Naruto tv:seen...?

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)
Vastaa Viestiin
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Never!!! :evil: Kuten Minna7 mainitsi, niin kukaan ei kestäisi niitä leluja, tai kortteja...hrrrr.... :cry: Karkkeja ym. turhaa rojua... Ei.... Waikka se voisi helpottaa myös allekirjoittaneen elämää niin ei...
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Mantta
Chuunin
Chuunin
Viestit: 270
Liittynyt: Ti Tammi 23, 2007 14:20
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Mantta »

Joo ei todellakaan, varsinkin jos suomessa näytettäisiin joillakin suomisubeilla :)
Avatar
AlveAnn
Genin
Genin
Viestit: 190
Liittynyt: To Helmi 08, 2007 18:08

Viesti Kirjoittaja AlveAnn »

Hmm. Kyllä ja ei. Jos Naruto alkaisi tulemaan televisiosta, niin katsojia tuskin puuttuisi, mutta (niinkuin on jo mainittukin) siitä voisi tulla joillekin oikea vitsi.
Eikä sitten olisi kiva lukea, kun jossain nettipalstoilla tms. lukee, että "telkusta tuleva Naruto on kyllä sellain pellesarja et ei.." tai "koht alkaa naruto, vähän se on hyvä kuka muu kattoo sitä??"

Minä kyllä katsoisin sitä, jos se alkaisi, mutta alkuperäiset dubbaukset ja mieluiten HYVÄT suomenkieliset tekstit haluaisin. Eikä todellakaan mitään suomidubbauksia!

Loppujen lopuksi olen sitä mieltä, että ei Narutoa telkkariin pyörimään.
Tuli vapina.

Hinata/Kankuro/Gaara/Akatsuki/Otonin/Suigetsu/Deidara - FC
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

slvr_ kirjoitti: Ei, ei ikinä. Narutosta tulisi sitten vaan sellainen rääpäleiden pila.

-Ja jos muistissani ei pahasti ole vikaa niin tästä aiheesta on puhetta jossain toisessakin topicissa.. :unsure:
Totta, koska sittenhän kaikki ville viisvuotiaat ryntää kaduille ja kujille
huuteleen kaikkee: "Mä oon naruto, kake punshin nojutsu!
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Akimichi_^W^ kirjoitti:Totta, koska sittenhän kaikki ville viisvuotiaat ryntää kaduille ja kujille
huuteleen kaikkee: "Mä oon naruto, kake punshin nojutsu!
Ja se on ihan kamalaa koska...? O__o

Sitä paitsi ei Naruto ole edes tarkoitettu ihan pikku kakaroille ja luultavasti esitettäisi vähän FMA:n tyyliin eli nuorille suunnattuna animaationa.
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Jos Narutoa Suomen kanavilta tulis niin en katsois. Ehkä jos olis Japanin kielinen ja tekstit enkuks. Muussa tapauksessa en. Netistä lataaminen on kuitenkin se pääjuttu.

Suomeks dubbaus ois aivan kauheaa. kuviteltaa nyt.. "Varjoklooni-hyökkäys!" tai "Tulipallotaika" ym ym. ei kiitos. Kyl se pokemonissa on nähty et suomenkielisenä yhtä roskaa. Japaninkielisenä jopa minä innostuisin katsomaan Pokemonia =) Mut ei suomeks, ei.
Avatar
HINA
Rookie
Rookie
Viestit: 65
Liittynyt: La Syys 16, 2006 22:30
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HINA »

Okei anteeksi että vielä puutun tähän juttuun ^^;
ankka_kirai kirjoitti:Jos Narutoa Suomen kanavilta tulis niin en katsois. Ehkä jos olis Japanin kielinen ja tekstit enkuks. Muussa tapauksessa en.
Tuota en ihan ymmärrä. Tai siis että eihän ne enkkusubitkaan mitään hienoja ole. Tai ainakin jos vertaa DB:n subbeihin, niin eivät ne mielestäni mitään tarunhohtoisia käännöksiä ole. Ja miettikää nyt. Mitä järkeä olisi näyttää jotain ohjelmaa Suomessa englannin kielisillä teksteillä. Ihmettelempä vain.
Kuva
No nyt se on xD
Honors

Viesti Kirjoittaja Honors »

HINA kirjoitti: Mitä järkeä olisi näyttää jotain ohjelmaa Suomessa englannin kielisillä teksteillä. Ihmettelempä vain.
Eihän siinä mitään järkeä olekkaan. Eikä edellisen postin pointti tainnut olla siinä. Jos Naruto tulisi suomeen, tuotantoyhtiö varmasti haluaisi laajentaa fanipohjaa -->suomalaiset tekstit. En mäkään kyllä kattois narutoa suomenkielisillä teksteillä/dubeilla. Tilanne ois sama ku salkkareita alettais yhtäkkiä tekee englanniks... nauruhan siinä pääsis :roll: ja parin minuutin päästä TV menee kiinni.
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Joo mie vain ilmaisin oman kantani et millo miten mie sitä telkkarista suostusin kattomaan, iha sama onko siinä järkeä vai ei. Mut jos Narutossa on tippaki suomea ku se telkkarista tulis nii kanava vaihtus. =)
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

Minun puolestani Naruto saa tulla telkkariin ja suomennetut mangat kauppojen hyllyille. Naruto ei todellakaan ole mikään underground-sarja, josta vain nettiä käyttävät saavat nauttia. Naruto on massa-sarja, joka saa uusia faneja lähes päivittäin ja on monille ensimmäinen anime-sarja. Minua ei haittaa, jos Maikkari tai Subi alkaisi näyttää Narutoa ja sarjasta tulisi ilmiö. Ei se pilaisi sarjaa/laskisi sen arvoa millään tavalla. En todellakaan ymmärrä, miksi Naruto ei saisi ilmestyä Suomessa. Haluaisin kuulla paljon parempia selityksiä tälle kuin mitä jotkut ovat tähän topickiin kirjoittaneet. Mikä Narutossa on niin hienoa ja mahtavaa, jos sitä ei kerran saisi suomentaa? Mangaa julkaistaan Ruotsissa ja ennemmin tai myöhemmin myös Suomessa, ja ainakin pyyntöjen perusteella se olisi ennemmin.
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Chouko kirjoitti:Minun puolestani Naruto saa tulla telkkariin ja suomennetut mangat kauppojen hyllyille. Naruto ei todellakaan ole mikään underground-sarja, josta vain nettiä käyttävät saavat nauttia. Naruto on massa-sarja, joka saa uusia faneja lähes päivittäin ja on monille ensimmäinen anime-sarja. Minua ei haittaa, jos Maikkari tai Subi alkaisi näyttää Narutoa ja sarjasta tulisi ilmiö. Ei se pilaisi sarjaa/laskisi sen arvoa millään tavalla. En todellakaan ymmärrä, miksi Naruto ei saisi ilmestyä Suomessa. Haluaisin kuulla paljon parempia selityksiä tälle kuin mitä jotkut ovat tähän topickiin kirjoittaneet. Mikä Narutossa on niin hienoa ja mahtavaa, jos sitä ei kerran saisi suomentaa? Mangaa julkaistaan Ruotsissa ja ennemmin tai myöhemmin myös Suomessa, ja ainakin pyyntöjen perusteella se olisi ennemmin.
Juu-u. Varmasti moni vain ilmaisi oman mielipiteensä. Ei minulla ainakaan ole mitään sitä vastaan että Naruto Suomen telkkariin tulisi. Minä en vain sitä silloin katsoisi.
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Se vähän riippuu, katsoisinko, vaiko en. Itselläni on melkein kaikki jaksot koneella, joten sen taki en sitä alkais katsomaan. Ja vielä jos ne menis dubbaamaan koko sarjan ja siitä tulis sellainen pokemon/digimon-tyylinen sarja ainakin ääninäyttelijöiden puolesta, niin en katsois. (No varmaan ne ei sitä kuitenkaan tee..) Ja muutenkaan suomenkielisistä tekstityksistä ei ole minulle yhtään mitään hyötyä, koska osaan englannin kieltä melkeimpä yhtä hyvin. Eikä oikein innosta kaikki suomennetut jutsut (esimerkiksi Katon: Gōkakyū no Jutsu ois "Tulijulkaisu: Mahtava tulipallotekniikka!"). Kuitenkin katsoisin paljon mieluisammin tv:stä Narutoa, kuin mitään Dragonballia.. Jos jossain vaiheessa alkavat näyttämään Narutoa Suomen televisoissa, tehkööt sen hyvin ja kunnialla, eikä mitään yliampumisia.
Avatar
Serial
Chuunin
Chuunin
Viestit: 239
Liittynyt: To Helmi 22, 2007 12:48
Paikkakunta: Hueco Mundo

Viesti Kirjoittaja Serial »

Kyllä mä ainakin voisin katto subilta tms. kanavalta animea. Mun puolesta vois tulla vaikka kokonaan animelle omistettu kanava josta tulis 24/7 animea. Mut jöö, kaikki tietää et näin ei käy.
Avatar
ahjteam
Mutsis
Mutsis
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 04:35
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahjteam »

Killeri kirjoitti:Ei tarvitsisi enää imuroida animeja netistä, vaan katsoa niitä telkusta ja nauhottaa, jos haluaa, myöhempää käyttöä varten.
Ehkä huonoin tekosyy ikinä. Sama kai se on mistä sen animensa katsoo kun Narutoakin saa suomeksi subattuna netistä. Ja kuten täältä huomattiin, niin idea ei saanut kovin lämmintä vastaanottoa: http://www.naruto.fi/?page=uutiset&uutinen=337
Kuva
Avatar
Hatashi-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 249
Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 21:46
Paikkakunta: Imatrallahan mie..

Viesti Kirjoittaja Hatashi-san »

Jos Naruto tulisi TVseen sen pitäisi olla:
a.) alkuperäisillä äänillä.
b.) yhtä hyvillä subeilla kuin Dattebayo tekee.
ja
c.) Lähetys aika semmoinen että perheen pienimmät eivät katso.
muuten saa kuunnella kadulla juuri "RASENGAN!!!!" tms.. 8)
Vastaa Viestiin