Naruto 136

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

Nyt se nsaa rawina. <a href='http://bt.saiyaman.info/' target='_blank'>http://bt.saiyaman.info/</a> ^^ Onnistuinpas kerrankin tekemään topikin tästä!! En tuota itse aio siis ladata, mutta japanin kieltä osaaville laitoin tuon tuohon. :]
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Avatar
TeWuicah
ANBU
ANBU
Viestit: 477
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 23:23

Viesti Kirjoittaja TeWuicah »

Taidan odotella DB:tä. Enpä ole hirvittävän innoissani fillereistä, ja pianhan nähdään, kannattaako näitä edes katsoa. Jos ne ovat samaa tasoa kuin se Tee-maa-seikkailu, niin tuskinpa kannattaa.
゛見上げた、夜空の星たちの光。。。゛
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Jesjesjes!!! vihdoin hetki, jota olen odottanut!! (huomenna aamulla siis xDD) sillä odottelen DB:tä :/ mutta silti odotan innoissani fillerin alkua, koska se on ihan uusi juttu, jota mangasta ei saa tietää!
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Odottelen DB:n subbaamaa 8B
Minua ärsyttää nuo fillerit X( Miksi niitä pitää tunkea juuri kun olisi alkanut Narutossakin uudet ajat ;P
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

<!--QuoteBegin-Komori+May 25 2005, 19:19--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Komori @ May 25 2005, 19:19)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Miksi niitä pitää tunkea juuri kun olisi alkanut Narutossakin uudet ajat ;P [/quote]
Juu samaa mieltä.. huonoon kohtaan kyllä lykkäsivät tuon fillerin..
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
TeWuicah
ANBU
ANBU
Viestit: 477
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 23:23

Viesti Kirjoittaja TeWuicah »

<!--QuoteBegin-Runte+May 25 2005, 20:27--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Runte @ May 25 2005, 20:27)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Komori+May 25 2005, 19:19--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Komori @ May 25 2005, 19:19)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Miksi niitä pitää tunkea juuri kun olisi alkanut Narutossakin uudet ajat  ;P [/quote]
Juu samaa mieltä.. huonoon kohtaan kyllä lykkäsivät tuon fillerin.. [/quote]
Parempi se tähän väliin on lykätä kuin sitten seuraavan seikkailun keskelle animen saadessa mangan kiinni.
゛見上げた、夜空の星たちの光。。。゛
Avatar
HUman_Shield
ANBU
ANBU
Viestit: 437
Liittynyt: Ke Touko 05, 2004 21:17

Viesti Kirjoittaja HUman_Shield »

<!--QuoteBegin-TeWuicah+May 25 2005, 20:12--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (TeWuicah @ May 25 2005, 20:12)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Runte+May 25 2005, 20:27--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Runte @ May 25 2005, 20:27)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Komori+May 25 2005, 19:19--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Komori @ May 25 2005, 19:19)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Miksi niitä pitää tunkea juuri kun olisi alkanut Narutossakin uudet ajat  ;P [/quote]
Juu samaa mieltä.. huonoon kohtaan kyllä lykkäsivät tuon fillerin.. [/quote]
Parempi se tähän väliin on lykätä kuin sitten seuraavan seikkailun keskelle animen saadessa mangan kiinni. [/quote]
Aivan. Mikäli nyt ei tulisi muutaman jakson filleriä, olisi toisena vaihtoehtona pitää n. kuukauden mittainen tauko animessa.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

<!--QuoteBegin-HUman_Shield+May 26 2005, 03:15--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (HUman_Shield @ May 26 2005, 03:15)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Mikäli nyt ei tulisi muutaman jakson filleriä, olisi toisena vaihtoehtona pitää n. kuukauden mittainen tauko animessa. [/quote]
Kyllä mä sen tiän. Sen takia mä sanoinkin, että onneks tuli filleri.. Tulis jo BD:n subit. Täälä odottelen, että pääsis yakas nukkuun xP
EDIT: Pitäis kait ostaa laiffi.. Mä täällä päivittelen kaikkia sivuja, joista vois DB:n subbaama naruto löytyä.. x( Mutta ei oo vielä löytyny :P Pitää kait ottaa RAW.. Ja ladata sit DB myähemmin..
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

En tajua, mikä niillä nyt kestää... oon 2 tuntia ettinyt jo subbeja.. en löydä, kun RAWeja.. ;;;___;;;
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

En ole varma onko dattebayon forumeille postannut henkilö lapsellinen hijari, mutta:

if u wanna see it that bad download Aone's in a week...or 2...since DB says they wont be subbing the filler ~

<a href='http://konoha.deditech.com/~timecop/' target='_blank'>http://konoha.deditech.com/~timecop/</a> Koko utun voi lukea tuosta. T_T TOiovttavatsi ei oo totta. >_<
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

<!--QuoteBegin-GolliM+May 26 2005, 07:00--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (GolliM @ May 26 2005, 07:00)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> En ole varma onko dattebayon forumeille postannut henkilö lapsellinen hijari, mutta:

if u wanna see it that bad download Aone's in a week...or 2...since DB says they wont be subbing the filler ~

<a href='http://konoha.deditech.com/~timecop/' target='_blank'>http://konoha.deditech.com/~timecop/</a> Koko utun voi lukea tuosta. T_T TOiovttavatsi ei oo totta. >_< [/quote]
Voi jumaliste, jos toi on totta!!!! sitte tota subbia saa odottaa varmaan viikon verran.. ellein enemmänkin..
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

<!--QuoteBegin-miiko_+May 26 2005, 07:10--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (miiko_ @ May 26 2005, 07:10)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> :// voi prkl!! kai sitten pitää oottaa viikko tai kattoo raw. mutta ei nämä fillerijaksot voi mtn hirveen hyvä laatusia olla, jos DB ei subbaa niitä.. [/quote]
No joo.. kait.. mutta voiko olla nyt noin iso juttu, joku filleri..?!?! Hmph! Mä en yksinkertasesti tajuu niitä.. onhan filleri jakso siinä, missä muutkin.. Kyllä niitten pitäis subata.. *Menee vetään niitä subbaajia lättyyn*

Tiivistetään toi teksti yhteen sanaan: Hemmetti!!!!!!!!!!!!!!!!!!
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

Animeone on myös hyvä. Mulla on niiltä pari jaksoa. :] Mä pidän itse niistä enemmän mutta ne on hitaita. -__-

Muoks: TÄnään koulussa on ATK_tunti. Menen ja lähetän palautetta dattebayolle. Muhaaaahaaaaa.. ja koulun kone saa bannit. ;)
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

<!--QuoteBegin-GolliM+May 26 2005, 07:15--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (GolliM @ May 26 2005, 07:15)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Animeone on myös hyvä. Mulla on niiltä pari jaksoa. :] Mä pidän itse niistä enemmän mutta ne on hitaita. -__-

Muoks: TÄnään koulussa on ATK_tunti. Menen ja lähetän palautetta dattebayolle. Muhaaaahaaaaa.. ja koulun kone saa bannit. ;) [/quote]
Juu.. ne on hitaita... xDDD reilu juttu :D


Hehe.. rupes hieman naurattaan.. kun olin lataamassa RAWia, niin se tuli suht koht hitaasti.. Hei, kun noi tekstit tuli, joissa kerrottiin, että DB ei subbaa, nii rupes tuleen 2-3 kertaa nopeemmin :D
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

Kyllä. Samperin laiskimukset. Ymmärrän, etät haluavat pitää taukoa, mutta tuo o nhuono tekosyy. >_____< Latana nyt tuon rawin, yritän kuunnella mitä ne puhuvat ja katsoa sanakirjatsta mitä kyseinen sana tarkoittaa. ;)

OMG! 92 kib/s! XD Ja meni vana 15 sekuntia. Huomaako kukaan, ettei dattebayon sivut toimi? :o
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Vastaa Viestiin