Naruto Shippuuden jaksot 1-2

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)
Avatar
Mazzarello
Genin
Genin
Viestit: 105
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 14:44
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Mazzarello »

OMG OMG OMG, iha kikseissä katellu tota 8DDD TOOSI hyvältä näytti, ja kun en oo fillereitä kattonu (pelkkää bleachia) niin mukava taas tsiigailla jotain wanhaa (wanhaa tosiaankin, en ees muistanu kakashin ääntä ja luulinki tossa ekaks että sillä on uusi ääninäytteliä)
Tarina käynnisty iha mukavasti... se alku spoili oli vähä "no miks se tohon piti nakata... kertoo että hei, nyt loppu fillerit.. ?? " :D ja deidaran ääni, PYH! te tiiä äänistä mittää :D sillä oli tosi syvä ja mukava ääni, vieläkö kuulis mite se sillä tappeleepi.. kohtaha sen näkee/kuulee :P
Argh en malta odottaa seuraavaa viikkoaa!!!! :cry:
When A Person Has Something Precious To Protect... That Is When They Can Truly Become Strong...
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

Ei jumantsuikka, ne tuli takaisin! ;___;
Jätin kokonaan katsomatta Sasuke-kohdan, ihan hyväkin ehkä, katsonpahan sitten myöhemmin. Loppuvideo oli suloinen chibeineen kaikkineen x)

Bitenshi Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Jätesäkit ja hirttosilmukat eivät ole pahemmin koskaan olleet muodikkaita, varsinkni kun Sasuke näyttää...pyöreähköltä? .´D


Ave, ei helevata noita sinun kommias taas xDDDD takatukka-Gaara ja pulisonki-Naruto...ah, kultaiset 80-luvun vuodet~ <3

Kyllä oli koko ajan aw, kuin vanhat ystävät olisivat tuleet takaisin. Pikku-naruto ja vähän-isompi-Naruto kiistelemässä oli jotain niin suloista! Narutokin oli kasvanut hieman ja asu oli vaihtunut tyylikkääseen (?) verrkapukuun :´D

Temarin asu oli tyylikäst, ollut aina mielestäni ^___^ <3

Ihan sama mitä Naruto teki, kommentti kaikkeen oli AWWWWW~ xDDD

Animaatio oli ihan komiaa, tuntui tosi hyvältä katsoa itse juoneen kuuluvaa jaksoa, eikä mitään filleriä, eniten repeili Kakashille, rakastan sen ääntä x´D

Mutta kyllä, tämä on ilon päivä kaikille narutardeille
Kuva
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Oli kyllä joo hyvä jakso(niinkuin 100 muutakin on sanounut). Minusta se oli aika hyvin piirretty paitsi pari kohtaa näytti vähä kököltä.
Nyt pitää vaa pitää 5 viikon tauko et sit on ees 1½h ajaks Narutoo. Toi 24min on liian kärsimystä, se menee aina nii helvatun nopeesti ja sit haluu heti lisää :)
Kuva
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Viesti Kirjoittaja Turhis »

anaya kirjoitti:Orgasmisen hyvää 8) Mutta ah.
takaan paremman :wink:

Mutta tulipa katsottua nyt tuo oikeen tekstien kanssa ja ja jakso oli astetta parempi *odottaa seuraavaa kuin kuuta nousevaa*
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

olen jo kattonu 2 kertaa, oli niin hyvä että oli pakko katsoa jo toisen kerran :P heh eikö hetkinen olen kattonu 3 kertaa. 1 ilman tekstei ja 2 tekstejen kaa xD
Avatar
neonsade
Genin
Genin
Viestit: 191
Liittynyt: Su Heinä 09, 2006 23:32

Viesti Kirjoittaja neonsade »

Wau... Menin sanattomaks. Jos mun pitäis jotain isoo tekstinpätkää tästä kirjottaa niin se ei kyllä onnistu, 1 sana voi vaan kuvata tätä mun mielestä; mahtavaa. Piirtojälki oli hyvää ja alussa oleva 3D juoksu juttu oli ihan hieno, muutenkin loistava jakso. Hirvee hinku nähdä seuraava jakso.
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Aki- kirjoitti:
Tuleeko muuten uusi jakso aina viikon välein vai miten? (ei ole itsellä hajua kun aloitin naruton seuraamisen joskus syksyllä ja vasta nyt sain sarjan ''kiinni'')
Se tulee Japanissa aina joka viikon torstai. Subattuna nettiin se tulee siinä torstai-perjantai välisen yöllä
Kuva
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Viesti Kirjoittaja Turhis »

Kait siellä jaappanissa porukka on vinkunut un Sasukee ei näy ja sitte ne päätti spoilata heti sarjan alun :lol: Ihan hennoja koko porukka. (kiitos uuden sanan opetuksesta <3)
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

Siis eikö se alun juoksukohtaus ollutkaan mitään unta? Vaan tapahtuu myöhemmin mangassa? No niin mahtava teko, arvoisat animekäsikirjoittajuamme >__>! IHmettleinkin, miksi Sasuke näytettiin niin aikaisin? o_O Luin jostain, että Sasuke näkyisi vasta ihan lopussa...

Kuiteskin, oli aivan mahtava jakso! En ole Narutoa yli vuoteen katsellut, joten tuntui mahtavalta kastao taas! >.< Alku oli tosi mielenkiintoinen, mutta sekava ja meinasin jo sulkea, mutta siitä hetkestä eteenpäin kun Naruto saapui taas Konohaan meni ihanaksi! Juuri näin ^^!

Musiikki oli mahtavaa ja animaatio myös.. Naruto vain näyttää jotenkin dorkalta vanhempana.. Konohamaru oli aivan mahtava ja ne jotkut kohdat toivat ensimmäiset jaksot niin kirkkaina mieleen, että.. Oih! En jaksa odottaa ensi viikkoa. Taitaa se Naruto-fanitus taas alkaa uudestaan, toivottavatsi eivät näiden uusien osien kanssa ala fillerisekoilla! Olin jo unohtanut niidne viimeisten oikeiden jaksojen tapahtumat, kun siitä on aikaa... melkein kaksi vuotta -___-!

Olen hieman sekavissa tunnelmissa edelleen... aivan mahtava aloitusjakso!
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Avatar
Kakashi_lover
Genin
Genin
Viestit: 110
Liittynyt: To Elo 10, 2006 14:08
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Kakashi_lover »

Aya-san kirjoitti: Animaatio oli ihan komiaa, tuntui tosi hyvältä katsoa itse juoneen kuuluvaa jaksoa, eikä mitään filleriä, eniten repeili Kakashille, rakastan sen ääntä x´D
Sama täällä. Animaatio loistavaa ja Kakashin ääntä rakastan.. Todellakin. :D kakashi oli muutenkin niin ihana tässä jaksossa.. Niin kuin aina..

Mutta JEE vihdoinkin! ^^ Jakso alkoi oudosti kylläkin. En ole kyllä mangaa pitkälle lukenu mutta Kakashi Gaidenin olen ja vähän sen jälkeenkin. Anime on kyllä erilainen kuin manga. Mua kyllä ''järkytti'' se että Naruto oli ainoo Genin... Ja eteenkin Gaara.. Deidaran ääni oli kyllä myös yllätys. Odotin joenkin naisellisempaa.... :wink:
Kuva
Ihqtan Tomaa eli olen Ikuta Toman fani... x3 Hana Kimi ja Nakatsu ftw!!! <3
Avatar
Ringo-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Loka 02, 2006 19:18
Paikkakunta: Ii

Viesti Kirjoittaja Ringo-chan »

Sepäs oli mahtava jakso,oli pakko ladata heti kun tuli dattebayolta.Jakso kyllä alkoi oudosti,siinähän näkyi aika paljon jo,mitä tulemaan pitää.No,onhan tuokin ratkaisu...
Tykkäsin tosi paljon siitä Naruton uudesta äänestä,se on niin sexy...se oli kyllä mahtava kohta kun Kakashi sai sen kirjan ja tuli niitä salamoita.Minä nauran aina siinä kohdassa XDD
Hihi,mustahan tulee kohta taas aivan hirveä narutardi :3
Kuva
"Viattomuus ei ole rikos."
Avatar
IzU
Chuunin
Chuunin
Viestit: 220
Liittynyt: Ma Tammi 17, 2005 19:20

Viesti Kirjoittaja IzU »

Luulin kyllä nähneeni unta kun kuulin että fillerit on loppunu. Jospa tätä sarjaa vois taas piiiitkän tauon jälkeen ruveta seuraamaan....ja samalla pitkästä aikaa jumittaa näillä foorumeilla :b
Avatar
Lilie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 383
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 18:23
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Lilie »

Katsoin tuon ihan uteliaisuudesta, kun lupailin itselleni etten katsoisi enää Naruto animea. Manga vain on yksinkertaisesti paljon parempaa.
Ja tosiaan, vähän harmittaa tuo jakso, ei sen olisi kannattanut noin alkaa. ^^;
Ne, jotka eivä mangaa ole lukeneet, ovat varmaan vähän pihalla kun Sai näkyy siinä alussa ja kaikkea tapahtuu. Ei näin.

Taitaapi olla että jätän animet katsomatta. Aikaa voi kuluttaa paremminkin.
Naruton ääni oli kyllä mukavan kuuloinen.

Ja se hitsin opening oli jostain syvältä. Miksi? Miksi niin surkeaa on laitettu? En saanut kuunneltua endingiä, pitää kai se vielä katsaista..
Jos katsoo kattoa, mutta ei näe sitä, koska on liian pimeää, katsooko silloin kattoa?
Avatar
SuzyQ
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: Pe Marras 24, 2006 23:07
Paikkakunta: Forssa

Viesti Kirjoittaja SuzyQ »

Minäkin luulin ensin katsovani väärää jaksoa, kun Sasukea näytettiin. Mutta hyvä koukkuhan tuo oli sellaisille, jotka mangaa eivät ole lukeneet. Hieman häiritsi, kun asiat eivät menneet täysin niinkuin mangassa, mutta toisaalta ei sen välttämättä tarvitsekkaan. Hyvä jakso oli ja odotan innollaa lisää xD
Avatar
UnHoly
Genin
Genin
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 22:04
Paikkakunta: Uusikaupunki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja UnHoly »

ei voi muuta sanoa kuin amen =^_^= tätä on odotettu ^^ nyt jo kolme kertaa kahtonu tuon pätkän :o :lol: aivan mahtavaa ^^
Kuva
Kiitän Tonzaa sigistä ^^
Vastaa Viestiin