Naruto....tv?

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)
Tan1

Viesti Kirjoittaja Tan1 »

siis ei ikinä narutoa suomen tv:seen! Mä en haluu ees kuvitella minkälainen ääninäyttely siin olis :/ heti ekana tulee mielii joku digimon tai pokemon... iha hirveet ja kauheet. se olis ehkä pahin raiskaus ikinä... :angry:
Avatar
Yasas
Chuunin
Chuunin
Viestit: 235
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 14:51

Viesti Kirjoittaja Yasas »

No ei varmana!!!
Kuva
kiitoksia Runte =)
Hiroo
Genin
Genin
Viestit: 133
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2005 17:12

Viesti Kirjoittaja Hiroo »

Musta tuntuu et se TV pilais sen... Ja ne dubit on syvältä...
Avatar
.Yoshimi.
Oinin
Oinin
Viestit: 946
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 16:08
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja .Yoshimi. »

No mä en ainakaan haluais että tulis. Tai olis se ihan hyvä kuhan siihen ei puhuttais suomeks tai muulla kielellä... teksti vois olla enkuks mielellään.. Suomenkielinen teksti vois olla vähän ärsyttävää.. Ties miksikä ne jonkun sharinganinkin suomeenta.. "PUNASILMÄ" ... -.-;
Kuva
Naruto.Fiin puolella Yena ^.~
Avatar
Kaio
Rookie
Rookie
Viestit: 91
Liittynyt: To Touko 26, 2005 18:48
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Kaio »

Ehdottomasti pitäis saada, mun mielipide saattaa johtuu siitä et en voi/saa ladata :( . Mut ne jotka kannattaa nii käykää <a href='http://www.petitiononline.com/animefi/petition.html' target='_blank'>täällä</a>.
Kuva
Avatar
Moonlight__91
Genin
Genin
Viestit: 114
Liittynyt: To Kesä 16, 2005 14:08
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Moonlight__91 »

Olisi ihan hyvä jos esim. Subtv alkaisi näyttämään Narutoa mutta vain jos se näyttäisi alkuperäiset japanilaiset versiot suomeksi tekstitettyinä. Ei mitään dubattua ja huonosti leikattua roskaa. Ja mieluiten näyttäisi koko tuotannon, ei vain ensimmäisiä 30 jaksoa.

Tuskinpa tuolloin kovin moni ekaluokkalainen edes seuraisi Narutoa, meinaan jos jaksoista ei leikata raakoja kohtia pois. Ja jos seuraisi ja huutelisi kaduilla että "sillä sasukellapa on sarinkan ja vähän se on siisti jee" niin olisiko se kovin kamalaa? Minua se ei häiritsisi yhtään, pidemminkin huvittaisi.
Kuva
Avatar
~Gaara~
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Ti Kesä 07, 2005 15:27
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja ~Gaara~ »

joo..! muuten olisi kivaa, mutta telkkaria en katso niin paljoa... miun naama on lähes 24 tuntia vuorokaudesta tietokoneen ruudussa xD
Kuva
Arigato gozaimasu avatar kuvasta, ja signature kuvasta valvoja89..! :)
I exist kill everyone other than me....
Avatar
Mazzarello
Genin
Genin
Viestit: 105
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 14:44
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Mazzarello »

EI MISSÄÄ TAPAUKSESSA SAA ALKAA NÄYTTÄÄN!!! :angry: Siitä tulis vaan murha meille Naruton ystäville. Jos sitä alettas niin olis aika 100% varmaa että se dubattais. Varsinki jos sitä alettas lähettämään mtv3... subtv:stä en tiiä sit. Mulle on ihan sama kattoa tästä tietokoneelta... :P
When A Person Has Something Precious To Protect... That Is When They Can Truly Become Strong...
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Ei sitä aleta. Sehän on lisensöity ^_^ saako niitä näyttää telkkarista?
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko »

Ei minua haittaisi jos se telkusta tulisi, mutta ei kyllä haittaa vaikkei tulisikaan. ^^ Ihan ok, jos se olisi japaninkielellä suomeksi tekstitettynä. Voisi kyllä tuntua hassulta, kun on tottunut enkunkieliseen tekstitykseen..
Hiroo
Genin
Genin
Viestit: 133
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2005 17:12

Viesti Kirjoittaja Hiroo »

<!--QuoteBegin-Muftikka+Jun 22 2005, 13:01--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Muftikka @ Jun 22 2005, 13:01)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Kyllähän se olisi ihan kivaa, jos Narutoa alkaisi telkusta tulla. Mutta vain ja ainoastaan sillä ehdolla, että siihen laitettaisiin suomenkieliset subit. Ei mitään karseita dubbauksia.

Pelkään kuitenkin pahoin, että sille kävisi samalla tavalla kuin Sailor Moonille: näytetään vain pari ensimmäistä tuotantokautta ja sen jälkeen pois ohjelmistosta. :/ [/quote]
Mä olisin mieluummin enkun kielisten subbien kannal... Suomi pilais fiiliksen...
Delroth

Viesti Kirjoittaja Delroth »

Juu kyllä dubbaaminen pitäis kieltää lailla, paranisipahan kersojenkin luku- ja kielitaito eikä sitten välttämättä tarvitsis yhtä vuotta käyttää valtion varoja ääkkösten opetteluun... No eipä tuo omaan elämään vaikuta kun ei televisiota tule kuitenkaan katsottua, sieltäkin tulee vain pari katsottavaa sarjaa ja nekin kun imee netistä niin voi katsoa sillon kun siihen on aikaa eikä elää minkään tv aikataulujen ehdolla ja kyllä tähän ikään mennessä on mainoksien jumittamiseen mennyt jo aivan liikaa aikaa.
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

<!--QuoteBegin-Hiroo+Jun 22 2005, 15:13--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Hiroo @ Jun 22 2005, 15:13)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Mä olisin mieluummin enkun kielisten subbien kannal... Suomi pilais fiiliksen... [/quote]
mitä järkeä tilata sarja suomeen ja näyttää se engalnniksi? -_- Ehkä kuitenkin suomenkieliset tekstit. :D Ja jos one piece/naruto tulee suomeen minä kuolen JOS se on jenkkiversio. One piece esimerkiksi on PILATTU. Ne ampuu pyssyistä PULLONKORKKEJA? Voitteko kuvitella, että kunain tilalla on korkkiruuvvi? ehei. XD
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Hiroo
Genin
Genin
Viestit: 133
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2005 17:12

Viesti Kirjoittaja Hiroo »

<!--QuoteBegin-GolliM+Jun 22 2005, 21:33--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (GolliM @ Jun 22 2005, 21:33)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Hiroo+Jun 22 2005, 15:13--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Hiroo @ Jun 22 2005, 15:13)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Mä olisin mieluummin enkun kielisten subbien kannal... Suomi pilais fiiliksen... [/quote]
mitä järkeä tilata sarja suomeen ja näyttää se engalnniksi? -_- Ehkä kuitenkin suomenkieliset tekstit. :D Ja jos one piece/naruto tulee suomeen minä kuolen JOS se on jenkkiversio. One piece esimerkiksi on PILATTU. Ne ampuu pyssyistä PULLONKORKKEJA? Voitteko kuvitella, että kunain tilalla on korkkiruuvvi? ehei. XD [/quote]
Oli miten oli mutta oon yhä sillä kannalla et suomalaiset subit pilais fiiliksen... Eikä tosiaankaan mitään jenkki versioo... Jenkit aina pilaa kaiken...
Incognito
Chuunin
Chuunin
Viestit: 212
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 14:21

Viesti Kirjoittaja Incognito »

Ei missään nimessä. Erittäin huono idea.
Vastaa Viestiin