The Simpsons movie

Keskustelut TV-sarjoista ja Elokuvista tulevat tänne.

Aiotko katsoa uuden "The Simpsons" -elokuvan?

Kyllä, ehdottomasti.
34
92%
En todellakaan.
3
8%
Mikä ihmeen Simpsonit?
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 37

Avatar
blindeye
Genin
Genin
Viestit: 135
Liittynyt: Su Tammi 08, 2006 16:48
Paikkakunta: Savonlinna

Re: The Simpsons movie

Viesti Kirjoittaja blindeye »

Leffahan oli aivan mahtava.Hauskoja heittoja toisensa perään ja ensimmäisellä katselukerralla tuskin edes huomasi kaikkia.Nauroin useassa kohtaa ihan kippurassa.Vitsit siis olivat noin n kertaa parempia kuin mitä tv-sarjassa on nähty vuosiin.
Leffassa oli selvästi keskitytty itse Simpsonien perheeseen,sillä suurin osa sivuhahmoista käy vain tekemässä esiintymisen.Olisihan niitä muita hahmojakin voinut enemmän katsoa,mutta näin pystyttiin paremmin rakentamaan juonikuvioita koskien itse keltaista perhettä.
Olen kuullut valitusta että elokuva on "vain" tv-sarja valkokankaalla.Ja sitähän se onkin.Kolme parasta Simpsonit jaksoa punottu yhteen ja maustettu paremmalla animoinnilla ja asioilla,joita tv:ssä ei voi näyttää.Well,what did you expect?
Pakko hommata dvd/warettaa ja katsoa vielä muutaman kerran ja sitten voin päättää,että viekö tämä South Park leffan paikan parhaana animoituna komedialeffana.
There's more to life than profit
Like what?
You know,like slurpies and stuff...
Avatar
-Snake-
Genin
Genin
Viestit: 102
Liittynyt: Su Heinä 31, 2005 20:38
Paikkakunta: Kemijärvi
Viesti:

Re: The Simpsons movie

Viesti Kirjoittaja -Snake- »

Nonnii tuli nyt itekki katsottua 7.8. Kajaanin Bio Rexissä tuo elokuva. Oli kyl todella hauska leffa. Nauratti kyl melkein koko ajan. Kyl suosittelen kaikille tätä elokuvaa, kunhan vain pääsee kattomaan sitä alkuperäisillä äänillä olevaa jenkkiversiota. Suomidubbaajat HYI HÄVETKÄÄ! :D
Kuva
Älä tee kaverille pilaa teroittimella jossa on löysä kansi...
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Simpsons movie

Viesti Kirjoittaja Brawler »

Juu eilen kaverin kaa kävin kattoo ja täytyy sanoa että kyllä oli hauska. Paras kohta oli spiderpig, spiderpig... :D

Ihan perussimpsonien tasoa joten aika hyvä. itsekkun aina niitä katon kun ehin. Mahtava sarja :)
Ihan hyvä ideakin oli. Ja sopivan pituinen tosiaan, en olisi varmaankaan pitempään jaksanutkaan sitä (nykyleffat kun on aina melkein 3h T__T)
Eli mikäs tässä. Käykää ihmeessä katsomassa se ^^. Hyvä on!
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: The Simpsons movie

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Itse luupin tuon elokuvan viime viikonloppuna. Ihan odotusten mukainen, samoja vanhoja ja hyviä juttuja kuin itse sarjassakin. Hienosti paranneltu grafiikka sopi kyllä loistavasti elokuvaan. Pahimmat repeämiset tapahtuivat siinä, kun
Spoileri, maalaa nähdäksesiBart kävi modaamassa sitä wanted-posteria siellä kaupan seinällä ja se Moen kapakka, josta sammuivat valot ja viinakset vietiin :''D
Elokuvan katsoneet kyllä ymmärtävät noiden juttujen hauskuuden.

Jos ei ole muutakaan tekemistä, niin suosittelen katsomaan sen. o/
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Vastaa Viestiin