kysymys!

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Katka vois oppia käyttään sitä edit nappulaa
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Moonlight__91
Genin
Genin
Viestit: 114
Liittynyt: To Kesä 16, 2005 14:08
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Moonlight__91 »

119 jaksoa tähän mennessä. Kiinnostaisi kovasti alkaa lukemaan mangaa ja nähä nuo Jump Festat ja elokuva. Pitäisi vain keretä jossain vaiheessa lataamaan ja katsomaan niitä. :D
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Voin antaa sulle suoran linkin.

<a href='http://yhbt.mine.nu/t/nmovie_intro.torrent' target='_blank'>Tästä saat Jump Feastin</a>, Mutta elokuvaa sun ei kannata vielä ladata, koska oot noin aikasessa vaiheessa. (Jump Feast ei Spoilaa mitään, mutta elokuva SAATTAA spoilata)
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

<!--QuoteBegin-Runte+Jun 18 2005, 22:02--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Runte @ Jun 18 2005, 22:02)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Voin antaa sulle suoran linkin.

<a href='http://yhbt.mine.nu/t/nmovie_intro.torrent' target='_blank'>Tästä saat Jump Feastin</a>, Mutta elokuvaa sun ei kannata vielä ladata, koska oot noin aikasessa vaiheessa. (Jump Feast ei Spoilaa mitään, mutta elokuva SAATTAA spoilata) [/quote]
Elokuva spoilaa jaksoja 1-100. Satakin on ylikanttiin. Kannatan elokuvan katsomista, koska se ei mitenkään spoilaa sitä tehtävää, jota muut nyt 119 jakson paikkeilla (aloittivat kai 110 jaksosta) suorittavat. =)
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Avatar
Yasas
Chuunin
Chuunin
Viestit: 235
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 14:51

Viesti Kirjoittaja Yasas »

Olen nähnyt kaikki naruto jaksot + elokuvat :)
Kuva
kiitoksia Runte =)
Avatar
~Gaara~
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Ti Kesä 07, 2005 15:27
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja ~Gaara~ »

öh... tähän asti olen nähny kaikki jaksot xD
Kuva
Arigato gozaimasu avatar kuvasta, ja signature kuvasta valvoja89..! :)
I exist kill everyone other than me....
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

139 jaksoa, ja haluaisin nähä elokuvan. Ja "true Naruto style:tkin" olen nähnyt 8D
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

<!--QuoteBegin-Kuutamosusi JekkuDragon+Jun 19 2005, 22:15--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Kuutamosusi JekkuDragon @ Jun 19 2005, 22:15)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Ja "true Naruto style:tkin" olen nähnyt 8D [/quote]
Mitä ne on..? :o Uskon, että itsekkin olen ne nähnyt.. eri nimellä vaan?
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

Kaiken mahdollisen. JA lukenut myös kaikki mangat
Kuva
(Kiddo) ty Nixu!
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

<!--QuoteBegin-Runte+Jun 19 2005, 22:16--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Runte @ Jun 19 2005, 22:16)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Kuutamosusi JekkuDragon+Jun 19 2005, 22:15--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Kuutamosusi JekkuDragon @ Jun 19 2005, 22:15)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Ja "true Naruto style:tkin" olen nähnyt 8D [/quote]
Mitä ne on..? :o Uskon, että itsekkin olen ne nähnyt.. eri nimellä vaan? [/quote]
Niin, siis "True Naruto style:t" on siis semmosii jotain pilaversioita Narutosta, erittäin hauskoja sellaisia. Ainakin sen filmin alussa on teksti: True Naruto style, tai jotaan sinne päin ^^;
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Vastaa Viestiin