paras urheilulaji?

Jos sinua kiinnostaa urheilu tai sinulla on harrastus, josta tahdot keskustella, niin ne keskustelut tapahtuvat täällä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Salibandy tietysti! Parasta se on, jos saa olla maalivahti!
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Avatar
Zeff
Genin
Genin
Viestit: 171
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 08:37
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Zeff »

Jalkapallo ja pyöräily, yahooo!!! :lol:
Hiroo
Genin
Genin
Viestit: 133
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2005 17:12

Viesti Kirjoittaja Hiroo »

Kaikki taistelulajit yleisesti ottaen. Kisat on mahtavii, varsinkin kunnon 1-1 ottelut, mut ny ei oo vähään aikaan ollu mitään kunnon kisoi.

Ja se on kiva ku suurimmas osas itämaisist taistelulajeist on henkinenkin puoli niin vahvasti mukana.
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Itse tykkään ainakin keilailusta, pesäpallosta, tanssista ja jalkapallosta, vaikka harrastin viime vuonna tanssia. Joukkuelajit ovat todella kivoja ja siksi tykkään sellaisista ^^'
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
ziradia
Genin
Genin
Viestit: 157
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 20:31
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja ziradia »

No ensimmäisenä tulee oma lajini; rytminen kilpavoimistelu :D .. sitten pesäpällo, katukoris, laskettelu, intohimoni minigolf ja keilaus. Itseasiassa melkein kaikki joukkuelajit ovat lähellä sydäntäni ja aloittaisin heti lentopallon, jos jäisi aikaa voikkaharkoilta ;)
Kuva
Jos sulla lysti on, niin kätes yhteen naulaa!
Y.S.A.K
Avatar
Mallu-88
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Loka 07, 2005 22:05
Paikkakunta: kihniö

Viesti Kirjoittaja Mallu-88 »

Penkkiurheilu!... noei! :lol: Salibandy on paras laji <3 oon niin hyvä siinä krhm,krhm... (oma kehu haisee)
Ratsastuskin on kivaa ja oon harrastanut sitä 11 vuotta ja siskojen kiusaamista, koska se käy ihan urheilusta :lol:
Avatar
Hi Enzeru
Chuunin
Chuunin
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Kesä 27, 2006 18:47
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Hi Enzeru »

No, pidän varmaan kaikesta liikunnasta, mutta suosikkejani ovat... Hmmm,,?
Pesis, Sähly/Salibändy, Yleisurheilu.., luistelu...

No siinä mitä nyt tuli mieleen... Ainiin ja Tennis !!
Avatar
Yondaime
Genin
Genin
Viestit: 118
Liittynyt: Ke Huhti 26, 2006 15:16

Viesti Kirjoittaja Yondaime »

salibandy on kyllä kunigaslaji, itse sitä pelaan ja hauskaa on! :)
Kuva
Avatar
Lmee
Genin
Genin
Viestit: 143
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 16:51

Viesti Kirjoittaja Lmee »

pesäpallo rakastan sitä koulussa ja sit viimisellä koulu viikolla on aina luokkien välinen turnaus niin hieno laji...
Neji F.C
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Juu, pesäpallo on mahtava laji. Yksi parhaista. Harmi vain kun en tänä keväänä sitä ehdi pelata. Pidän myös paljon pingiksestä ja sulkapallosta.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Retsku-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Marras 10, 2006 09:47
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Retsku-san »

Parasta on Koripallo!
Sitä oon harrastanu lähes neljä vuotta ja en kyllä vieläkään kuulu parhaimistoon siinä lajissa. Itse asiassa harrastan sitä koska se on mukavampaa kuin monet muut lajit ja koska olen pitkä(~172 cm). Olen aina ollut luokan pisimpiä..Myös tällä hetkellä olen pisin meidän luokasta.
Kuva
Kuva
Avatar
neonsade
Genin
Genin
Viestit: 191
Liittynyt: Su Heinä 09, 2006 23:32

Viesti Kirjoittaja neonsade »

Rullalautailu aka skeittaus on minun mielestäni paras "uhreilulaji" kun en muita harrasta. Tulee vaan niin hyvä fiilis siitä kun onnistuu jossain tempussa mitä on harjoitellut jo kauan ja on myös hauskaa kavereiden kanssa skeitata porukassa. "Joukossa tyhmyys tiivistyy" ainakin täällä päin käy toteen :D
Viimeksi muokannut neonsade, Su Touko 20, 2007 09:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Ouran kirjoitti:Rullalautailu aka skeittaus on minun mielestäni paras "uhreilulaji" kun en muita harrasta. Tulee vaan niin hyvä fiilis siitä kun onnistuu jossain tempussa mitä on harjoitellut jo kauan ja on myös hauskaa kavereiden kanssa skeitata porukassa. "Joukossa tyhmyys tiivistyy" ainakin täällä päin käy toteen :D
Todellakin ^^ Tämä elämäntapa harrastus vei minut mennessään jo melkein 10 vuotta sitten :p
Mitään parempaa en sitten tiedäkkään ^^
Inquisitor
Genin
Genin
Viestit: 105
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 16:38

Viesti Kirjoittaja Inquisitor »

Itse pidän pesäpallosta ihan älyttömästi vaikken harrastakkaan (harmittaa etten alkanut pienenä harrastaan :( ). Airsoft on myös älyttömän hieno harrastus ja sitä tällä hetkellä harrastankin ahkerasti :P
Vastaa Viestiin