Kalastus

Jos sinua kiinnostaa urheilu tai sinulla on harrastus, josta tahdot keskustella, niin ne keskustelut tapahtuvat täällä.

Pidätkö kalastuksesta?

Kyllä.
26
81%
En.
6
19%
En ole koskaan kokeillut.
0
Ei ääniä
Olisi kiva kokeilla.
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 32

miroku
Rookie
Rookie
Viestit: 51
Liittynyt: Su Marras 09, 2008 00:18

Re: Kalastus

Viesti Kirjoittaja miroku »

oon harrastanu kalastusta polven korkusena ja harrastan edelleen eniten kalastan vetelemällä tai sitten perus mato onki käteen ja ongelle tekniikkaa en perusta paljoa heittelystä mutta sekin menee ennätys taitaa olla 3,4kg hauki mutta kunnioitin enenmän 1,8kg kuhaa
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re: Kalastus

Viesti Kirjoittaja Francis »

Kalastuksen pitäisi olla yksi terapiamuodoista.. Mikä on sen rentouttavampaa kuin istua laiturilla tai veneessä ongen kanssa chillailemassa?

Tuttu harrastus mulle, joka on kasvanut meren äärellä. Kesäisin käyn ongella ja talvisin käyn pilkillä kokeilemassa ahvenia ja särkiä. Suurin osa fisuista menee kahdelle kissalle, ahvenet päätyy joskus pannulle tai kalakukkoon. Talvisin syödään toki lohta, mutta se ei ole minun pyytämää ainakaan :D

Viime kesänä sain henkilökohtaisen ennätyskalani: 1,5kg lahnan. Omituinen juttu sinäsä, koska minulla oli ehkä sentin korkuinen koukku ja hullu otus nielaisi sen kokonaan. Ensin naurettiin Littlesamurain kanssa, kun kohoni lähti merta kohti, että mikäs sitä vie. Sitten huomasin, että fisuhan siellä killuu, mutta kun huomasin ison, hopaisen kyljen vilahtavan pinnassa niin pelästyin xD Jos Littlis ei olisi nykinyt kalaa merestä, niin sinne olisi varmaan jäänyt tai siima katkennut.

Huvitavinta oli, että varmaan kaikki naapurit sai kuulla että meikä sai kalan kun huusin kurkkuputkella mantrana kahenkilonsiiikaaa. En tiedä miksi.
Kuva
Gin-Shi
Rookie
Rookie
Viestit: 64
Liittynyt: La Kesä 27, 2009 22:48

Re: Kalastus

Viesti Kirjoittaja Gin-Shi »

Kalastamisessa ei ollut vikaa, en vain oppinut pitämään kun se kala olisi pitänyt ottaa pois ongenkoukusta, joten minun kalastusura jäi siihen. :lol:
Vastaa Viestiin