Naruto Shippuuden 3

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

LoneWolf kirjoitti:Se jäi vähän vain vaivaamaan kun ne Deidaran "yeah"-päätteet on jätetty melkein kokonaan pois.. Mangassa se ei osaa muuta hokeakaan, joten minusta ne kuuluisi olla animessakin.
Mä mietin ihan samaa. 01-02:ssa luulin, että en vain huomannut niitä, mutta kolmas jakso sen todisti, että... "un":nia ei vaan kuulu D: Höh!
Kuva
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Fuzz kirjoitti:Olinko minä ainoa joka katsoi tätä jaksoa innolla?
Kaikki oli kyllä ihan mallillaan, odotellaan sitä seuraavaa jaksoa!
Minä meinasin juuri kysyä samaa. Itse tykkäsin paljon, vähän rauhallisempi meno. Tyyntä ennen myrskyä nimittäin, krhm. Edelleen oon tosin aika tyytymätön tohon Deidein ääneen, se vaan on jotenki.. näfff. En ossaa selittää. Mutmut. Mie tykkäsin nostalgisoida Kakashin kanssa miten tytsy ja poju on kasvanu isoiksi. Oon kai sitte jotenkin outo.

Musat on edelleen vau. Haluan sen OSTin. ;__;

Tyhmään paikkaan tosin jättivät, en edes kerennyt kuolata Gaaraa tarpeeksi! DDD: Ja miksi minä en nähnyt mitään pahaa tuossa animoinnissa? Onko silmissäni siis kenties vikaa? ....... O__O
Avatar
Serial
Chuunin
Chuunin
Viestit: 239
Liittynyt: To Helmi 22, 2007 12:48
Paikkakunta: Hueco Mundo

Viesti Kirjoittaja Serial »

Kertokaa mistä pystyn lukemaan mangaa, kun niin moni kehuu sitä animea paremmaksi. ^^ Ja että onko siinä eng. tekst. vai ne japanin?
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

karasu- kirjoitti:
Fuzz kirjoitti:Olinko minä ainoa joka katsoi tätä jaksoa innolla?
Kaikki oli kyllä ihan mallillaan, odotellaan sitä seuraavaa jaksoa!
Minä meinasin juuri kysyä samaa. Itse tykkäsin paljon, vähän rauhallisempi meno. Tyyntä ennen myrskyä nimittäin, krhm. Edelleen oon tosin aika tyytymätön tohon Deidein ääneen, se vaan on jotenki.. näfff. En ossaa selittää. Mutmut. Mie tykkäsin nostalgisoida Kakashin kanssa miten tytsy ja poju on kasvanu isoiksi. Oon kai sitte jotenkin outo.

Musat on edelleen vau. Haluan sen OSTin. ;__;

Tyhmään paikkaan tosin jättivät, en edes kerennyt kuolata Gaaraa tarpeeksi! DDD: Ja miksi minä en nähnyt mitään pahaa tuossa animoinnissa? Onko silmissäni siis kenties vikaa? ....... O__O
Minustakin musiikki on hyvin tärkeä osa Narutoa! Tässä ekassa pötkössä musiikin suhteen on onnistuttu täydellisesti, 10 pistettä! On kyllä Toshiro Masuda tehnyt miehen työn musiikkia sävetäessään. Kaikki nuo musiikin osat muodostavat sen oikean fiiliksen Narutoa katsellessa, kuten se rumpujen paukutus alussa, ne huudahdukset, yms, yms.
Näköjään tuossa Shippuudenissa on täysin uudet musiikit, ja lupaavaan suuntaan ollaan nytkin menossa niiden suhteen.
Avatar
Ero-Sannin
Chuunin
Chuunin
Viestit: 291
Liittynyt: To Kesä 10, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Ero-Sannin »

Huhhuh, millonkohan oon tännekin viimeks kirjottanu... :o :o

Asiaan, mun mielestä uusin jakso oli kyllä ihan mainio, mutta joissain kohdissa tuli taas valitettavasti se vanhan venyttelyn tunne kaikenmaailman flashbackeissa jne.

Hienoa on kyllä nähdä, että Sakuran ja Naruton taidot ovat kehittyneet, Narutosta tosin huomaa, että vanhasta on vaikutteita jäänyt :wink: . Mainio kohta oli kun Naruto yritti tylyttää Kakashia Thousand years of pain:lla (en muista japaninkielistä nimeä :oops: ), sekin olisi onnistunut jos Naruto ei olis huutanut mistä se tulee..

Piirtojäljessä ei mun mielestä ollu mitään vikaa, tosin en kyllä yleensäkään huomaa mitää virheitä ellei ne ole todella selviä 8). Musat on kyllä hyvät, tosi erilaiset kun mitä ykkösessä, mutta Deidaran "yeah":n poisjättö harmittaa. Seuraavaa innolla odotellessa...
"Ja nyt, KAASU POHJAAN!" , "Se on jo pohjassa..."
Avatar
TAMPEE
Genin
Genin
Viestit: 184
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:52

Viesti Kirjoittaja TAMPEE »

AlveAnn kirjoitti: Tai sitten se kohta, kun se sanoi "Not 'weird' at all."
Yhdyn tuohonkin! :D Se sano sen jotenkin niin siististi, ja joo, ne tosiaan on jättäny sen "yeah"-sanan pois melkeen kokonaan, mut en tiiä onko se hyvä vai huono, koska toisaalta se olis tuonu Deidaralle semmosen oman persoonallisen puhetyylin ja toisaalta taas se vois olla aika rasittavaa kuulla joka välissä se :P Mutta voihan se ollakki että Deidara tulee vielä hokemaan sitä, eihän sitä olla nähty kun vasta pari jaksoa..
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

LoneWolf kirjoitti: Minustakin musiikki on hyvin tärkeä osa Narutoa! Tässä ekassa pötkössä musiikin suhteen on onnistuttu täydellisesti, 10 pistettä! On kyllä Toshiro Masuda tehnyt miehen työn musiikkia sävetäessään. Kaikki nuo musiikin osat muodostavat sen oikean fiiliksen Narutoa katsellessa, kuten se rumpujen paukutus alussa, ne huudahdukset, yms, yms.
Näköjään tuossa Shippuudenissa on täysin uudet musiikit, ja lupaavaan suuntaan ollaan nytkin menossa niiden suhteen.
En voi muuta kuin yhtyä tähän! Olen alusta asti tykännyt Naruton musiikeista ihan hillittömästi. Respectiä herra Masudalle, mieletöntä fiilistä jälleen kerran. :3 SaispasenOSTintralalalallaaaa.
Ero-Sannin kirjoitti:tylyttää Kakashia Thousand years of pain:lla (en muista japaninkielistä nimeä :oops: ),
Sennen Goroshi! :twisted:
Viimeksi muokannut karasuka, Ma Helmi 26, 2007 22:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Avalanche kirjoitti:En mistään "yeah" äänistä tiedä mutta sanoohan se aika usein sellaisen "hmph" lauseen loppuun. Tosin se sanoo sen aika hiljaa. En ole mangaa lukenut joten en tiedä puhunko nyt ihan eri asiasta.
Joo, tuossa uusimmassa episodissa se välillä liitti siihen lauseen loppuun sen kysyvän sävyisen hymähdyksen. Siinähän jakson 135 lopussa, kun akatsuki on kokoontunut yhteen sinne luolaan, luultavasti Deidara sanoo muutaman kerran sen "yeah"-sanan, jos tarkkaan kuuntelitte. Mutta nyt se on lopettanu sen kokonaan.
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

karasu- kirjoitti:
Ero-Sannin kirjoitti:tylyttää Kakashia Thousand years of pain:lla (en muista japaninkielistä nimeä :oops: ),
Sennen Goroshi! :twisted:
Heh, naureskelin just itsekseni että jos nyt joku jutsu pitää viimeistään tässä vaiheessa tai tämän jakson jälkeen, on Kage Bunshinin lisäksi Sennen Goroshi :D Eivät toistaneet sitä yhtään useampaa kertaa, voi harmi xD
Avatar
neonsade
Genin
Genin
Viestit: 191
Liittynyt: Su Heinä 09, 2006 23:32

Viesti Kirjoittaja neonsade »

karasu- kirjoitti: En voi muuta kuin yhtyä tähän! Olen alusta asti tykännyt Naruton musiikeista ihan hillittömästi. Respectiä herra Masudalle, mieletöntä fiilistä jälleen kerran. :3 SaispasenOSTintralalalallaaaa.
Jepjep, itse pidin etenkin tuosta musiikista kun Deidara ja Sasori ilmestyivät hiekka kylään. Mahtava "kauhumusiikki"!
-Kaito-
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Ke Maalis 23, 2005 02:55

Viesti Kirjoittaja -Kaito- »

Serial kirjoitti:Kertokaa mistä pystyn lukemaan mangaa, kun niin moni kehuu sitä animea paremmaksi. ^^ Ja että onko siinä eng. tekst. vai ne japanin?
http://www.google.fi

_____

Jaksosta:

Tykkäsin, niinku joku ylläolevista sanoi että odotti sitä Sakuran maan täräyttämistä, niin ihan sama mulla ^_^ Ja kans se uber-kagebunshinkiskoonarutonshurikenienalta -härpäle. Se oli tosin vähän lamempi.

Naruton pakollinen rasengan vähän nauratti, ku se poras sen puun läpi paljon isommalla vaivalla ku Sakuran normi lyönnit ja potkut, haha.

Mustakin flashbackit kerrankin sopi jaksoon. Yleensä vihaan niitä, mutta tässä ne toimivat.

Hidas eteneminen on fine, jos se tarkottaa, että fillerikausi #2 viivästyy :)
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Mitäs tätä haukkumaan jaksoja, joita on odotettu niin kauan. Kaikki itkee ku piirtojälki on huonoa ja KESTÄÄ kaikki ja ja ja .. Jos ei anime miellytä niin pysykää mangassanne. Näihin hidasteluihin on totuttu jo ekojen 220 jakson aikana niin mitä sitä nyt valittamaan?

Mielestäni hyvä ja hauska jakso ja innolla odotan seuraavaa =)
Tjaa
Chuunin
Chuunin
Viestit: 276
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 20:12

Viesti Kirjoittaja Tjaa »

Hyvä jaksohan toi oli piiitkästä aikaa (jos S1-2 ei oteta mukaa :P ). Naruton ilme vain sen Sakuran iskun jälkeen vähän ällötti. Siis ei se O_O vaan se kun se sanoo, että eipäs enään v*****lla Sakuralle tai käy huonosti.

Minua pahemmin haittaa, noi mangasta poikkeemat. Katsokaas esim. versio GTO:sta näyteltynä, niin tiedätte mikä on todellista muuttelua, sen rinnalla tollaset pikku härpäkkeet katoaa.
"Dude, we're ninjas! We graduated from Ninja Tech!"
Avatar
Serial
Chuunin
Chuunin
Viestit: 239
Liittynyt: To Helmi 22, 2007 12:48
Paikkakunta: Hueco Mundo

Viesti Kirjoittaja Serial »

Olihan se ihan hyvä jakso. 8) Vähän sai kyllä revetä tuota Kakashi-sensein ilmettä kun sakura pamautti koko kentän palasiksi.
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Brawler »

Serial kirjoitti:Olihan se ihan hyvä jakso. 8) Vähän sai kyllä revetä tuota Kakashi-sensein ilmettä kun sakura pamautti koko kentän palasiksi.
samaa mieltä, aika hulvatonta xD, Sakura on hieno toinen tsunade... ja oli kiva kans nähä deidaraa vähä lähempää, sillä en ole mangaa lukenut :)
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Vastaa Viestiin