Madventures

Keskustelut TV-sarjoista ja Elokuvista tulevat tänne.
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Madventures

Viesti Kirjoittaja Lucy »

En ole aiemmin tätä seuraillut mutta eilen tylsyyksissäni katoin jakson subin netistä. Saa nyt nähä katsonko lisää kun jo tämä yksi jakso aiheutti minulle painajaisen jossa Tunna yritti tappaa mut ja mun kaverin kirveellä... Se oli oikeestaan aika hauskaa XD Tosin sitä ennen tapahtunut hiusten oksentaminen ei...
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Kiyoshi-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 213
Liittynyt: Pe Kesä 29, 2007 00:02

Re: Madventures

Viesti Kirjoittaja Kiyoshi-san »

Madventures on kova sarja, viime viikolla tuli katottua eka kausi dvd:ltä, kun aiemmin olin kattonut nyt joulun ja talven ajan tulleita random jaksoja telkusta. Tykkään sarjasta, Rikun ja Tunnan asenne vaan vetävät koko sarjaa omalla painollaan. Kakkoskaudenkin varmaankin saan kaverilta jossakin vaiheessa lainaan.

Niin, ja kolmoskaudesta. Joo ihan mukavastihan pojat ovat saaneet ainakin kahden jakson perusteella homman vedettyä. Kuitenkin olen huomannut, että nyt on tullut paljon vähemmän sellaisia pikkuvinkkejä travellaamisesta ja maiden tavoista, ei oikeastaan yhtään hintatietoutta tai vastaavaa. Ja lievää rikkonaisuutta on huomattavissa, eli ei yhtenäistä matkaa. Tai ainakaan sitä ei oleteta, yht'äkkiä vaan warppi Brasiliasta Venäjälle ja sieltä Afrikkaan.
Jotenkin jättää homman hieman mauttomaksi. Mutta muuten, hyvinhän pojat vetää, niinkuin aina.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Madventures

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Kiyoshi-san kirjoitti:Kuitenkin olen huomannut, että nyt on tullut paljon vähemmän sellaisia pikkuvinkkejä travellaamisesta ja maiden tavoista, ei oikeastaan yhtään hintatietoutta tai vastaavaa.
Niin no kaverithan itse ovat sanoneet, että ensimmäinen kausi oli matkailukulttuurin esittelyä, toinen politiikkaa ja tämä kolmas on sitten seikkailua ^^
Mainitsemasi rikkonaisuus tosiaan hieman häiritsee, mutta kai sen kanssa voi elää..

Oli muuten aika rankka se Rikun "benji-hyppy" ja ne mahahaavat xD
Avatar
Kiyoshi-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 213
Liittynyt: Pe Kesä 29, 2007 00:02

Re: Madventures

Viesti Kirjoittaja Kiyoshi-san »

Nixu kirjoitti:Oli muuten aika rankka se Rikun "benji-hyppy" ja ne mahahaavat xD
Joo, Rikun hikoilulle sen hypyn kans tuli kyllä naurettua. Iilimatohaavat oli kyllä aika sikki, "wooah that's gotta hurt."... Hieman sai hymyilyttämään kun Riku pisti maaten ja sano vaan Tunnalle, että se saa hoitaa ne haavat, jonka jälkeen Tunnan ilme oli juurikin "...Miksi minä?"... :D

EDIT: Woaah, huomenna saan 2. kauden lainaan! Harmi vaan, että vasta viikonloppuna pääsee niitä kunnolla kattelemaan...

Ja vielä pikkueditti siitä, että youtubessa löytyy kivasti Madventuresin ekstraklippejä katottavaksi, kanavan nimi MadventuresFI.
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Madventures

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Kolme jaksoa katsottu, menin viimeviikonlopun känniseikkailujen vuoksi unohtamaan Afrikkajakson uusinnan D: Onhan tuo melko selvää, että sarjan taso laskee tuon kielenvaihdoksen myötä, mutta pidän sarjasta siltikin vielä todella paljon o/ Riku puhuu muuten yllättävän hyvin enkkua! Matsku on samankaltaista edellisiin kausiin verrattuna, ja hyviä matkustuskohteita ovat osanneet valita :) Kylläpä minä taidan tämänkin tuotantokauden ostaa, sitten kun boksia tulee kaupan hyllyille!
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Vastaa Viestiin