Naruto 142

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)
Avatar
ahjteam
Mutsis
Mutsis
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 04:35
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahjteam »

Tämä oli siis pohjustus tälle seuraavalle neljän jakson fillerisaagalle, se äxönjäxön tulee sit niissä kolmessa seuraavassa jaksossa.
Kuva
Avatar
Suikka
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 323
Liittynyt: La Syys 18, 2004 19:18

Viesti Kirjoittaja Suikka »

Mazzarello kirjoitti:Oonko muuten ainoo joku huomas että Rock Leellä oli sairaat muskelit :lol:
Et tainnut olla läheskään ainoa. XP
Itse olen sitä mieltä että Leen kuuluu olla pieni ukepoju eikä mikään muskelikörmy.
Animenpiirtäjillä vain oli ilmeisesti jokin buumi päällä. u_u;
Avatar
nyanni
Chuunin
Chuunin
Viestit: 228
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 22:28
Paikkakunta: JKL mo

Viesti Kirjoittaja nyanni »

Hyi, ne muskelit. x___o Ja uusi ending oli suloinen >3
uguu olenko söpö
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Suikka kirjoitti:
Mazzarello kirjoitti:Oonko muuten ainoo joku huomas että Rock Leellä oli sairaat muskelit :lol:
Et tainnut olla läheskään ainoa. XP
Itse olen sitä mieltä että Leen kuuluu olla pieni ukepoju eikä mikään muskelikörmy.
Animenpiirtäjillä vain oli ilmeisesti jokin buumi päällä. u_u;
Ette ole ainoita ;D Mun mielestä ne muskelit puki Leetä ^^

EDIT: Kakashia ei oo näkyny pitkäänpitkään aikaan ;;_;; Viimeks sillon, kun se kanto Narutoo Naruto-Sasuke tappelun jälkeen sairaalaan
Viimeksi muokannut Runte, To Heinä 07, 2005 20:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Misplaced
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 337
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 18:58
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Misplaced »

Runte kirjoitti:
Suikka kirjoitti:
Mazzarello kirjoitti:Oonko muuten ainoo joku huomas että Rock Leellä oli sairaat muskelit :lol:
Et tainnut olla läheskään ainoa. XP
Itse olen sitä mieltä että Leen kuuluu olla pieni ukepoju eikä mikään muskelikörmy.
Animenpiirtäjillä vain oli ilmeisesti jokin buumi päällä. u_u;
Ette ole ainoita ;D Mun mielestä ne muskelit puki Leetä ^^
Ette ole vieläkään ainoita :) Ne muskelit oli just coleet :)

Edit:Piirrostyyli oli ehkä vähän erinlaista tai sitten näin vaan näkyjä :)
Kuva
Propsit Miyokolle sigusta \o/ >>>http://www.bleachfi.net<<<
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Herra harmaa hiuksinen sai minut erittäin.... onnelliseksi xD

Filleriksi tosi hyvä jakso ;D
Kuva
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

plääh...en jaksais näitä fillereitä ;( Koska se Kakashi Gaiden alkaa...
Pistin uusimman jakson lataukseen ja odotan innolla uutta endingiä *_*
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
~Gaara~
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Ti Kesä 07, 2005 15:27
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja ~Gaara~ »

Mazzarello kirjoitti:Plääh... Aika laimea jakso.. ei mittää äxsöniä :cry: Oonko muuten ainoo joku huomas että Rock Leellä oli sairaat muskelit :lol: Ja muutenki kaikki hahmot näytti "vanhemmilta" Ei oo enää niin babefaceja :wink: Hehh...
Niimpä..!! Kaikista hahmoista on tullu paljon vanhemman näkösiä..! Ja Lee on sellane kunnon muskelimies xD
Kuva
Arigato gozaimasu avatar kuvasta, ja signature kuvasta valvoja89..! :)
I exist kill everyone other than me....
Avatar
Yasas
Chuunin
Chuunin
Viestit: 235
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 14:51

Viesti Kirjoittaja Yasas »

Jaaaa........jakso ei ollut niin kauheen hyvä, mut oli kiva nähdä taas muita :)
Kuva
kiitoksia Runte =)
Avatar
NiSSE^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 525
Liittynyt: Ma Loka 18, 2004 21:18
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja NiSSE^ »

Nisse goes comeback! Vaikka tuskinpa ketään kiinnostaa ^_^'

Minä olen kyllä ihan positiivisesti yllättynyt näistä fillereistä :D Kyllä ne nyt menee... Enää 2 jaksoa filleriä jäljellä, koittakaamme kestää 8D

EDIT:...mm, ja niin, aivan mahtava uus ending :)
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Pahus! Olin kirjoittanut jo vaikka kuinka paljon, kun armas koneeni päätti poistaa kaiken ja palata edelliselle sivuille... Mutta yritänpä uudestaan.


Olenko minä ainut joka oikeasti tykkäsi tuosta jaksosta? Sehän oli hauska kuin mikäkin! (ja nyt kaikki sylkevät päälleni...) 101. jakson jälkeen varmaan hauskin! :D

Kaikki (paitsi ehkä Naruto, Sakura ja Hinata) olivat tosiaan kasvaneet. Ja pojat... öh... miehistyneet ;) - silmäniloa siis riitti ^^ Kiba ja Shikis... Ja Shikis opettajana! Mietin vain, miten ihmeessä se jaksaa niiden kakaroiden kanssa... :) Ja miten sitä ja Irukaa enää erottaa? ;)

Rock Leestä oli tullut ihan kamala broileri. Sen pitää päästä äkkiä chuuniniksi, että saa peitettyä itsensä jollakin... Kuten joku jo sanoikin, sen pitäisi olla sellainen pieni ja hintelä ja hassu. Ei mikään broileri! Voisin neuloa sille vaikka villapaidan...

Ja voi Tenteniä... En olisi uskonut, että sellainen feministi alkaa punastella heti kun näkee vähän lihaksia... *hieman pettynyt*

Pahiten repesin, kun Asuma ja Kurenai tekivät Naruto Flash Moviet :P "That bird..."

Ja vihdoinkin Izumo ja Kotetsu! Tipuin melkein tuolilta. Ne iskevät aina kun sitä vähiten odottaa - sehän niissä kahdessa on parasta ^^ Ja Irukakin oli mukavaa nähdä pitkästä aikaa :) Ehkä kuvittelen vain, mutta se taas näytti jotenkin kutistuneen...

Nyt kun oli tällainen hömppä-jakso (joista kyllä pidän), niin toivottavasti seuraavassa saadaan vähän äksöniäkin. Muuten alkaa käydä tylsäksi.
Avatar
Meralia
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 00:59
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meralia »

Samaa mieltä Minorin kanssa. Loistojakso!! Tällaisia fillereitä saa olla. Khihih. Katsoimme sen tosiaan yhessä ja nauroimme melkein koko ajan. Piti katsoa se uudestaan heti perään että sai luettua tekstejäkin. Eka katsomiskerralla lähinnä kuolasi kaikkia. ...paitsi Rock Leetä, hyyyyi.....
Mutta Kiba, ja Neji, ja Shikis, ja Izumo, ja Kotetsu, ja ja ja..... :P

Juu, pitää olla toki toimintajaksojakin, mutta tällaiset hauskat välijaksot missä on paljon kaikkia on hyviä myös. Oli todella tylsää kun paikalla oli vain Jiraiya, Naruto ja Sakura. Lisää ninjoja!

That bird! ^___^ Se oli loistava.
Dark! Narrow! Scary!
Well of Three Features
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Ite en hirveesti tykänny jaksosta, mut oli se parempi ku ne riisi maa jaksot. Lee oli "aika" lihaksikas siin ku sitä näytettii :D Ja ne Fuujin ja Raijin oli niin VI**UN tyhmän näkösii.
Kuva
Avatar
Suikka
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 323
Liittynyt: La Syys 18, 2004 19:18

Viesti Kirjoittaja Suikka »

Rock Leestä oli tullut ihan kamala broileri. Sen pitää päästä äkkiä chuuniniksi, että saa peitettyä itsensä jollakin... Kuten joku jo sanoikin, sen pitäisi olla sellainen pieni ja hintelä ja hassu. Ei mikään broileri! Voisin neuloa sille vaikka villapaidan...
Jos minulta kysytään niin uskon että ne muskelit ovat vain jotain tuon jakson piirtäjien juttuja. u__u Siis että ne olisivatkin jo seuraavassa Leen ilmestymisjaksossa jossain hevon kuusessa. Eihän KUKAAN 13-vuotias voi saada sellaisia lihaksia niin lyhyessä ajassa.
Ja sitä paitsi, eihän Kishimotokaan ole tehnyt Leestä mitään bodaria, joten tuskin siitä sellaista lopullisesti animeenkaan tulee. Ainakin toivon niin.. ;-;
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Suikka kirjoitti:
Rock Leestä oli tullut ihan kamala broileri. Sen pitää päästä äkkiä chuuniniksi, että saa peitettyä itsensä jollakin... Kuten joku jo sanoikin, sen pitäisi olla sellainen pieni ja hintelä ja hassu. Ei mikään broileri! Voisin neuloa sille vaikka villapaidan...
Jos minulta kysytään niin uskon että ne muskelit ovat vain jotain tuon jakson piirtäjien juttuja. u__u Siis että ne olisivatkin jo seuraavassa Leen ilmestymisjaksossa jossain hevon kuusessa. Eihän KUKAAN 13-vuotias voi saada sellaisia lihaksia niin lyhyessä ajassa.
Ja sitä paitsi, eihän Kishimotokaan ole tehnyt Leestä mitään bodaria, joten tuskin siitä sellaista lopullisesti animeenkaan tulee. Ainakin toivon niin.. ;-;
Jep, mietin samaa. Ekassa versiossani siitä olikin juttua, mutta unohdin kun koneen pahus poisti kaiken. Toivottavasti on niin ;) Tuo oli jo pelottava. Pitää odottaa seuraavaa jaksoa ja itkeä vasta sitten.
Vastaa Viestiin