Naruto Shippuuden jaksot 1-2

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)
Avatar
TAMPEE
Genin
Genin
Viestit: 184
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:52

Naruto Shippuuden jaksot 1-2

Viesti Kirjoittaja TAMPEE »

http://forums.narutofan.com/showpost.php?p=7035304&

Klikatkaa vaan linkkejä sitämukaa kun ootte kattonu, en jaksa laittaa jokaista linkkiä videoon erikseen. Ja jakso on rawina, tietysti.
Viimeksi muokannut TAMPEE, To Helmi 15, 2007 18:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
koman
Student
Student
Viestit: 41
Liittynyt: Ti Helmi 13, 2007 18:46
Paikkakunta: Oulu<33

Viesti Kirjoittaja koman »

<3<3<3 millonkaha tulee ladattava versio tosta ku kuvanlaatu on nii huono youtubessa.. toivottavasti pian, kiitos kuitenki tästä! :)
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Thankies. Ite oon venaillu torrenttia, mut käyhän se näinki ^^
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Spoileri, maalaa nähdäksesi MITÄ GEITÄ!!XDDDD johan ne on heittäny aikajanaa uusiks! SAIIIIIIII<3<3<3<3<3
edittiä:

äh, en kyllä jaksa katsoa tuolla kuvanlaadulla ja utuubi jumittaakin vielä.
Spoileri, maalaa nähdäksesija olen oikeasti ihan mielettömän pettynyt että tuo kohtaus tuhlattiin tähän vaiheeseen. ja juttu meni samallailla kuin mangassa mutta tunnelmaa puuttui. elin sen päässäni ihan erilailla. miksi piti mennä aikaansa edelle ja pilata hieno hieno nostatus, se viikkojen odotus ja etsintä ja sitten kliimaksi. ni ei. inhottaa angstata heti alkuun, puolitoista vuotta venattu ja sitten olen ihan pläh. ja miksei noita valley of the ending pariakytä sekuntia olisi voinut animoida uudelleen tohon flashbackkiin kuden edelleen on vaan niin saakelin korealaista. no, eiköhän se tästä, ja nähtiinpä sai. olen paha ihminen. mun pitäisi olla iloinen.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
koman
Student
Student
Viestit: 41
Liittynyt: Ti Helmi 13, 2007 18:46
Paikkakunta: Oulu<33

Viesti Kirjoittaja koman »

Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

koman kirjoitti:Torrent! Naruto Shippuuden episode 1-2
Ei toimi, minulla ainakaan.
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

frostious kirjoitti:
koman kirjoitti:Torrent! Naruto Shippuuden episode 1-2
Ei toimi, minulla ainakaan.
Saitti kaatui, kun kaikki narutardit menivät sinne yhtäaikaa ^^
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Millä nimellä sen youtubesta löytää? kertokaa!!!
Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Tonnikala kirjoitti:Millä nimellä sen youtubesta löytää? kertokaa!!!
Mitä jos kokeilisit vaikka katsoa ensimmäistä postia?
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

Ounake kirjoitti:Onko kenelläkään tietoa milloin tulee dubattu versio näistä, kun ei tuo japani oikeen suju :oops:
DB julkasee sen varmaan huomenna.

http://download.yousendit.com/8EA0BDF1341CEEE7 ---> Saiyamanin torrentti.
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
Silja
Genin
Genin
Viestit: 181
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 16:20
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Silja »

Nyt toimii taas tuo torrenttikin. Myös täältä löytyy torrent-versio, raakileena siis: http://www.torrentspy.com/torrent/10566 ... 01_RAW_avi
Kanjikaveri - opi japania!
suomi-japani-suomi -sanakirja
Keskustele japanin kielestä ja kulttuurista foorumilla
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Wau.


Toi oli..siis...vau.
Spoileri, maalaa nähdäksesiDeidara ja Sasori...Wau...
Kuva
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Luulenpa et nyt on se hetki milloin mä voin kuolla onnellisena. Saakelin kauan jouduttiin odottamaan mut oli se sen arvoista, loppujen lopuksi. Rakastan tätä sarjaa entistä pahemmin nyt tuon ekan jakson jälkeen. Pakko myöntää et tirahti tippa linssiin parissakin kohdassa. Awwwwws.

Ihan ku olisi itsekin osa vanhojen ystävien jälleennäkemistä. Snif. Mulla on ihan nostalginen olo. Naruto on kasvanut... se on kasvanu... (woot, Deidei~! Gaara<3!)

MUTTA...
Rinde kirjoitti:
Spoileri, maalaa nähdäksesija olen oikeasti ihan mielettömän pettynyt että tuo kohtaus tuhlattiin tähän vaiheeseen. ja juttu meni samallailla kuin mangassa mutta tunnelmaa puuttui. elin sen päässäni ihan erilailla. miksi piti mennä aikaansa edelle ja pilata hieno hieno nostatus, se viikkojen odotus ja etsintä ja sitten kliimaksi. ni ei. inhottaa angstata heti alkuun, puolitoista vuotta venattu ja sitten olen ihan pläh. ja miksei noita valley of the ending pariakytä sekuntia olisi voinut animoida uudelleen tohon flashbackkiin kuden edelleen on vaan niin saakelin korealaista.
sama asia häiritsi minuakin. :s uskomatonta pilata noinkin hieno kohtaus tunkemalla se heti alkuun noin typerästi. Huh.
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Raw vaikutti lupaavalta, vaikken ihan kaikkea ymmärtänytkään XD Mutta tarpeeksi mangan avulla.
Silti odottelen subbia innolla : D

Dei=hot XDD haha!
Kuva
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Rinde kirjoitti:
Spoileri, maalaa nähdäksesija olen oikeasti ihan mielettömän pettynyt että tuo kohtaus tuhlattiin tähän vaiheeseen. ja juttu meni samallailla kuin mangassa mutta tunnelmaa puuttui. elin sen päässäni ihan erilailla. miksi piti mennä aikaansa edelle ja pilata hieno hieno nostatus, se viikkojen odotus ja etsintä ja sitten kliimaksi. ni ei. inhottaa angstata heti alkuun, puolitoista vuotta venattu ja sitten olen ihan pläh.
Spoileri, maalaa nähdäksesiOlen ihan samaa mieltä tuosta. Aika plaah että Sasuken lookki paljastettiin jo trailereissa ja sitä näytettiin ihan actionissakin jo näin alussa. Minusta tuo alku olisi ollut tosi hyvä koukku, jos se olisi jätetty siihen Sasken sieluettiin mutta EEEEI, pakkohan sitä on kaikki hyvät palat näyttää jo ihan alkutekijöissä! >:F Noh, olivathan nuo kohtaukset kuitenkin vain osittaisia paloja siitä, mitä mangassa on, joten toivotaan että ne sitten ihan oikeissa kohdissa näyttävät ja tuntuvat paljon paremmilta.
MUTTA HAGAHGADDAAH. *____* Animaatio, musiikki, siis... WAUH. *___* Olen ihan täpinöissäni, se on jo tuolta tuubistakin ihan mahtavaa katsottavaa (paitsi että se vaippamainos heti openingin jälkeen vähän pilasi tunnelman XD), tuskin maltan odottaa subitettua jaksoa! ^-^
Spoileri, maalaa nähdäksesiKutsukaa hulluksi, mutta minä pidin siitä että tapahtumien kulkua ja tapahtumapaikkoja oli hiukan muunneltu. Tarinan kerronnan kannalta tässä jaksossa oli onnistuttu minun mielestäni tosi hyvin, itseasiassa tyksin Konohamarun jengin töppäilyistä ja niin edelleen. Kaikki tapahtui jotenkin sulavammin kuin itse mangassa. Edelleen, vain minun mielipiteeni, mutta tältä se minusta tuntui.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Vastaa Viestiin