Harrastukset

Jos sinua kiinnostaa urheilu tai sinulla on harrastus, josta tahdot keskustella, niin ne keskustelut tapahtuvat täällä.
Vastaa Viestiin
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

<!--QuoteBegin-Yozora+May 22 2004, 05:07 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Yozora @ May 22 2004, 05:07 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Videopelit
Tähän kuluu iso osa ajastani silloin kun sitä ylipäätänsä edes on. Aloitin pelaamisen NES'illä joskus pieni ikuisuus sitten, nykyään konsolina toimii PS2. Eniten levyasemassa kuluvat Final Fantasy, Zone Of The Enders, Silent Hill ja Tekken.

Kutominen
Shut up. Villasukkia, -tumppuja ja -puseroita syntyy enemmän kuin niille on käyttäjiä. Tulen hulluksi ellei minulla ole koko ajan jotain neulottavaa.

Lisäksi vapaa-aikaa kuluu kaikenlaiseen muuhun hömppään, kuten kukkien kanssa ähräämiseen, valokuvaamiseen, bakailuun ja sen sellaiseen. Välillä sitten pitää käydä töissä ja nukkuakin. :/
Liikunnallista harrastusta ei ole, mutta vähän himottaisi kokeilla joogaa ja kendoa. [/quote]
Joogaa??? olen kuullut että ne jotka joogaavat ovat hyviä sängyssä, eli jos alat joogata niin... ja kun olet hyvä... voitko tulla meille... fufufufufufuufu*nauraa tyhmällää ja hullun kuuloisella naurulla.
Ja voitko kutoa minulle sukat jossa on leaffin logo :) :lol:
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

<!--QuoteBegin-large+May 22 2004, 04:21 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (large @ May 22 2004, 04:21 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Joogaa??? olen kuullut että ne jotka joogaavat ovat hyviä sängyssä, eli jos alat joogata niin... ja kun olet hyvä... voitko tulla meille... fufufufufufuufu*nauraa tyhmällää ja hullun kuuloisella naurulla.
Ja voitko kutoa minulle sukat jossa on leaffin logo :) :lol: [/quote]
Jos nyt en kuitenkaan.

Muuten en osaa tohon sanoa mitään, mutta ainakin ne jotka ovat hyviä joogassa ovat melkoisen notkeita, joten kai sekin sitten vaikuttaa petitaitoihin. *shrug*

Ja mitä niihin sukkiin tulee, se riippuu siitä miten paljon olet niistä valmis maksamaan. :P
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

Maksan sukista 5 euroa plus postikulut, uuden villalankapallon ja ne kaks juttuu jolla kutoa :lol:
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

<!--QuoteBegin-large+May 22 2004, 04:30 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (large @ May 22 2004, 04:30 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Maksan sukista 5 euroa plus postikulut, uuden villalankapallon ja ne kaks juttuu jolla kutoa :lol: [/quote]
Voi kuule, ei tule kauppoja. xD Jos haluat käsintehdyt villasukat by Yozora, Inc., saat kyllä rykäistä vähän enemmän euroja peliin.
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

15 euroa???
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

<!--QuoteBegin-large+May 22 2004, 04:34 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (large @ May 22 2004, 04:34 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> 15 euroa??? [/quote]
Hei, laadukas työ maksaa. Ja vaikka itse sanonkin, mun kädenjälki on todella laadukasta. 25 euroa plus lankakulut niin voidaan jo alkaa neuvotella. ;P

No ei nyt sentään. 15 euroa ja postikulut.
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
LäderLappen
ANBU
ANBU
Viestit: 475
Liittynyt: Pe Touko 21, 2004 12:02
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja LäderLappen »

Ratsastus: Muutaman vuoden, n.4, olen ratsastellut tunneilla. Oma hevonen sitten joskus.

Anime:Pari vuotta on tullut animea möllättyä. Tuli aloitettua juuri ennen "animebuumia". Monta animea on katsottu, monta vielä näkemättä, niin kuin joku viisas ihminen topicissa sanoikin.

Piirtäminen: Tämänkin voi varmaan lukea harrastukseksi. Koko ikäni olen piirrellyt, ja piirtelen varmaan mummoksi asti.

Koirat: Koirat on lähellä sydäntä ollut aina. Joten pistän sen harrastukseksi. :rolleyes: Kotoa löytyy kaksi: itäsiperianlaika Natja 7v. ja karjalankarhukoira Sinni 2½v. Sinni on hirviö... :D

Kalastus: Kalastus on intohimo. Muuta ei varmaan tarvitse sanoa. Tosin inhoan pilkkimistä.

Metsästys: Ampumaradalla käydään isäpuolen kanssa, metsästyskortti on suoritettu n. 2½ vuotta sitten, mutta mitään elävää en ole ampunut. :P


Siinät kait ne. Ja tietokoneella olen aivan liikaa.

Ahem. Meinasi unohtua. Syksyllä aloitetaan kaverin kanssa eräs taistelulaji, tosin en muista mikä. Taisi olla budo, tai joku.
Kuva

AMPUKAA ITTENNE.
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

Onko sullla kuvaa karjalankarhu koirasta olen kiinnostunut kaikista karhukoirista ja isäni metsästää ja tarvitsee karhukoiraa ja olen kiinnostunut niistä niin haluan nähdä semmoisen.
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
LäderLappen
ANBU
ANBU
Viestit: 475
Liittynyt: Pe Touko 21, 2004 12:02
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja LäderLappen »

Onhan mulla :D Ne on tosin aika huonoja. Neiti kun on niin eläväinen ettei kunnon kuvia oikein saa. *naur*

Voithan käydä Googlesta katsomassa mitä löytyy.
Koirat.comista löytyy myös kuvia, mutta kävin äsken katsomassa ja aika huonoja olivat. Rotumääritelmiä varmaan löytyy myös.

Onnea koiralle, jos sellaisen saatte! :)
Kuva

AMPUKAA ITTENNE.
Avatar
TDM
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1639
Liittynyt: Ti Heinä 20, 2004 00:13
Paikkakunta: Occupying an uncertain lavatory in Arborea

Viesti Kirjoittaja TDM »

joskus olen ollut jousiampuja. ja olen ollut Judossa ja viime aikoina Kyoshujutsussa, se on semmosta painepisteiden painelua, Gentle fist style.
lopetin sen. nykyään pelailen ja hoidan kaktustani jonka nimeä en ole vielä päättänyt. sekä nostelen painoja, mätän bokkenilla ja pieksen säkkiä....ja joskus tiiliseiniä.
Älä anna muille tekosyytä inhota sinua
Mun anime lista. pistä paremmaks.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Mun harrastukset:

kung Fu (maailman paras taistelulaji ) :D

Piirtäminen

tietokonepelit

pyöräily ja muu kuntoilu
Avatar
Freyr
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 1298
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 04:01

Viesti Kirjoittaja Freyr »

Piitsiä (rantalentopalloa) käydään kavereitten kanssa pelaamassa noin 3-4 kertaa viikossa. Ei millään joukkuetasolla, vaan ihan omaksi huviksi.

Final Fantasy pelit ovat vieneet suuren ajan elämästäni :D Esimerkkinä FF9, joka on nyt pelattu läpi 5 kertaa (yksi kerta on noin 80-120 tuntia) Omistuksessa on tällä hetkellä FF 4-10 ja hankinnan alla ovat 1, 2, Crystal Cronicles ja X-2

Juominen sanan parhaimmassa merkityksessä. Toisinsanoen olutta tulee kitattua noin kerran viikossa kaveriporukalla. Ei mitään teinipiletystä, saati kassikaljaa vaan taidolla ja nauttien.

Musiikki. Kuunnellen, soittaa kun en osaa yhtään. 85% Metallia ja loput Vivaldista Soundtrackeihin. Metalliosuus keskittyy lähinnä rankempaan puoleen. Death, Black ja Trash metalli siis pääpainotteisena.

Sählyä tulee pelattua talvisin samalla "piitsiporukalla". Toimii hyvänä korvikkeena yllä mainitulle pallopelille.

TV-Sarjoja tulee tuijoteltua kohtuullisen paljon. Ei tv:stä, vaan tietokoneelta. Tämän hetken suosikkeina ovat Stargate (tähtiportti), The Pretender (kameleontti), 7 Days (7 päivää), Naruto (tuskin tarvinnee enempää selittää) ja Jeremiah (ei ole näytetty Suomessa)
Kuva
Avatar
Afeni
Genin
Genin
Viestit: 139
Liittynyt: Pe Heinä 16, 2004 04:09
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Afeni »

Jahas... harrastuksista....

Lukeminen
Lueskelen aika paljon... Potterit kuuluvat ehdottomasti lukukokemuksiin vähintään kerran vuodessa uudestaan. :lol: Lisäksi tietenkin luen muitakin kirjoja. Kirjasto on kiva paikka :) Ja sitten kahlaan netistä englanninkielistä (no, jonkin verran suomenkielistäkin) fan fictionia läpi (Naruto, Potter, PotC, FF...). Ja mangaakin tulee luettua...

Kirjoittaminen
Ah, tämä on suosikkiharrastukseni. Kirjoitan paljon. Runoja, novelleja sekä fan fictionia. Tykkään kirjoitella tarinoita vähän siitä ja tuosta. Fan fictionia kirjoitan samoista aiheista kuin sitä luenkin eli Potterista, Piratesista, Final Fantasyista ja Narutosta (tuotoksiani löytyy mm. <a href='http://pub33.ezboard.com/bfinfanfun' target='_blank'>FinFanFunista</a>, <a href='http://beautiful-insanity.org/mustahelmi/forum/' target='_blank'>Mustasta Helmestä</a> ja <a href='http://www.angelfire.com/art2/keijukainen' target='_blank'>kotisivuiltani</a> [pitäähän sitä vähän mainostaa... ja sivujen ulkoasusta ei kannata napista, tiedän jo, että se on surkea]). Pisin tarinani on tällä hetkellä Minorean kanssa yhdessä kirjoitettu Yumemiru, jolla on pituutta kaiketi noin 3300 sivua... Ja tästä aiheesta voisin pälättää loputtomiin, mutta jos nyt en vaikka kyllästyttäisi ihmisiä sillä...

Piirtäminen
En ole erityisen hyvä piirtäjä omasta mielestä (Freyr hiljaa siellä!), mutta tykkään silti piirrellä ajankuluksi ja joskus saan aikaan jopa jotain onnistunuttakin. :)

Irc ja mese
Noita kahta voisi sanoa harrastukseksi jo melkein ainakin. Ovat aina auki, kun konekin on eli pääsääntöisesti 24/7 bootteja lukuunottamatta :lol: Suurimman osan kavereistani/ystävistäni tunnen myös tätä kautta. Olen toki monet tavannut ihan IRL, mutta netissä tulee eniten juteltua...

Lemmikit
Ovatko lemmikit harrastus? No, jos sovitaan, että nyt ovat ;) Elikkäs minulla on kaksi kissaa, jotka ovat täydellisiä täystuhoja. Ne saavat päivässä uskomattoman sotkun aikaan ja riehuvat kamalasti... nuoria kun ovat ja vielä kolleja. Nuo kaksi kauhukakaraa tunnetaan paremmin nimillä Neppe ja Juppe tai kuten Minorea asian ilmaisee: söpö tiikeri ja likainen limupallo.

Anime/manga
Tietenkin. Olisinko muuten täällä? :lol: Naruto kiinnostaa eniten, mutta tulee joitakin muitakin sarjoja katsottua jonkin verran. Koko ajan yritän löytää jotain yhtä kiinnostavaa kuin Naruto...

Kaiken maailman omituiset jutut
Tähän ryhmään kuuluu sitten kaikki muu, mitä häröilen milloinkin eli puihin kiipeäminen, lehtimiehen pelottelu (Hei, se on hauskaa! Älkää katsoko noin!), ennustaminen (käytän itse mieluummin sanaa 'katsominen', mutta kaikki eivät sitä ymmärrä) ja ties mikä muu... Sanotaan, että tämän kategorian sisältö vaihtelee viikottain :lol:
Kuva
Minathan
Student
Student
Viestit: 16
Liittynyt: Ma Elo 02, 2004 23:21
Paikkakunta: Kaarina

Viesti Kirjoittaja Minathan »

Hassua. Mahtaakohan ketään kiinnostaa. Kerronpa silti.

<span style='font-family:Arial'>Jujutsu</span>. On noin vuosi tullut harrastettua ja olen tykännyt todella paljon käydä. Seurravaksi aion hankkia sellaiset kunnon säkkihanskat, että voin liittyä suurikokoisten miesten seuraan säkkiharjoituksiin. hahaa. Itsepuollustus on sinäänsä hyödyllistäkin, vaikka harvat harjoiteltavista tekniikoista oikeasti eivät toimisi tositilanteissa.

<span style='font-family:Arial'>Ratsastus.</span>Olen harrastanut ratsastusta jo viitisen vuotta, mutta edelleen jaksaa innostaa. Tämä on sellainen harrastus jonka ympärillä pääsee aika hyvin eroon kaikesta harmittavasta tai muuten vaan ikävistä asioista. Lisäksi kehittyy tasapaino ja lihakset. Jos joku vielä väittää, ettei ratsastus ole rankkaa niin ei ole kunnolla koskaan sitä tehnyt!

Niin. Sitten on jotain silloin tällöin harrastettavaa, kuten lenkkeily, tennis, yleisurheilu ja uiminen. Ennen soitin pianoakin mutta se jäi jo kauan sitten kun ymmärsin, ettei aika eikä kiinnostus riitä.. ;) Lisäksi tykkään lueskella paljon ja piirrellä jonkin verran. Saippuakuplien puhaltaminen ja yleinen noloilu. Siinä kai ne sitten.
"Hei onko Japani EU-maa?"<br>"Hei nyt kyllä vedetään kättä!" (tarkoitus: väännetään)<br>"Sulla on aina ollut intenssiivinen suhde bonuskorttiisi."<br>"Sillä näyttelijällä on kyllä tosi vahvat piirteet. Varsinkin leuat."<br>Minä olen fiksu. Oikeasti.
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

Jujutsu
Kung-fu
Keilailu
Lukeminen
Treenaminen
Voimistelu
lenkkit
tietokone
marsu minkä ite summonasin
KATSO ALAS
Vastaa Viestiin