja Elokuvista tulevat tänne.
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

LittleSamurai kirjoitti:Ja se kävi itkemään kun pääsi jatkoon.. o___0
Ainahan tuo on pillittänyt jatkopaikan selvittyä, mutta nykyään hän on sentään saanut pidettyä itsensä kasassa kun tuomareilta on tullut kehuja.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
SuzyQ
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: Pe Marras 24, 2006 23:07
Paikkakunta: Forssa

Viesti Kirjoittaja SuzyQ »

Kristian oli suosikkini jo alusta lähtien ja hänen putoamisensa oli suuri pettymys. Mikäköhän siinäkin on, että joka vuosi suosikkini on tippunut neljänneksi viimeisenä. :roll: Nyt kun Kristian ei enää ole mukana kisassa toivon Arin voittavan. Onneksi pääsi jatkoon.

Mutta ei taida tänä vuonnakaan mukana olla Hanna Pakarisen veroisia laulajia. Valitettavasti.
Y.S.A.K. - Metallimusiikki F.C. - Hatake Kakashi F.C. - // J-Rock ~ FC//
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Hahaa, putosihan se halvatun Kristiina vihdoinkin! On se kumma miten joku jolla ei näemmä ole minkäänlaista sävelkorvaa/nuotissapysymisentaitoa pääsi noinkin pitkälle. Ihan uskomatonta touhua, että pudottivat Kristianin mieluummin kuin hänet.
Ei niin että minulle sinänsä olisi väliä kuka voittaa ja kuka ei, mutta tuo Kristiinan jatkaminen on ärsyttänyt jo niin kauan että pakko oli tulla vähän hehkuttamaan. Anteeksi vain kyseisen henkilön fanit, mutta hän ei vain osaa laulaa - kuten se ruotsalainen tuomarikin sanoi, kuulostaa hyvältä kun pysyy nuotissa, mutta kun sitä ei tapahdu koskaan.
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Viesti Kirjoittaja shin »

frostious kirjoitti:Hahaa, putosihan se halvatun Kristiina vihdoinkin! On se kumma miten joku jolla ei näemmä ole minkäänlaista sävelkorvaa/nuotissapysymisentaitoa pääsi noinkin pitkälle. Ihan uskomatonta touhua, että pudottivat Kristianin mieluummin kuin hänet.
Ei niin että minulle sinänsä olisi väliä kuka voittaa ja kuka ei, mutta tuo Kristiinan jatkaminen on ärsyttänyt jo niin kauan että pakko oli tulla vähän hehkuttamaan. Anteeksi vain kyseisen henkilön fanit, mutta hän ei vain osaa laulaa - kuten se ruotsalainen tuomarikin sanoi, kuulostaa hyvältä kun pysyy nuotissa, mutta kun sitä ei tapahdu koskaan.
Aivan.. Ei millään pahalla faneja kohtaan, mutta Kristiina lauloi "nenällään" ja epävireisesti, ei ollut lähelläkään Arin ja Annan tasoa..^^ Kristianin olisi kuulunut olla 3 parhaan joukossa, mutta minkäs voi.. Taitaa Ari viedä finaalin, tai ei siitä voi vielä varma olla, mutta näin uskon käyvän..
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Totta, ei se Kristiina mikään absoluuttisen sävelkorvan omistaja le. Minä kuitenkin tykkäsin Kristiinan tavasta tulkita. Ari ja Anna eivät minun mielestäni osaa eläytyä puoliksikaan yhtä hyvin biiseihin kuin Kristiina. Sen tytön esiintymistä oli mukava katsoa. :3

Mitä nyt tähän loppufinaaliin tulee... tavallaan haluaisin Arin voittavan ja tavallaan en. Ari kuitenkin on pirun kova laulamaan ja tykkään hänen äänestään noin potenssiinkaksisataa enemmän kuin Annan. R'n'b ei kerta kaikkiaan sula minun korviini. Sitten taas en haluaisi Arille mitään sellaista voittajan lässähdystä kuin Ilkalle kävi. No Ilkkahan nyt oli melkoisen paska ja voitti vaan sillä persoonallaan.

Eli melkoisen sama vielä nyt kumpi voittaa. Tulevat nuo molemmat kuitenkin menestymään. Jos äänestän niin äänestän sitten sitä joka ensi perjantaina on mielestäni parempi. ;3
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Minä veikkaisin että Ari voittaa, jos ei muun takia niin siksi että hän on tällainen hevimies, ja eikös hevi ole Suomessa nyt aika in? Toisaalta kyllä Annakin on tosi suosittu, kun hän on niin pieni ja suloinen.

Jos pelkästään laulutaidoilla mennään, niin minun mielestäni Arin pitäisi voittaa - Annan ääni värisee ja väpättää liikaa (ilmeisesti hermostuttaa), ja vaikka se sopiikiin niihin RnB-tyylisiin biiseihin, niin ei oikeastaan muuhun. Ja siinä missä Aria on kritisoitu siitä, että hän laulaa aina samanlaisia biisejä, niin eipä tuo Annakaan kovin erilaisia laula. Sitä Apulantaahan se kovasti yritti, mutta lauloi sen ihan samalla lailla kuin olisi laulanut jonkun Celiné Dionin balladin, ei minusta toiminut YHTÄÄN.

Mutta minä toisaalta en tiedä musiikista oikeasti mitään, tiedän vain mikä minusta kuulostaa hyvältä. >_>
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

frostious kirjoitti:Minä veikkaisin että Ari voittaa, jos ei muun takia niin siksi että hän on tällainen hevimies, ja eikös hevi ole Suomessa nyt aika in? Toisaalta kyllä Annakin on tosi suosittu, kun hän on niin pieni ja suloinen.

Jos pelkästään laulutaidoilla mennään, niin minun mielestäni Arin pitäisi voittaa - Annan ääni värisee ja väpättää liikaa (ilmeisesti hermostuttaa), ja vaikka se sopiikiin niihin RnB-tyylisiin biiseihin, niin ei oikeastaan muuhun. Ja siinä missä Aria on kritisoitu siitä, että hän laulaa aina samanlaisia biisejä, niin eipä tuo Annakaan kovin erilaisia laula. Sitä Apulantaahan se kovasti yritti, mutta lauloi sen ihan samalla lailla kuin olisi laulanut jonkun Celiné Dionin balladin, ei minusta toiminut YHTÄÄN.

Mutta minä toisaalta en tiedä musiikista oikeasti mitään, tiedän vain mikä minusta kuulostaa hyvältä. >_>
Eikä musta muuta tarvitakkaan minusta idolin tarkoitus on etsiä hyvä laulaja. mutta sitten on niitä helvetin pässejä jotka alko vittuilee ku Ari sano tuomareille vastaan ja nyt jotkut ihmiset sanoo et se ei kelpaa idoliks ja musta tässä ei mitään vitun idolia etitä vaan jotakuta joka osaa laulaa ja hyvin...
Kuva
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Brawler »

Toivon kyllä todella ettei Ari voita. Mielestäni tällä hetkellä hyvin ärsyttävä tyyppi. Rupes aika koppavaksi parissakin kohtaa.... Eli siis tyttö voittakoon! Ari voi lähteä mäkeen
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Ihan sama kumpi voittaa. En usko, että Suomen Idolsista suuria kestotähtiä juurikaan tulee. Saati sitten maailmanlaajuisia.

Omasta mielestäni Annan pitäisi asennettaan muuttaa. Ja kuulopuheiden perusteella hänen(kään) elämäntyylinsä ei ole mikään paras malliesimerkki nuorille. Tosin nuorihan Anna itsekin on.
Happy panda
Avatar
Sarada
Genin
Genin
Viestit: 119
Liittynyt: Ma Marras 14, 2005 14:42
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sarada »

ankka_kirai kirjoitti:Omasta mielestäni Annan pitäisi asennettaan muuttaa. Ja kuulopuheiden perusteella hänen(kään) elämäntyylinsä ei ole mikään paras malliesimerkki nuorille. Tosin nuorihan Anna itsekin on.
Olen lukenut eräältä foorumilta haukkuja että Annalla olisi ilkeä luonne ja että hän nyrpisteli semifinaaleissa(en muista kunnolla missä, tuossa kai) kanssakilpailijoille nenäänsä, varsinkin siinä kun jotakuta kehuttiin paremmaksi kuin Anna. Eik hän kuulemma taputtanut muiden esityksille silloin kun muutkin taputti. Joku juttu voi olla väärin, eli älkää alkako Anna-fanit heittää shurikeneja selkääni. Kuten sanoin, minä LUIN nämä jutut, enkä voi enää kaikkea muistaa. Itse kun en semifinaaleja oikein seurannut.

Itse haluaisin että Ari voittaa, Annasta en ole koko finaalien aikana pitänyt. Perusteluja en osaa antaa, koska en koskaan muutenkaan ole hyvä perustelemaan vastauksiani.
Kuva
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Myäh. Aika turha ohjelma etenkin kun ne laulaa huonosti minusta :D Pitää aina sulkeutua jonnekin äänivuorattuun koppiin kun alakerrassa oleva telkkari ja kotiteatteri yläkerrassa kumpikin pauhaa.

Ja joka lehti tyrkyttää niistä juttua..? Jessus sentään ;p Ei ne nyt niin mielenkiintoisia ole, eihän?

Mutta karsinnat katson alussa. Siellä on usein huvittavia tyyppejä, sellaisia jotka on hävinnyt jonkun vedon :>
Kuva
Avatar
Drago^
Cthulhu
Cthulhu
Viestit: 1483
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2004 20:01
Paikkakunta: R'hyel

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Francis: I agree with you. Mitä hälvettiä on sillä kuka bailaa ja missä bailaa tai kuinka joku on ajanut ylinopeutta vuonna nakki ja makkara.

Noh jos pitäisi valita kilpailioista niin Ari, tuo pieni tytterö on turhan nuori "idoliksi".
"Mikään ei ole este, se on mahdollisuus".

Ia! Ia! Cthulhu Fthagn! Ph'nglui mglw'nfah Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Niille koelauluihin osallistuville naureskelen aina. Siellähän on melko erityyppistä porukkaa; on ujoa, hullua, rohkeaa, huonoa, hyvää, karismaattista, seköpäistä, mitäänsanomatonta ja paljon muuntyyppistä. Kukahan se ihmeen hullu akka oli, joka on nyt kaikkina kolmena vuotena käynyt siellä koelauluissa riehumassa..? Eniten repesin tänä vuonna sille henkseleittenpaukuttelija-pojalle, joka oli säveltänyt oman "hilipatipippaa"-kappaleensa. Lopuksi Jone passitti sen kädestä pitäen ulos. <__<;
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Törmäsin eilen työmatkalla Sami Hokkaseen, täytyy myöntää ettei pokeri meinannut pitää. Hemmetti, olisi pitänyt olla tussi mukana niin olisin pyytänyt nimikoirjoituksen. Idolsin ikärajaa ylemmäs ensi kerralla että hän pääsee taas mukaan.
LoneWolf kirjoitti:Kukahan se ihmeen hullu akka oli, joka on nyt kaikkina kolmena vuotena käynyt siellä koelauluissa riehumassa..?
Ibi Love, tai siis Ibi the Love niinkuin hän tänä vuonna halusi itseään tituleerattavan.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

gebric kirjoitti: Ibi Love
No just se. Veikkaan että se on karannut jostain hullujenhuoneelta.
gebric kirjoitti:Törmäsin eilen työmatkalla Sami Hokkaseen, täytyy myöntää ettei pokeri meinannut pitää. Hemmetti, olisi pitänyt olla tussi mukana niin olisin pyytänyt nimikoirjoituksen. Idolsin ikärajaa ylemmäs ensi kerralla että hän pääsee taas mukaan.
Oikeasti? Oliko sillä se sama keltainen haalari ja ylioppilaslakki päällä? :P On sekin kyllä yksi takakylien tollo, ei voi muuta sanoa.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Vastaa Viestiin