Huomio, tämä foorumi tullaan lopettamaan, henkinen jatkaja tälle foorumille löytyy osoitteesta http://animu.fi/forum/

Naruto tv:seen...?

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)

Re: Naruto tv:seen...?

ViestiKirjoittaja Jatimatic » To Joulu 20, 2007 21:20

Vieläkin ihmettelen ketä te olette sanomaan noin jyrkästi ei, minua ei pätkääkään haittaisi jos vaikka mielisarjaani One Pieceä tulisi koto televisiosta ja lapset huutelisivat taka pihalla gomu gomu no pistoolia. Suurin osa teistäkin jyrkästi vastaan väittävät ovat lapsen iässä ja en yhtään epäile ettekö te olisi joskus kiljunut dattebayoa tai vaikka chidoria, älkää olko niin tekopyhiä. Ja se, että katsotte Narutoa omalta koneeltanne on pelkkä tottumuksenne jota ette osaa näköjään erottaa tästä massiivisesta internetin piratismimaiilmasta. Naruto on jo legendaarinen televisio-ohjelma japanissa ja se rantautuu vielä suomeenkin jokin päivä sitä faktaa on turha kieltää. Ja se tapahtuu ennen kuin sarja edes päättyy piste.

Btw. Mangahan on nyt tulossa, itse voisin jopa ruveta ostamaan, koska olen Narutoa seurannut vain animena Part II on tullut luettua kokonaan mangana.
Kuva
Jatimatic
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor

ViestiKirjoittaja Rota » To Tammi 10, 2008 00:28

Minustakin olisi ihan mukava seurata telkkarista Narutoa, mutta huonona puolena olisi se että ei muista/ehdi. Mutta tosin onhan ne jo kerran nähtyjä, ja netistä löytyy.
Aika varmasti alkaa jossain vaiheessa pyöriä, kerta mangakin alkaa ilmestymään. Kävihän näin jo FMAn kanssa.
Rota
Genin
Genin

ViestiKirjoittaja Thgilnoom » Ti Helmi 12, 2008 11:05

Äh, en nyt oikein tiedä. Tokihan se olisi mukavaa, että jaksot eivät veisi enään tilaa koneelta, mutta silti. Sitä on kyllä toivottu aika paljon esitettäväksi Subilta. Ostaisivat sen kuitenkin jollakin enkkudubilla, tai mikä pahinta, dubbaisivat sen...voin jo kuvitella, millaiset äänet...Ei, en minä haluaisi, että Narutoa tulee tv:stä.
Kuva
Come to the dark side, we have cookies!
Thgilnoom
Rookie
Rookie

ViestiKirjoittaja Link » Ti Kesä 10, 2008 13:16

Tulis varmaan muilta aika kovaa kommenttia, jos ilmestyis suomessa. Kun ne kattoo jonkun yhden jakson tai näkee edes vilaukselta, niin johan on puheenaihetta (vittuilee jatkuvasti). Joten en oikeen tiedä. Ehkä, ehkä ei.

Ja jos tulis, niin englanninkieliset tekstit varmaan Jutsujen kannalta. Ja pikkulapset jokka leikkii narutoa, niin sitten marssitaan spoilaamaan kaikki mitä tulee tapahtumaan >:D (Okei olen ilkeä)
Link
Genin
Genin

ViestiKirjoittaja naruhina » Ti Tammi 20, 2009 11:35

mulla on se ensimäinen dvd pack! :D kyl se tulee varmaan tv:hen kun sen suomennokset tulee valmiiksi!
naruhina
Student
Student

ViestiKirjoittaja Oboke » Ti Tammi 20, 2009 21:13

Itse en oikein jaksa uskoa, että Narutoa töllössä aletaan näyttämään. Vielä vähemmän uskon nyt kun niitä suomi subin DVD:tä alettiin myymään.
Tai... Kyllähän se periaatteessa voisi tulla, silloin vain harmiksi Scanboxin myynti voisi kärsiä hieman. Ja jos töllöön tulee niin varmaan Nelosen arkiaamuihin suomi dubeilla ja mitä kamalimmilla ääninäyttelijöillä. Tai sitten tyyliin Pokémon, Maikkarilla joka lauantai kello kymmenen niin tulee samanlainen villitys siitäkin kuin juuri tämä Pokémon oli ennen.
Urpot!
Oboke
Student
Student

ViestiKirjoittaja naruhina » To Tammi 22, 2009 11:20

Jos joku muisaa Digimonin 1 tuotantokauden hirveät dubbaukset 4losella!en halua sellaista narutoon!! :(
naruhina
Student
Student

ViestiKirjoittaja Nikotiini » Ti Tammi 27, 2009 00:40

Tokihan se ois hyvä kunhan jutsujen nimet pysyisivät japanilaisina...
Nikotiini
Student
Student

ViestiKirjoittaja Naniko » Su Huhti 19, 2009 17:28

Olisin onnellinen jos sitä alettaisiin näyttämään TV:stä!

Kunhan jutsuja ei suomennettaisi eikä sitä sensuroitaisi ja se tulisi japaninkielisenä suomenkielisten tekstien kanssa. :S
Naniko
Student
Student

Edellinen

Paluu Naruto Anime