Naruto 138

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Large, ekaks: en oo narutardi

en tiedä, mikä siinä on hyvää.. se nyt vaan om iskeny muhun.. jutsun, tappelu, ninjat.. jne. fantasia. Sellanen on aina iskeny muhun.
Ja mitä tulee muihin animeisiin.. en voi seurata, kun yhtä animee kerralla, koska koneen tila ei riitä.. sitten voin sanoo uudestaa, kun hankin uuden koneen ja enemmän tilaa.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

<!--QuoteBegin-Runte+Jun 11 2005, 21:05--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Runte @ Jun 11 2005, 21:05)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Large, ekaks: en oo narutardi

en tiedä, mikä siinä on hyvää.. se nyt vaan om iskeny muhun.. jutsun, tappelu, ninjat.. jne. fantasia. Sellanen on aina iskeny muhun.
Ja mitä tulee muihin animeisiin.. en voi seurata, kun yhtä animee kerralla, koska koneen tila ei riitä.. sitten voin sanoo uudestaa, kun hankin uuden koneen ja enemmän tilaa. [/quote]
Etkö voi poistaa aiempia Naruto jaksoja ja ladata muuta? Jutsun tyyppisiä asioita on muissakin animeissa ja tappeluita ja ninjoja ja fantasiaa. Eihän Naruto ole edes fantasia-anime. Muutkin iskee suhun ja vielä paremmin.
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

<!--QuoteBegin-large+Jun 11 2005, 20:11--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (large @ Jun 11 2005, 20:11)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Runte+Jun 11 2005, 21:05--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Runte @ Jun 11 2005, 21:05)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Large, ekaks: en oo narutardi

en tiedä, mikä siinä on hyvää.. se nyt vaan om iskeny muhun.. jutsun, tappelu, ninjat.. jne. fantasia. Sellanen on aina iskeny muhun.
Ja mitä tulee muihin animeisiin.. en voi seurata, kun yhtä animee kerralla, koska koneen tila ei riitä.. sitten voin sanoo uudestaa, kun hankin uuden koneen ja enemmän tilaa. [/quote]
Etkö voi poistaa aiempia Naruto jaksoja ja ladata muuta? Jutsun tyyppisiä asioita on muissakin animeissa ja tappeluita ja ninjoja ja fantasiaa. Eihän Naruto ole edes fantasia-anime. Muutkin iskee suhun ja vielä paremmin. [/quote]
Voisin poistaakkin, mutta mun pikkusisarukset on niitä narutardeja <_< kerran huijasin mun pikkuveljee, et oli poistanu narutot, niin se kilju 5 minsaa ja sit kun en enää kestäny, nii kerroin, että tuolla en viä on <_<
Kerroppas Large mulle joku anime, jossa on jotai Fantasia tyylistä, niin voi kokeilla sitä.. en oo mikään SuperAnimeAsiantuntija, kun oon seurannu kaiken kaikkiaa vasta kahta animee vakituisesti.. (jossei telkkarista tulleta lasketa.. mm. pokemon, digimon, eva jne..)
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

<!--QuoteBegin-Runte+Jun 11 2005, 21:14--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Runte @ Jun 11 2005, 21:14)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-large+Jun 11 2005, 20:11--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (large @ Jun 11 2005, 20:11)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Runte+Jun 11 2005, 21:05--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Runte @ Jun 11 2005, 21:05)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Large, ekaks: en oo narutardi

en tiedä, mikä siinä on hyvää.. se nyt vaan om iskeny muhun.. jutsun, tappelu, ninjat.. jne. fantasia. Sellanen on aina iskeny muhun.
Ja mitä tulee muihin animeisiin.. en voi seurata, kun yhtä animee kerralla, koska koneen tila ei riitä.. sitten voin sanoo uudestaa, kun hankin uuden koneen ja enemmän tilaa. [/quote]
Etkö voi poistaa aiempia Naruto jaksoja ja ladata muuta? Jutsun tyyppisiä asioita on muissakin animeissa ja tappeluita ja ninjoja ja fantasiaa. Eihän Naruto ole edes fantasia-anime. Muutkin iskee suhun ja vielä paremmin. [/quote]
Voisin poistaakkin, mutta mun pikkusisarukset on niitä narutardeja <_< kerran huijasin mun pikkuveljee, et oli poistanu narutot, niin se kilju 5 minsaa ja sit kun en enää kestäny, nii kerroin, että tuolla en viä on <_<
Kerroppas Large mulle joku anime, jossa on jotai Fantasia tyylistä, niin voi kokeilla sitä.. en oo mikään SuperAnimeAsiantuntija, kun oon seurannu kaiken kaikkiaa vasta kahta animee vakituisesti.. (jossei telkkarista tulleta lasketa.. mm. pokemon, digimon, eva jne..) [/quote]
http://www.animenfo.com selaa tota pari minuuttia niin löydät fantasiatyyppisen animen...

Suosittelen sinulle:

TRIGUNIA
HAJIME NO IPPOA
HELLSINGIÄ
KAIKKEA JOTKA ON ANIMENFON TOP200 LISTALLA
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

en usko.. siellä on meinaan narutokin :D
voisin tota bleachia tai inuyashaa ruveta seuraamaan..
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

Naruto viehättää minua enkä tiedä miksi. Vastaan siis nyt largen kysymykseen.

Musiikki . Musiikki on aivan ihanaa. Parempia alkumusiikkeja en vielä ole tavannut kuin neon genesis evangelionissa ja Pita-Tenissä. Taustamusiikit ovat vielä parempia eivätkä ne kyllästytä.

Juoni. Juoni on minusta todella hyvä :D. Vaikka monet valittavatkin, että se on simppeli on monia muita sarjoja, jossa juonta ei oel ollenkaan... (fruits basket jnejne. Jos pitää selittää juoni siitä tulee aika pitkä :D).

Pidän muutenkin enemmän massatuotantosarjoista enkä vain tiedä miksi. ^^ Toivottavasti ymmärsitte.. <_< Nartardi en ole, mutta en mistään hinnasta poista vanhoja jaksoja. Kun isä hankkii sen dvd-polttojutun oltan ne dvd:lle :D
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

<!--QuoteBegin-Dystopia+Jun 11 2005, 22:27--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Dystopia @ Jun 11 2005, 22:27)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> GolliM, olet narutardi. [/quote]
Miten niin? -_______________-;; selittelyjä.. <_<
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

<!--QuoteBegin-Dystopia+Jun 11 2005, 22:46--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Dystopia @ Jun 11 2005, 22:46)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-GolliM+Jun 11 2005, 22:40--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (GolliM @ Jun 11 2005, 22:40)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Miten niin? -_______________-;; selittelyjä.. <_< [/quote]
oon jumala, kyllä mä tiiän [/quote]
Toi ei oo mitään selittelyä vaan turhaa postia..
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

:D No en kyllä ole, ainakana minua ei voi verrata <a href='http://en.wikipedia.org/wiki/Narutard' target='_blank'>TUOHON</a>. ;D
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Vastaa Viestiin