Minkälaisia vaikutteita sarjasta on jäänyt???

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Vaikka mitä.

Käyttäydyn joskus kuin hahmot, isken repliikkejä, käytän vertauskuvia
ja aion tehdä lateksiversion Zabuzan ja Kisamen miekoista. :twisted:
Kuva
Avatar
koman
Student
Student
Viestit: 41
Liittynyt: Ti Helmi 13, 2007 18:46
Paikkakunta: Oulu<33

Viesti Kirjoittaja koman »

muutamat sealit tulee vedettyä joskus ku tekis mieli vetää pataan jotain tyyppiä ;) tunneilla huutelen joitain repliikkei sarjasta, ja muut on iha wtf? O_O; :D se tietty et eka sarja animea oli naruto, jonka myötä mun maailmaan ei enää muuta kuulukkaan ku anime/manga ja koulu. :D
Avatar
TAMPEE
Genin
Genin
Viestit: 184
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:52

Viesti Kirjoittaja TAMPEE »

ööh no ihan ensinäkemältä kun näin naruton niin aattelin että ilmetty minä :D siis luonnoltaan, ei ulkonäöltä ^^' että joo, justiin niinku joku on jo sanonukki, niin se "en luovuta koskaan" -juttu on tosiaan kolahtanut turhankin hurjasti aivolohkooni, ja kyllä niitä handsealeja on kans tullu läpällä vedettyä kavereille, ja suurin osa kavereistani ei kuitenkaan mitään animea seuraa että niiden ilmeet oli näkemisen arvoiset :D
Avatar
Minna7
Chuunin
Chuunin
Viestit: 241
Liittynyt: Su Tammi 07, 2007 12:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Minna7 »

Naruto sarjasta on jäänyt todella paljon kamppailun ja oman unelman saavuttamisen tunnetta. Kaikkien hahmojen surulliset/draagiset/erikoiset muistot nuoruudesta (siis pikku lapsina ollessaan) ovat kaikki saaneet tipan linssiin itselläni. Tunteet ovat olleet todella korkealla silloin, kun löydän paljon yhtäläisyyksiä itseeni mutta sitten he saavat ongelmaan jonkinlaisen loppu ratkaisun, mikä saa olon helpottuneeksi.
Rehellisesti voin myöntää itkeneeni useaan otteeseen jakson katsottuani, kun tunne ei meinaa kadota (Olen kait liika tunteikas.)
On myös hervottoman hupaisiakin hetkiä ollut. Kakashin naamion mysteeri, legendaarinen kolmas jakso koko Naruto sarjasta, Rock Lee tapaa Sakuran ym. Niille ei voi olla vain nauramatta! :lol: Ei saa unohtaa, kun Neji saa elämän Curryä ja hänen olotilansa vain paheni! XD
Totta kai on myös niitäkin hetkiä ollut kun huvittaisi vain repiä hiukset pois päästä. Saattaa johtua yli vuoden kestäneistä fillereistä. Totta kai vuoden varrella on ollut hyviä' jaksoja mutta kaipaan juonen jatkoa ja onneksi se on vihdoinkin saapunut! :D Nyt vaan täytyy saada loput fillereistä katsottua. ^-^''''
Mess with the best, die like the rest!
Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Itse vihjailen aina jotain Narutoon viittavaa ja käytän jotain Narutosta tuttuja repliikkijä (kuten "foolish little brother"). Juoksen aina kädet selän takana, niin kuin ninjatkin.. Huomaan myös joskus tekeväni erilaisi hand sealeja, kun ketään ei ole ympärillä.
meridian
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Pe Helmi 16, 2007 19:05

Viesti Kirjoittaja meridian »

joskus valitettavasti sanon dattebayo. ja hengeä huudan kans. kage bunshin nojutsu pitää aina toistaa kun naruto sanoo sen, varsinkin jos olen yksin.. ooh. rutiini. ei mulle mitään vakavia ole jäänyt ainakaan niin että itse huomaisin ^^ tokihan sitten tulee verrattua paljon kaikkien ihmisten toimintaa naruton hahmoihin, mutta en tiiä että voiko sitä kutsua ihan vaikutteiksi. vaikka miksipäs ei?
Avatar
Serial
Chuunin
Chuunin
Viestit: 239
Liittynyt: To Helmi 22, 2007 12:48
Paikkakunta: Hueco Mundo

Viesti Kirjoittaja Serial »

LoneWolf kirjoitti:Itse vihjailen aina jotain Narutoon viittavaa ja käytän jotain Narutosta tuttuja repliikkijä (kuten "foolish little brother"). Juoksen aina kädet selän takana, niin kuin ninjatkin.. Huomaan myös joskus tekeväni erilaisi hand sealeja, kun ketään ei ole ympärillä.
Juu samoin, itse käytän monia lausahduksia joita oon kuullu narutossa. Sit kans oon harjotellu noita hand-sealeja ja koittanu vetää jotain hienoja jutsuja mukamas.

EDIT: Joskus ku oon kotona syömässä ni huudan "Itadakimasu" :D
Kuva

Kiitokset sigistä nixulle :)
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Brawler »

Joo, samoja vaikutteita kuin muillakin! Eli joskus kokeilen huviksi erilaisia hand sealeja, juoksen joskus kuin ninjat, ja synkistelen (niin kuin Sasuke) :D, ja sitten kans puhun samalla tyylillä joskus kuin ne hahmot (sadistisesti niinkuin Kisame) ja matkin repliikkejä, mm. kakashin makeita lauseita :D

Ja melkein kokoajan ajattelen että: ''hemmetti olis nii makeeta olla joku äijä narutosta, tai että : hemmetti ku naruto on hyvä sarja ! :D
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

No aloin animea seuraamaan enemmän Naruton takia. Siinä se suurin vaikutus kai =)
Avatar
Sarada
Genin
Genin
Viestit: 119
Liittynyt: Ma Marras 14, 2005 14:42
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sarada »

No lainailen ainakin repliikkejä :D. Ja openingit on nini samperin hyviä että niitä tulee lauleskeltua (ja ärsytettyä pikkuveljeä) ja huomasinpas että paremman puutteessa tuli kirjoitettua enkun sanakkaaseen se Gaaran lause "I only fight for myself and only love myself"-juttu(tai miten menikään) kun en keksinyt muutakaan vikaan kohtaan (piti keksiä joku yli viiden sanan lause ja kertoo mikä aikamuoto se on. Mitähän enkunopekni ajattelee siitä lauseesta :'D).

Olen myös huudellut milloin missäkin jutsuja ja vertailen mielessäni ihmisiä Naruto-hahmoihin. Eipä nyt muuta tule mieleen.
Kuva
Avatar
Retsku-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Marras 10, 2006 09:47
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Retsku-san »

Joo keskustassa juoksen kädet sleän takana(tanssin mös valssia //off)
joo ja leikin koulussa Nejiä yhtä meijän luokkalaista vastaan tökkimällä sitä joka paikkaan mihin yllän:'DSe on kiva. Sitten minä ja mun bestis alettiin kerran leikkiä keskellä lauantaipäivää ulkona keskellä tietä Nejiä ja Leetä. Ei kukaan nähnyt...kai.
Kuva
Kuva
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Retsku-san kirjoitti:Joo keskustassa juoksen kädet sleän takana(tanssin mös valssia //off)
joo ja leikin koulussa Nejiä yhtä meijän luokkalaista vastaan tökkimällä sitä joka paikkaan mihin yllän:'DSe on kiva. Sitten minä ja mun bestis alettiin kerran leikkiä keskellä lauantaipäivää ulkona keskellä tietä Nejiä ja Leetä. Ei kukaan nähnyt...kai.
Hai!! Tunnustautuu samanlaiseksi tökkijäksi/Nejin matkijaksi mie en kyllä töki kavereita vaan pikkuveljiä :D Niil palaa kyl hermot... Myös "baka, nani"-sanojen viljely puheessa, yleensä nuo ovat sellaisia hiljaisia kuiskauksia normaalin puheen jälkeen... ;) Joskus roskia viedessä on tullu kokeiltua tuota kädet takana juoksua...
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Sarada
Genin
Genin
Viestit: 119
Liittynyt: Ma Marras 14, 2005 14:42
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sarada »

Hm, voisikin kokeilla kädet selän takana-juoksua myös, kunhan vähän ilmat paranee (tuonne liukkaaseen ja mössöiseen pihaan EN kyllä vielä mene).

Muistinpa että olen itsekin tökkinyt Nejimäisesti kavereitani (hellästi tosin), karateharjoituksissa lyönyt seinään samalla lailla kuin Hinata harjoittelee, mumissut Dattebayoota ja muita lauseita sekä tehnyt Leen tekniikoita, mm. Konoha Senpuuta (ei vähä immeiset ihmettele :'D). Joskus jos olen oikein vihainen pikkuveljelleni, kuvittelen miten hiekka peittää hänet, puristan käteni nyrkkiin ja sanon "Sabaku Sousou"(vai miten se menikään) ja pikkuveli on ihan äimänkäkenä, että mitä teen :D.
Kuva
Avatar
Jatimatic
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 619
Liittynyt: Pe Huhti 27, 2007 14:11
Paikkakunta: Laihia

Re: Minkälaisia vaikutteita sarjasta on jäänyt???

Viesti Kirjoittaja Jatimatic »

Mnjaa oommä tota ninjajuoksuu kokeillu ja nykyään kun juoksentelen pikku asioilla en tee käsillä mitään joskus ne tavallaan vaan roikkuu siinä mukana juunou or you dunno. Ja sit on jotain random seikkoja mitä ite en muista mut mulle on jääny eri animeista aika paljon kaikkee tapoja yms. usein koen ne kuitenkin liian nolona muille esiteltäviksi.

/off mitäs tämä dattebayo meinaskaan? Ei sano mulle mitään muutakun subbaus ryhmää. (tiedän, että se tarkoittaa muuta joten turha tulla selittelemään, enhän minä baka ole.
Kuva
Avatar
Sucha
Genin
Genin
Viestit: 157
Liittynyt: Pe Kesä 29, 2007 01:24
Paikkakunta: Thor Camp

Re: Minkälaisia vaikutteita sarjasta on jäänyt???

Viesti Kirjoittaja Sucha »

Aina kun alotan syömisen on pakko huutaa, Itadakimasu!

Aina kun kiittää jotain, Arigato koseimasta. (kirjotaankohan noin ;P)

Läpällä tulee taas heitettyä välillä, Hai, OS!
Kuva
Vastaa Viestiin