Naruto 144

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Ave-chan kirjoitti:
Minori kirjoitti:Jep, nämä eivät ole ollenkaan huonoja fillereiksi. Tietysti itse juoni nyt on mitä on, mutta on ihanaa nähdä Irukaa enemmän. Ja ne flash backit! ^^ Pikku Iruka on ihan paras! Ja kun siihen lisätään vielä aikuinen Iruka mättämässä, niin nämä ovat aika mahtavia jaksoja Iruka-faneille ^^ Repesin muuten aika tehokkaasti, kun Iruka myönsi itsekin olevansa täysi uke ;)

Samaa mieltä :D Kyaaaa, Iruka-chan in action *dreamy eyes* Koko ajan hoettiin senpain kanssa että "missä on Kakashi-sensei? Milloin hän tulee pelastamaan päivän? Hang in there, Iruka-chaaaan!" XD Nuori Mizuki oli kyllä aikamoinen stalkeri jo sillon -_-; Pervo mikä pervo :D

Lisää Irukaa, vähemmän lihapullapoikia! :3
100% samaa mieltä molempien kanssa :D *hail*
Kuva
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Sain itsekin nyt vihdoin viimein alta pois nämä jaksot. Aloitin kymmenen aikoihin aamulla ja lopetin noin viiden aikoihin.

Tuli siis katsottua jaksot 132-144. Ihan mukava jakso oli :) Irukaa oli hauska nähdä ja aloin tykkäämään Pakkunista vaikka aluksi se vaikutti hieman ärsyttävältä mielestäni.

Nyt toisaalta en juurikaan muista mitä juuri 144. jaksossa tapahtui kun tuli katsottua 11 jaksoa sen lisäksi.

Totta, minuakin alkoi ällöttää ne lihavat veljekset <_< Örk..

Seuraavaa jaksoa jään odottamaan.
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
Suikka
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 323
Liittynyt: La Syys 18, 2004 19:18

Viesti Kirjoittaja Suikka »

Spoileri, maalaa nähdäksesiSHIKAMARUUUUUU~ Minä ja kaverini hurrattiin lujaa kun Shikamaru ilmaantui paikalle piristämään tylsiä fillereitä. =D
Öh.. ja.. siinä se koko jakson ainoa hyvä asia olikin.

Jos ei lasketa mainoksia. XD
Avatar
Yasas
Chuunin
Chuunin
Viestit: 235
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 14:51

Viesti Kirjoittaja Yasas »

Ei nyt mitenkään mahtava jakso ollut <_<
Kuva
kiitoksia Runte =)
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Meinasinpa jättää tuon fillerin väliin, mutta no pitääpä ladata kun kaikki muutkin jaksot omaan.
Taidan odottaa ja ilmoittaa mielipiteeni myöhemmin.
Kuva
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko »

Suikka kirjoitti:
Spoileri, maalaa nähdäksesiSHIKAMARUUUUUU~ Minä ja kaverini hurrattiin lujaa kun Shikamaru ilmaantui paikalle piristämään tylsiä fillereitä. =D
Öh.. ja.. siinä se koko jakson ainoa hyvä asia olikin.

Jos ei lasketa mainoksia. XD
Minulla oli aivan sama!!! Kun ne veljekset jäykistyivät paikalleen, arvasin heti kuka sieltä tulee..!! ^3^ Seuraavan jakson katson varmaan innolla saman syyn takia. (ja innolla katson myös siksi, että se on viimeinen filleri!)
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Viesti Kirjoittaja wraith »

miyoko kirjoitti:(ja innolla katson myös siksi, että se on viimeinen filleri!)
uaa uaaa uaaaaa!!!---- uaaaaaa!!!!! viimenen filleri? maji'su ka? O.O ois kyllä herkkua jos olisikin!!! *jää leijumaan ja odottamaan uusia ei-filleri -jaksoja*
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

Suikka kirjoitti:
Spoileri, maalaa nähdäksesiSHIKAMARUUUUUU~ Minä ja kaverini hurrattiin lujaa kun Shikamaru ilmaantui paikalle piristämään tylsiä fillereitä. =D
Minä tein saman jutun ja aloin tanssimaan *_*
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Vastaa Viestiin