Suomen Idols 2007

Keskustelut TV-sarjoista ja Elokuvista tulevat tänne.
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Suomen Idols 2007

Viesti Kirjoittaja minori »

Tästä on offattu offtopictopicissa jo niin paljon, että on vain laiskuutta, ettei kukaan (tai minäkään) ole saanut aikaiseksi perustaa topiccia.



Itse kannatan edelleen Annaa. Se on sellaista, mitä Suomessa kaivataan eniten noista. Tai no Ari tietty, mutta kuitenkin. Anna on teknisesti jo lahjakkain ja se on valinnut kivoimpia biisejä, joten luultavasti sen tuleva musiikkikin on ihan ok vähintäänkin.

Kristiinastakin tavallaan tykkään, mutta kun jos ja kun se alkaa tehdä enemmänkin musiikkijutskaa, niin tiedän, että ne sen biisit on suoraan sanottuna perseestä. Sehän laulaa kaikista pahimpia teinikliseitä ja radiorenkutuksia vaan... <___<
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Oon varmaan tosi huono ihminen mut nämä ei kiinnosta minua olleskaan, ei sit yhtään. Aluksi kiinnostaa ihan vähän vain nähdäkseni kuinka pölvästiä kansaa sinne yrittää mennä laulamaan, mut siihen se sitten jääkin.
Ja tahtoisin itsekkin olla samanlainen pölvästi ja mennä vain jonojen tukkeeksi laulamaan jotain awesomea ja lähteä samantien pois!
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Hohhoo~ Hm.

Alunperin veikkasi finaalikolmikoksi Aria, Kristiania ja Annaa. Nyt kuitenkin.. Mielenkiintoiseksi menee kilpa.

Tykkäsin Kristiinasta heti alussa. Sillä oli kiva soundi. On vieläkin. Kivan persoonallinen ääni, mutta tosin laulutaito on nyt mitä on, englannin ääntämyksestä puhumattakaan. Hyvin veti tänään. Tykkäsin.

Mutta Ari, Ari, Ari... Hyvinhän se vetää. Mutta alkaa vaan olemaan aika tasapaksua. Sääli. Pari edellistä finaalia meni vähän... öh, no vähemmän hyvin, mutta se, missä se veti Perfect Strangersin oli parasta antia. Tämänpäiväisestä en osaa oikein sanoa juuta enkä jaata. Osaahan poika laulaa, toki.

Anna on ollut jotenkin yhdentekevä teinipoppari. Okei, tytsillä on ääntä mutta vetelee niin turhia biisejä että huhhuh. Ei ole minua oikein koskettanut.

Suosikkini on kuitenkin... Ari. ^^

Ja Kristian oli kanssa tosi magee. Oi se Lapin kesä sai ihan niskavillat nousemaan pystyyn.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Mua ei ole pahemmin aikaisemmin kiinnostanut. Ei oikeastaan pätkääkään... Nauroin aina äidille, kun se tuijottai ihan innoissaan. Kaipa tämä innostus nyt johtuu siitä, kun nuo laulajat on olleet paljon parempia ja kivempia kuin ennen. ^^
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Katsoin ekan kauden ihan innoissaan, mutta toinen jäi välistä. Kaipa se oli siinä vaiheessa kun ei ollut tv:tä mistä katsoisi tai jotain. Enivei. Olen ihan pihalla näistä ilkkajääskeläisistä sun muista. Tätä uutta (kolmatta) kautta oli melkein pakko alkaa katsoa ihan huvin vuoksi ja koukkuunhan sitä jäätiin. ^^
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Ari on mun suosikki. Onhan se tehnyt tölväisyjä, mutta hyvä jeppe se silti on. Ja hyvin se muuten vetää. Tänään oli ihan kamalaa kuunnella kun varsinkin Kristiina lauloi ihan väärässä rytmissä, ja sen jälkimmäinen kappale oli ihan hirveän epävireinen.. :/ Annallakin tuli vähän ongelmia. Kaksikoksi kyllä mieltäisin Arin ja Annan, ne on kumpikin rautaisia. Ari ja Kristian olis ollut paras vaihtoehto, mutta.. Krissen pudotus oli kamala. Ja oikeesti yllätys :o

Ari <3
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

Eipä minuakaan tuo paljon kiinnosta, tosin ne alkukarsinnat on aina pakko katsoa, kun siellä on niin hassua porukkaa. (Päätin, että menen ensivuonna Idolssiin laulamaan The Knobin Poopypantsin, olis hauskaa nähdä tuomareitten reaktio ^^). Mutta karsinnoista eteenpäin Idols on todella tylsä.
Mitä nyt tuosta finaalikolmikosta, Anna ja Kristiina ovat liian tavallisia. Onhan heillä kummallakin, tai ainakin Annalla, todella upea ääni, mutta maailma on täynnä juuri tuollaisia tyttöpoppareita. Ei ne enää pure kansaan. Vuoden pari on nousukausi jonka jälkeen kansan kiinnostus lopahtaa. Ari sentään olisi vähän erillainen. Hänelläkin on hieno ääni ja persoonaa riittävästi, mutta pojan laulut ovat myös menneet vähän tasapaksuiksi, ninkuin Mirha jo mainitsi.
Yleensäkin noista laulukilpailujutuista tulee pinnalle vain näitä nättejä kaunisäänisiä massapoppareita. Tarvitaan jotain vähän erillaista.
Kuva
(Kiddo) ty Nixu!
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Eipäs ole minukaan oikein niin paljon kiinnostanut tämä Idolssi-hömpötys, mutta tänävuonna tuo vähän erilainen finaaliporukka kiehtoo. Oikeastaan nyt Kristianin tiputtua minulle on ihan sama kuka voittaa koko skaban. Oikeastaan sekin on jo ennalta arvattavissa, voittajahan on tietysti.....ARI! Kaikki teinit sun muut fanittavat sitä täysillä ja äänestävät varmaan 300 kertaa peräkkäin. Sitten voittaja ehtii julkaista pari albumia ja innostus lässähtää. Ja siitten artisti jää täysin unholaan, juuri kuten kävi viime vuoden voittajan, Ilkka Jääskeläisen kanssa. Yksi tekemällä tehty albumi julkaistiin ja siitäkin on jo vuosi aikaa. Nyt jätkästä ei ole kuulunut sanaakaan. Ja Ilkka ei todellakaan osaa laulaa. Ainoa Idolssin oikea menestyjä on ensimmäinen voittaja, Hanna Pakarinen, joka on saanut jo hienosti julkaistua useammankin albumin ja kaiken kukkuraksi osaa laulaa! Hänellä on jopa faneja. Luulisin ettei Jääskeläisen pojalla ole tällä hetkellä yhtään fania. Hän vietteli itsensä huumorilla läpi.

Noh, palataan taas tähän tämän vuoden Idolssiin. öö.. Ei mulla oikeastaan ole mitään muuta sanomista tästä kuin se, että menestys riippuu ihan itse hnkilöstä, miten hän jaksaa tehdä musiikkia, kerätä suosiota ja vetää keikkoja. Eli mitään ei ole vielä ennalta arvattavissa, koska emme tunne voittajaa vielä niin hyvin. Kaikki selviää tulevaisuudessa.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Lmee
Genin
Genin
Viestit: 143
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 16:51

Viesti Kirjoittaja Lmee »

Olen katsonut joka jakson tällä kaudella ihan alusta asti lempparini oli kristiina brask ihan siis alkukarsinnoista lähtien hän vaikka kamuni kiusaavatkin minua siitä että kannatan häntä ja he kannattavat aria.
Neji F.C
Avatar
AlveAnn
Genin
Genin
Viestit: 190
Liittynyt: To Helmi 08, 2007 18:08

Viesti Kirjoittaja AlveAnn »

En ole mikään suuri Idolssin katsoja, mutta nyt nämä loppukarsinnat alkavat vetämään telkun ääreen. Nyt kun Kristian tippui, ei ole oikeastaan väliä, kuka voittaa. Paitsi että toivon, ettei se ole Kristiina. Oikeastaan ihmettelen, miten hän on vielä kisassa mukana, mutta jos jotkut sitten niin tykkää. Mutta minä en pidä, en. Laulaa liikaa samankaltaisia biisejä. Ja oikeastaan se eka biisi, Vandraren (ah!), kuulosti karmealta. Ari on ihan hyvä laulaja, samoin Anna. Tykkäsin siitä biisistä ( mitäköhän.. Espanjaako se oli?), jonka Anna lauloi. Sen hän veti hyvin. Arilla on hyvä ääni, mutta välillä ne 'toilailut' pistävät oikeasti ärsyttämään. <.<

Näistä kolmesta Ari on se, jonka toivoisin voittavan.
Tuli vapina.

Hinata/Kankuro/Gaara/Akatsuki/Otonin/Suigetsu/Deidara - FC
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Kyllä kiitos! Oikeus voitti kun Kristiina lähetettiin kotiin. Kyllä hä selkeästi finaaliin kuului mutta luulin hänen tippuvan paljon aikaisemmin. Ei oikeen iskenyt se Nylon Beat-tyylinen nenään laulaminen. Ja eiköhän Ari hoida homman kotiin ensi viikolla. Hevillä ei hävitä. Annasta en osaa rakentaa selkeää mielipidettä, tyttö laulaa pirun nätisti mutta välillä alkaa pännimään se äänen värinä.

Mutta kyllä Idolsin parasta viihdettä ovat kuitenkin alkukarsinnat ja ne kaikki "mä oon koulun kuorossa eli oon saletisti idoliainesta" -tyypit, ja tietysti tyypit jotka ovat selkeästi läpällä mukana. Tuotantotiimin on pakko nostaa ikärajaa jotta Sami Hokkanen pääsisi ensi vuonnakin mukaan, vaikka mies jossain haastattelussa puhuikin yrittävänsä seuraavaksi pärjätä Suomen Huonoin Laulaja kisassa ^^
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

EIIIh. Kristiina putos.... minusta se oli parempi ku Anna.. vaikka kumpaaki äänestin... en pelkästää siksi, että he ovat tosi kauniit ;) no ok ehkä vähän xD mutta minusta Kristiinalla on parempi laulu ääni... vaikka siinä englannis on nyt vähän opeteltavaa. mut hei kamoon Kristiina on vasta 16.. mutta ei se haiittaa Ari voittaa \,,/ heh :P
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

samsam kirjoitti:EIIIh. Kristiina putos....
Ups, unohtu katsoa tu tuoloslähetys.. Noh, tuo oli kyllä täysin arvattavissa että Krisse lähtee seuraavaksi. Se on ollut joka äänestyksessä pudotusuhan alla. Se on nyt 100% selvää että Arska voittaa.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

LoneWolf kirjoitti:
samsam kirjoitti:EIIIh. Kristiina putos....
Ups, unohtu katsoa tu tuoloslähetys.. Noh, tuo oli kyllä täysin arvattavissa että Krisse lähtee seuraavaksi. Se on ollut joka äänestyksessä pudotusuhan alla. Se on nyt 100% selvää että Arska voittaa.
jeh se on varama :D mutta oisin halunu, että Kristiina ois ollu mukana finaalissa.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Mun mielestä Anna on oikeesti paljon parempi laulaja kuin Kristiina, vaikka en oikein tykännyt kummankaan äänestä. Mutta eilen ne oikeesti töppäili kummatkin ihan liikaa. Ja Anna oli siitä ihmeellinen että se näytti voivan hetkellä millä hyvänsä purskahtaa itkuun, se oli ihan pelin menettäneen näköinen koko ajan. Ja se kävi itkemään kun pääsi jatkoon.. o___0

Kristiina otti kyllä hyvin, se vain kohautti olkiaan ja jatkoi hymyilemistä. hyvin näkee, että se on pelaaja :D Mutta silti en tykännyt sen äänestä..
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Vastaa Viestiin