Liikunta

Jos sinua kiinnostaa urheilu tai sinulla on harrastus, josta tahdot keskustella, niin ne keskustelut tapahtuvat täällä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Moonlight__91
Genin
Genin
Viestit: 114
Liittynyt: To Kesä 16, 2005 14:08
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Moonlight__91 »

Harrastin ennen jääkiekkoa mutta nykyään vain joskus luistelua talvisin. Olen ratsastanut 7-vuotiaasta asti vaikkakaan en säännöllisesti kuin vasta muutaman vuoden. Sain vähän aikaa sitten myös oman hoitohevosen joten hevostelu on aina ollut pääharrastukseni. Harrastan myös piirtämistä vaikkakin vain kotonani. Tykkään myös pyöräilystä kesäisin.

En pidä yhtään voimistelusta ja telinevoimistelusta ja olenkin aina ollut niissä hirveän huono.
Kuva
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

ratsastus ja pyöräily ja käveltyä tulee pakostakin jok päivä kun ravaan bestikseni kanssa otiemme välillä :3
Kuva
Avatar
Yasas
Chuunin
Chuunin
Viestit: 235
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 14:51

Viesti Kirjoittaja Yasas »

Ennen harrastin ratsastusta, mut se oli ihan tylsää....
Sulkapalloo tulee silloin tällöin harrastettua
joten tällä hetkellä harrastan Uintia,pyöräilyä ja lenkkeilyä.
Kuva
kiitoksia Runte =)
Hiroo
Genin
Genin
Viestit: 133
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2005 17:12

Viesti Kirjoittaja Hiroo »

Hmmm... No harrastan karatee ja ninjutsuu... Ja urheiluu yleensä joku 5 kertaa viikos, käyn lenkil ja sellast...

Oon noita taistelulajei nyt 7 vuotta harrastanu enkä meinaa kyl lopettaa...
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

Hiroo, millainen tää ninjutsu on?
Kuva
Hiroo
Genin
Genin
Viestit: 133
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2005 17:12

Viesti Kirjoittaja Hiroo »

Aya-san kirjoitti:Hiroo, millainen tää ninjutsu on?
No siis laji jota käytti ninjat feudaali ajan japanissa. Hmm... siis millanen... vaikee kysymys, treenataan ihan taistelu tekniikkaa, mut siin on se ero et heti ku on suorittanu ekan arvo kokeen saa ruveta treena aseilla (nuncha on oma lempparini), ja hmm... on siin se ero muihin itämaisiin taistelulajeihin et siin ei juurikaan treenata ns. perustekniikkaa, vaan suurin osa on soveltavaa tekniikkaa, et ne perus liikkeet jää paljolti oman harjottelun varaan... jos on viel jotain mitä haluut lajista tietää, ni sano ^^ (en kyl oo kovin hyvä selittää)
Avatar
siddy
ANBU
ANBU
Viestit: 447
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siddy »

Tuota.. Öh. xD

Koirieni kanssa tulee ulkoiltua jonkin verran ja ravattua Ayan luo melkein joka päivä..
Uin kesäsin aika paljon, talvella en voi klooriallergian vuoksi uida.

Pyöräilen myös :)

Yhessä vaiheessa harrastin myös judoa, mutta lopetin koska olin ainoa likka ryhmässä ja se ärsytti silloin minua :lol:
Don't hate us if we make you smile
Avatar
Misplaced
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 337
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 18:58
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Misplaced »

Golfia kävin ennen aika paljon mutta se nyt on tultu käytyä vähän..
Rumpujen soitossa nyt jaloihin tulee voimaa ja käsiin..
Kuva
Propsit Miyokolle sigusta \o/ >>>http://www.bleachfi.net<<<
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko »

Lentopalloa harrastan ihan aktiivisesti. Nyt viime kaudella joukkueemme oli SM-lopputurnauksessa neljänsiä, eli ei mitenkään huonosti. ( hehkutan tätä aina kun mahdollista. 8) )
Nyt kesälläkin harjoituksia on kolmesti viikossa + fysiikkatreenit. Parasta tässä lajissa on varmaan juuri se, että pysyy hyvässä kunnossa ja tietty pelaaminen kavereiden kanssa on hauskaa. Laji on vaikea ja todella tekninen, enkä minäkään ole itse asiassa kovinkaan hyvä..(vielä) ^^'
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Pyöräilen no,melkein joka päivä.PAKKO! Ja juoksen sitten ilalla.Kävin Takewodoa (tai miten nyt se kirjoitetaan!)Mutta siellä oli tylsää! 8) SYY:Koska olin "ainoa" tyttö siellä. :D
Kuva
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

[quote="miyoko"]Lentopalloa harrastan ihan aktiivisesti. Nyt viime kaudella joukkueemme oli SM-lopputurnauksessa neljänsiä, eli ei mitenkään huonosti. ( hehkutan tätä aina kun mahdollista. 8) )

Teillä meni hienosti!! :DPakko nyt sanoa tuo....

Sori tuplapostaus....
Kuva
Incognito
Chuunin
Chuunin
Viestit: 212
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 14:21

Viesti Kirjoittaja Incognito »

Tuota noin: Talvisin ei oikeastaan o muuta kun toi laskettelu joka vie about 30h per viikko.Mutta kesäsin käyny joka päivä uimas ja joskus heittelemäs korista. Ja nyt on alettu hilluun tuola salin puolella ettei me siimat solmuun :wink:

Edit: Niin kyllä olis mukava alottaa jtn itsepuolustulajia mutta täällä vammalassa ei o kun Han Mo Do, Taekwondo ja Judo. Judossa kävin nassikkana vuoden mutta lopetin. Ja noi muut ei kiinnosta. Kun fu olis mielenkiintonen :?
Avatar
TDM
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1639
Liittynyt: Ti Heinä 20, 2004 00:13
Paikkakunta: Occupying an uncertain lavatory in Arborea

Viesti Kirjoittaja TDM »

Ympäri vuoden harrastan Taidoa.
Nyt kesällä on pakko muutenkin harjoitella tulevaa inttivuotta varten ektra kovaa jotta pääsee erinomaiseen kuntoon *tähtää laskuvarjo jääkäriksi*
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Salibandyä. Aloitin yhessä joukkueessa, mutta pienistä erimielisyyksistä (mailoja katkottiin, palloja heiteltiin, kengännauhoja revittiin, linkkareilla uhkailtiin, muistoksi muutamia arpia ja naarmuja...) johtuen vaihdoin erääseen kerhoon. Joskus meillä on pieniä turnauksia. Ja mä oon ensimmäinen, joka huutaa ja hyppii kun vapaaehtosia maalivahteja kysytään...
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Cross
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 571
Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 20:10

Viesti Kirjoittaja Cross »

harrastan
kickboxia hyvä tapa opetella itsepuolustusta ja nostaa kuntoo en oo tässä mikää paras yleesä homma kusee siitä et ein oo m ikää mailman notkein henkilö mut pitkät kädet ja jalat antaa mukavasti tasotusta matseissa :wink:
ja jos osaa nii ei tehossa häviä muille budo lajeille :wink:
sitois
airsoft no tuo on jo loppumaan päin täsä oon omasta mielestä ihan kohtalaine
lisäks on viel punttisalilla käynti ja juokseminen
ja sit tietysti jäkistä ja kesällä jalista/korista
Vastaa Viestiin