Pan's Labyrinth

Keskustelut TV-sarjoista ja Elokuvista tulevat tänne.
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Pan's Labyrinth

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Tulipahan vaan mieleen, että kun ei näy kyseisestä leffasta olevan edes keskustelua täällä, voisin sellaisen aloittaa.
Onko ketään täällä käynyt katsomassa? Ja jos -niin mitä piditte?

Itse en olisi välttämättä eksynyt sinne, ellei eräs Rica olisi suositellut.
Henkilökohtaisesti pidin kovasti. Etenkin kun kyseessä ei ollut jenkki -fantasia seikkailu, itse tarinasta oli uskallettu tehdä viehättävän synkkä ja jopa rankka (kuten Ryyppy sanoi, että 'ei mikään lasten satu').
Hahmot olivat kiehtovia myös. Mutta erityisesti pidin lopusta, joka oli sekä surullinen/synkkä, että onnellinen.

Kun tulee DVD:lle aion kyllä ostaa itselleni. Sen arvoinen se on :3
Muita mietteitä jakamaan, siitos : DD
Kuva
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Pan's Labyrinth

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Tähän leffaan tuli joku pakkomielle kun sitä kaikki niin kehuivat. Harmillisen pitkään vaan kului ennenkuin sain sen käsiini...

Leffa olisi ollut hirmuinen pettymys, ellei lopetus olisi ollut niin kiehtova. Odotin ihan erilasta katselukokemusta. Fantasian ystävänä jäin kyllä kaipaamaan enemmän yliluonnollisuuksia. Suosittelen katsomaan! Tunnelma oli huippua tosin juuri leffan jälkeen ja kun vielä jäi pureksimaan näkemäänsä. Pakko kyllä myöntää että puolivälissä oli aika tylsistynyt olo ^^;;
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Re: Pan's Labyrinth

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Valitettavasti vähän turhan suurien odotusten takia leffa oli pettymys. Ihan katsottava juu, mutta fantasiaelokuvalta olisin odottanut enemmän.. noh, fantasiaa. Loppu oli älytön ja töksähtävä, päähenkilö turhauttava uikuttaja.

:> Herra fauni itse oli kyllä mielenkiintoinen ja leffan värimaailma oli mukavan synkeä.
Viimeksi muokannut karasuka, Ti Kesä 10, 2008 14:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin