Ruma Betty

Keskustelut TV-sarjoista ja Elokuvista tulevat tänne.
Vastaa Viestiin
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Ruma Betty

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Pilottijakso oli nelosella viime maanantaina klo 20.00. Ruman Bettyn ensimmäinen jakso nähdään uusintana lauantaina 28.4. klo 18.30, koska oli ollut häiriöitä digitaalisessa lähetyksessä jossakin päin maata.

Juoni: "Ruma Betty pohjautuu suosittuun telenovelaan, jossa kaukana viimeisistä trendeistä kulkeva Betty yrittää raivata tietään muotilehden toimituksessa - itsetietoisten muotigurujen ja langanlaihojen mallien maailmassa.
Betty saa vastoin kaikkia odotuksia todellisen taivaanlahjan. Lehtimoguli antaa yrityksensä ohjat poikansa Danielin käsiin ja päättää palkata Bettyn hänen assistentikseen. Lähinnä siksi, että Betty on turvallinen - ja ainoa - valinta, jonka kanssa Daniel keskittyisi itse asiaan makuuhuoneen sijaan.
Epäsuhtaparilla riittää haasteita, sillä enemmän kuin yksi haluaisi nähdä heidän epäonnistuvan. Kumpikaan ei tunne muotimaailman lakeja, mutta 1+1 on tässä tapauksessa yllättäen enemmän kuin 2.
"
Lähde nelonen.fi/rumabetty


Katsoiko kukaan tätä viime maanantaina? Sarjahan on aiheuttanut paljon kohua suuressa Ameriikan maassa. Oliko tämä kaiken mainostamisen arvoinen? Pohjasakkaa? Huippua, koska kuvataan loistavasti ns. normaalin ihmisen osaa mallien maailmassa? Kertokaa mielipiteenne.


Näyttelijä America Ferrera näyttää oikeasti tältä.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Miksei se voi tulla yhdeksältä. ;__; Olisi niiiiin halunnut nähdä, mutta kun olen melkeinpä aina töissä juuri tuohon aikaan tuona päivänä... <___< Pitäisi vissiin ladata, koska näyttää oikeasti tosi katsottavalta sarjalta. Hauska idea.
Avatar
siddy
ANBU
ANBU
Viestit: 447
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siddy »

Mä tykkäsin.
Tosin mua ärsyttää tuo nimi aivan suunnattomasti, kun ei siinä Bettyssä ole edes mitään rumaa mun mielestä. -__-

Aion kyllä kattoa lisääkin ja musta tuntuu, että loppu voi olla aika ennalta arvattava, mutta mitäpä tuosta.
Don't hate us if we make you smile
Avatar
Ayami
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 18:19
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Ayami »

Miksi aina laitetaan ohjelmiin ihmisiä jotka ovat ennen kauniita mutta meikataan sun muuta rumaksi... Ärsyttää se,ja Betty ei ole minunkaan mielestä ruma,ihan normaalilta näyttää ,D.
Kokonaan katsoin ensimmäisen osan,tympi vaan kun Rumaa Bettyä mainostettiin,kaikki osat olivat otettu ensimmäisestä osasta...
Palasin o_o
Kuva
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

Minun piti katsoa tuo, koska tietojeni mukaan sarjassa esiintyy myös Rebecca Romijn useammassakin jaksossa, mutta enpä sitten kuitenkaan muistanut. Täytyy katsoa tuo pillotijakson uusinta huomenna ja koittaa sen jälkeen katsoa jaksot silloin kun tulee.
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Tykkäsin! Ihan loistava sarja, aion jatkossakin katsoa.. Toivottavasti hyvä taso säilyy loppuun asti ^^

Ainoa mikä häiritsee on lopun ennalta arvattavuus.. Eiköhän Betty tee rumat ankanpoikaset :p
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

Shoot! En tiennyt ollenkaan että maanantaina oli tullut tuo! Noh, lauantaina katson sen sitten, sen jälkeen voi tulla jotain mielipidettä jopa asiaan.
Mutta kyllä, kiinnostusta on, rumat päähenkilöt ovat suosittuja.

...Ja tuhkimotarina on asia erikseen x´D
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Huu, se tulee uusintana lauantaina puoli seitsemän!! Täydellistä meille orjatyöläisille, kun päästään viimeistään vartin yli kuusi kassalta. ^^ Eli katsoin tuossa äsken siis sen ekan jakson ja tosi lupaavalta vaikuttaa.

Toivottavasti Bettyn elämä hehkeän pomonsa siipien suojissa nyt ei vaan muutu mitenkään ruusuilla tanssimiseksi. Menisi koko idea... Mutta tuskinpa kuitenkaan. ^^
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Aya-san kirjoitti:...Ja tuhkimotarina on asia erikseen x´D
Tuhkimotarina on ainoa sarja johon olen tällähetkellä oikeasti koukussa. Pakko nähdä joka jakso. Chiqi on ihanaXDD

Ruma Betty oli aika plaah, olen huomenna töissä kun se tulee mutta jos jaksais joskus taas yrittää uudestaan sen kanssa, tykkään Eric Mabiuksesta mutta jotenkin toi senkin rooli on niin meh siinä.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Rinde kirjoitti:
Aya-san kirjoitti:...Ja tuhkimotarina on asia erikseen x´D
Tuhkimotarina on ainoa sarja johon olen tällähetkellä oikeasti koukussa. Pakko nähdä joka jakso. Chiqi on ihanaXDD
...minä luulin olevani about kuukausi sitten ainoa. O___o Sitten teitä muita alkaa poksahdella esiin kuin sieniä sateella. Ja kyllä, Chiqi on ihana. x3 (Jordi on ihanampi! D:)

Mutta siis tästä Bettystä. Kyllä vaikutti minun mielestäni ihan lupaavalta. Tottakai heti alkaa suoni sykkymään kun puhutaan "rumasta" Bettystä, mutta minusta sarja toimii tosi hyvin, ilman että sitä "rumuutta" nyt niin hirveästi korostettaisiin. Kyllä tuo maanantai-illan ohjelmistoon sopii ihan mukavasti. :3 Sitäpaitsi jo se, että sarja on ollut alunperin telenovela, on ihan tarpeeksi hykerryttävä. XD
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Bitenshi kirjoitti:
Rinde kirjoitti:(Jordi on ihanampi! D:)
Jordi/Pandora(tai HugoXDD) FTW!!!!! ei venäjä, tää tarvii oman topicinXD
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Katsoin sen edellisen jakson ensimmäisenäni, pakkohan se oli kun eräs läheiseni oikein välkkynä totesi että "hei, sinähän olet ihan niin kuin se Betty siitä nelosen uudesta sarjasta!" ..No joo, ei se sarja kyllä mikään pettymys ollut, oikein hauska ja viihdyttävä. : D En vaan vieläkään käsitä että mitä niin Bettymäistä minussa muka on.. *mutinaa*
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Ruma Betty

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

Iha siedettävä ohjelma se on :? ... Katon sillon tällön ku huvittaa kattoo :?. Must se betty ei oo ruma, must se on normaalii sillee...
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Vastaa Viestiin