Huomio, tämä foorumi tullaan lopettamaan, henkinen jatkaja tälle foorumille löytyy osoitteesta http://animu.fi/forum/

Naruto tv:seen...?

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)

ViestiKirjoittaja Sarada » Ke Huhti 04, 2007 18:12

Rinde ja Nazgael: Itse en luokittele kello 12 jälkeistä aikaa enää "lasten-aamuksi", siinähän on jo suunnilleen keskipäivä! Tietääkseni kahentoista jälkeen ei tule maikkarilta tai YLE2:lta lastenohjelmia, vai olenko väärässä? Mielestäni FMA:n nykyinen esitysaika on aika hyvä (ja sopii aikatauluuni. Jos FMA olisi illalla, en näkisi sitä karaten takia ja voisin katsoa sen vasta maanantai-iltapäivällä digiboxilta, koska kotiväki katsoo sunnuntai-iltana ihan muuta ohjelmaa)
Ja NGE oli minusta vielä enemmän lapsille sopimattomampi kuin FMA tai Naruto, eihän siitä edes ymmärrä mitään ainakaan ensimmäisellä katselukerralla.
Kuva
Sarada
Genin
Genin

ViestiKirjoittaja Nazgael » To Huhti 05, 2007 02:15

Joo no siis ei se enään kyllä aamua ole vaikka millä katsoisi, itsellä vain kun unirytmi ei ole tuosta terveimmästä päästä... Mutta siis NGE ei ollut kyllä mikään elämän kyseenalaistamottomien ohjelma ja muutenkaan henkisesti "oikeasti" terveiden ohjelma, mutta siis kylla FMA ainakin rupee loppupuolella olemaa juurikin tämmöistä(jos siis ikinä on kyseenalaistanut Jumalan[ei siis konkreettisena henkilönä] olemassaolon) että onko kukaan oikeasti olemassa? ja sitä kun rupee semmoset alle 13v. miettiin niin kyllähän niillä menee kuuppa sekasin... Itse tuli yläasteella mietittyä pari minuuttia liian pitkään ja siitä asti ollut enemmän tai vähemmän humalassa, jos ei humalassa niin ainakin krapulassa... Tässäkin tulee tämä että pitäisikö näistä edea puhua jos foorumilta löytyy 2:kin vuotta nuorempia niin rupeaa miettimään että mitä ne sanoo ;D;D;D;D;D
Ja siis tämähän ei ole ristiriidassa tuon yhden postini kanssa koska en "mieti" mitä muut minusta ajattelevat, jos olen humalassa(niinkuin yleensä olen[niinkuin maksani jaksaa minua muistuttaa]). Niin sitten jos joku ihminen ajattelee että miltä"näytän, kuulostan, vaikutan" ja kyseinen ihminen tulee vaikka kysymään että "Oletko aivan terve?" Voin hyvin omintunnoin sanoa että en! minua kun ei edes armeijaan päästetty vaikka olisin sinne halunnut! Mutta mielenterveydestä kannattaa puhua muualla kuin täällä, esimerkiksi terapeutilla...

Ja ehkä ansaitsisin oikeasti kiellon kirjoittaa tänne ennekuin sanon jotain mistä yksikään "ihminen" ei voi pitää..... Eli PLIIIIIIIIIIIIIIIIS joku moderaatori, antakaa kielto ennenkuin saan geninin arvonimeä :D

minoriedit: ei siitä asian puhumisesta tule mitään kieltoja, mutta jos jatkat tuplapostaamista, niin sitten voidaan harkita. ^^' Viestin yläreunassa on edit-nappula, josta pääset muokkailemaan edellistä viestiä, ettei tarvitse postata uutta perään. Se on katsos sääntöjen vastaista.
Viimeksi muokannut Nazgael päivämäärä To Huhti 05, 2007 02:25, muokattu yhteensä 3 kertaa
Nazgael
Genin
Genin

ViestiKirjoittaja fLÄSh » To Huhti 05, 2007 14:43

Sarada kirjoitti:
Rinde kirjoitti:ankka_kirai: Oletettavasti tuossa tarkoitettiin sitä että Naruto-fanien ERNU-asema menee ja katoaa jos sitä tulee telkasta niin että Tylsät Taviksetkin voivat sitä seurata.

Juuri sitä tarkoitin, taisin selittää hieman epäselvästi.

No epäselvästi ... en nyt tiedä. Tai sitten minä en ymmärtänyt =) Mutta nyt valkeni :B

Ja tuskin Narutoa lastenaamuissa alettaisiin näyttää :). Kyllä itse uskon kanavien ihmisten olevan EDES SEN VERRAN FIKSUJA, etteivät kaikkea animea luokittele lapsille sopivaksi. Eivät ne nyt niin sokeita voi olla! Lastenaamuissa näytetään ihan LAPSILLE tarkoitettua animea, vaikka Yu-Gi-Oh!-manga onkin K12. GX:stä tosin en tiedä, sehän on amerikkalaisversio eli jenkit on jo valmiiksi pilanneet ja lapsistuttaneet(...ei tuo ole sana! xD) sen valmiiksi.
Vaikka täytyy myöntää että olisihan se shokki minullekin jos maikkaria katsoessa lauantaiaamuna alkais Naruton tunnari(varsinkin jenkki!) kuulua :D.

Niin no jos sunnuntaiaamulla 8 maissa Naruto tulis niin voisi olettaa että se on lapsille enemmän suunnattu. Tosin tuleehan tuo Full Metal Alchemist siinä 12 maissa joskus. (kirjoitin nimen väärin, ihan sama) - Ja varmaan ei sillo iha perheen pienimmät istu sitä PELKÄSTÄÄN katsomassa, vaan myös isommat. =)

Ei tätä varmaan kukaan ymmärrä, mutta kirjotinpa nyt kumminki.
Happy panda
fLÄSh
Jounin
Jounin

ViestiKirjoittaja Viittaperkele » Ke Huhti 11, 2007 13:02

Mitä enemmän kuuntelen puolusteluja siitä, miksi Naruton ei koskaan pitäisi tulla Suomen telkkariin, sitä enemmän minulle tulee mieleen Pikku-Britannia. Korvatkaa sana "gay" animella.

Ja kyllä Suomi saa tässä aiheessa paljon enemmän höykytystä kuin se ansaitsee -- kuinka kauan jaksetaan vielä olettaa että televisiokanavien johto on täynnä ilkeitä kukkahattutätejä joiden elämäntehtävänä on pilata kaikki lempiohjelmamme dubeilla ja sensuurilla? Entä kuinka kauan jaksetaan olettaa että Suomen jokainen äiti kuuluu johonkin äärikristilliseen oikeusjärjestöön jonka päätoimi on median orjuuttaminen turhilla siveyssäännöillä? Suomen mediaväki ei todellakaan koostu pelkistä idiooteista jotka kusevat omaan kahvikuppiinsa -- ansaitsevat minusta vähän enemmän luottamusta kuin sen verran että koko ajan oletetaan että niinkin kallis hankinta kuin Naruto menisi jonnekin Nelosen lastenaamuihin jossa sitä tuskin näkee kukaan sellainen jolle se sarja on tarkoitettu.
Kuva
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma

ViestiKirjoittaja fLÄSh » Ke Huhti 11, 2007 13:18

LEMONed kirjoitti:lisäksi monet varmasti vastustaisivat lempianimensa esittämistä tietämättomille taviksille, joiden animekatselmukset rajoittuvat pokemoniin ja muumeihin.

.. Kuten minä ennen? Eikö se ole ihan hyvä vain jos uusia katsojia ja faneja tulee? Tiedän ettei tuo välttämättä ole juuri sinun kantasi =) Mutta otin nyt kantaa ku tuon sanoit.

Minulle anime on varsin uusi asia. Sain tämän koneen (joka on ensimmäiseni) vasta pari vuotta sitten kesällä. . . Animen aloitin katsomaan veljieni patistamana. Narutoon eksyin siskoni ansiosta ja sitä rataa. Ennen Narutoa minun animen katsomiseni rajoittui juuri noihin Muumeihin.. ''

Että pitäskö mun nyt tuntea itseni "ulkopuoliseksi" , koska minusta tuli "uusi tietämätön tavis", joka diggaa narutoa? Pahoittene kaikilta, jotka pitävät narutoa omana juttunaan. Minusta jakaminen on kivaa, eikö teistäkin?

Käytin muuten ekaa kertaa elämässäni diggaa-sanaa n_______________n
Happy panda
fLÄSh
Jounin
Jounin

ViestiKirjoittaja fLÄSh » Ke Huhti 11, 2007 23:26

Joo arvelinki noin =) Mukavaahan se on kun uusia katsojia ja faneja tulee joiden kanssa saa puhua henkeviä :D
Happy panda
fLÄSh
Jounin
Jounin

ViestiKirjoittaja Turhis » To Huhti 12, 2007 00:48

Okei minua laiskotti ja en jaksanut lukea 13 sivua. Sori :[
Mutta kyllä sen periaattessa voi laittaa telkkuun. Minä ainakin kattelin aikanani pakemonia(eka kausi just hyvä!) Siis se oli kunnon piiretty. Vaikka piilo pervouksia en ymmärtänytkään : DD

Mutta toisaalta haluasinko katsoa siskonpoikani hakkaavan isompaansa ja ottavaan pari nyrkin iskua nokanvarteen ja jättämällä etuhampaat peli paikalle, koska "I wanna be just like Naruto".

Ja ennen kuin joku sanoo, että ei siitä saa vaikutteita. Niin olen kumminkin ollut muksuna sellanen toimintapöhöpää ja adrealii-ninisti, että kaikkea piti kokeila, mitä töllöstä näki. On murretu nilkkoja sun muita ruumiin osia. Siis ala-asteella.

ps. Tulipa siitä maailmaa parantava viesti. Elikkä make love not war.
a big fan of masturbating. It's therapeutic. Keeps the body count low.
Pasila
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor

ViestiKirjoittaja Nazgael » To Huhti 12, 2007 03:20

Kyllähän se oikeastaan hyvä olis että Naruto rupeis telkusta tuleen niin ehkä jotkut sitä jopa katsoisivat, itse en alkaisi katsomaan kun jotenkin on vaan hienompaa omassa rauhassa koneella jostain kymmenestä illalla kuuten aamulla katsoa kun näin pystyin vielä tekemään, jakso kun ei kestä 20 ja tulee kerran viikossa.. tai kahdessa.

ja elämän viisauksia eli make tea, not love.
Nazgael
Genin
Genin

ViestiKirjoittaja Turhis » To Huhti 12, 2007 03:23

Nazgael kirjoitti:ja elämän viisauksia eli make tea, not love.

Tykkäisitkö itse katsoa teen keittoa :]
a big fan of masturbating. It's therapeutic. Keeps the body count low.
Pasila
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor

ViestiKirjoittaja Xtriimi » La Huhti 14, 2007 10:40

[OFF]

supermove½ kirjoitti:sitte tulis kaikkee naruto nukkeja myyntii ...

Onhan niitä jo nytkin myynnissä esim Blibossa ja Tennispalatsissa olevassa Kukunorissa ^^

[/OFF]
Kuva
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor

ViestiKirjoittaja koman » Ma Touko 07, 2007 00:28

Doctor kirjoitti:Nojoo, eihän tuo Full Metal Alchemistikaan toiminut oikein suomessa, vaikka onkin ehkä toiseksi paras anime, mitä maa päällään kantaa.
Mitenköhän perustelet väitteesi?
Kuva
koman
Student
Student

ViestiKirjoittaja frostious » Ma Touko 07, 2007 13:00

koman kirjoitti:
Doctor kirjoitti:Nojoo, eihän tuo Full Metal Alchemistikaan toiminut oikein suomessa, vaikka onkin ehkä toiseksi paras anime, mitä maa päällään kantaa.
Mitenköhän perustelet väitteesi?

Tämä topic tuskin lienee paras paikka tästä keskusteluun, joten älkää pliis ainakaan täällä tätä jatkako.

Psst: makuasiat.
frostious
Herp a derp
Herp a derp

Re: Naruto tv:seen...?

ViestiKirjoittaja Verdana » Ma Kesä 18, 2007 22:48

Acer kirjoitti:Mitäköhän tuo naruton logo tuolla subtv:n fma osiossa mahtaa tarkoittaa? Kenties vihdoinkin tulossa suomeen? =)
http://www.subtv.fi/sivusto.shtml/ulkom ... st?etusivu

MITÄ HITSIÄ?! Onkohan Naruto oikeasti tulossa telkkariin. :shock: Toivottavasti ei...
Verdana
ANBU
ANBU

Re: Naruto tv:seen...?

ViestiKirjoittaja Nazgael » Ti Kesä 19, 2007 02:19

LOLWTFROFLMAO!?!?!?!?!? Subtv siis osaa hommansa kun laittaa väärää logoa peliin, EI NIMIITTÄIN VARMASTI ALA NARUTO ennen kuin Teräsmieheni loppuu.....
Eli ei siis ala tulemaan Suomessa noin pariin vuoteen vaikka Teräsmieheni loppuisi.

No joo ihan sama modien vika, ei sentään täällä ole yhtä huolimattomia samanlaisten mokien suhteen joka on sinänsä ihan hyvä juttu...
Kuva
Either shit happens, or shit just happens. Either way it's still shit. Like the rasta say, let's smoke this shit.
Nazgael
Genin
Genin

EdellinenSeuraava

Paluu Naruto Anime