Naruto Shippuuden 3

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Naruto Shippuuden 3

Viesti Kirjoittaja Runte »

http://bt.saiyaman.info

RAW malttamattomille ;)
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Varoitus: paljon valitusta spoilerin alla XD
Spoileri, maalaa nähdäksesiAika kämänen jakso oli.. mangasta on poikettu enemmän ku liikaa ja omia sooloiluja lisäilty. Muutenkin hahmojen ylimääräset sivukommentit ja fläshbäkit katkoo ihan liikaa tapahtumien kulkua tehden sen kökköiseksi. Piirrostyyli ei ihmeellistä ollut ja musatkin tuntuivat toistavan itseään tai olevan väärissä kohdissa.

Ja Gaara vaan jatkaa hengailuaan... XD tekikö se ees mangassa mitään muuta kuin odotti Akatsukien iskua tai istuskeli virnuillen huoneessaan?
Avatar
Silja
Genin
Genin
Viestit: 181
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 16:20
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Silja »

Ei mikään ihmeellinen jakso. Laitetaanpa nyt spoileri-tagi kun ei ole tuo subbi vielä tullut.
Spoileri, maalaa nähdäksesiMöö, miks Narutolla ei ole mitään hianoja uusia jutsuja näytettävänä? Onhan siitä tullu selkeesti parempi taistelija, mutta ei mitään uutuuksia, ainakaan ei vielä päässyt näyttämään. Kai se nyt jotain on 2 ja puolessa vuodessa oppinut?

Parasta jaksossa oli Kakashin ilme kun Sakura hokas, että se on maan alla jemmassa ja pisti pamauttaen puol mäkeä tuusannuuskaksi. Myös Naruton järkyttynyt kommentti "Pitää lopettaa urpoilut Sakuran eessä, muuten se vielä tappaa mut" hieman hymyilytti.
Kanjikaveri - opi japania!
suomi-japani-suomi -sanakirja
Keskustele japanin kielestä ja kulttuurista foorumilla
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Viesti Kirjoittaja Turhis »

jatketaan spoiler messagella
Spoileri, maalaa nähdäksesiJuu jos muistan oikein, niin ekanjakson lopussa kyllä manattiin, että tässä jaksossa oltaisiin nähty naruton huikeita uusia liikkeitä. Mutta missä! Naruton massa kopioko? Se on kyllä jo pikkasen vanhaa kauraa. Mutta sakuran hulk voimat oli siistiä katsottavaa. Ihan mukiin menevä jakso vaikka jaksaisikaan alkaa liittyä tuohon "ei mene niinkuin mangassa" nipotukseen. Tää on kato anime-vision. Tai jotain
Avatar
AlveAnn
Genin
Genin
Viestit: 190
Liittynyt: To Helmi 08, 2007 18:08

Viesti Kirjoittaja AlveAnn »

Melko hyvä jakso. :o Eipä tosiaan mitään Naruton
todella-hienoja-ja-ennennäkemättömiä jutsuja nähty, mutta eiköhän ne jossain 'sopivassa' kohdassa tule. Mutta ainakin Sakura oli kehittynyt. ->Wohooo, lisää Deidaraa! <-
Tuli vapina.

Hinata/Kankuro/Gaara/Akatsuki/Otonin/Suigetsu/Deidara - FC
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

no huhhuh, vähän oli saatu pitkitettyä tota tappelua. Ja sain migreenin noista flashbackeistä. Aika turha jakso, ei päästy oikein mihinkään alkuun. Mutta hei, art is a bang, yeah! Tyhmät sand-gruntit kun eivät tajuaXD
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Lunachi
Rookie
Rookie
Viestit: 71
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 13:03

Viesti Kirjoittaja Lunachi »

Oh, by the way, I was being sarcastic!
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

MAHTAVA jaksoo se deidara oli kyl cool :p
Ja seuraava jakso on nähtävää =/ Gaara pääse taas hakkaa kaikki :P
Spoileri, maalaa nähdäksesivaik häviääkin ?
Kuva
Avatar
Siiwi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 215
Liittynyt: La Elo 26, 2006 10:12

Viesti Kirjoittaja Siiwi »

Oli muuten paljon asioita, mitä ei mangassa näytetty.
Eivätkä nuo pienet flashbackit mitään minua haitaneet, päinvastoin. Toivat hyviä muistoja mieleen ^_^

Animoinnissa on jälleen hiukan torumista. Varsinkin Kakashi näytti jossakin kohtaa erittäin oudolta(=isot hartiat, pieni pää).

Mahd. spoilaava.
Spoileri, maalaa nähdäksesiSeuraavassa jaksossa kuolen nauruun, jos päästään niinkin pitkälle että tuo Kakashin treeni näytetään loppuun asti.
I'm as fake as a wedding cake.
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

Höö.. olin tulossa tänne ihkuttamaan ja kaikki muut (melkein) haukkuivat jakson lyttyyn -____-. Minusta se ainakin oli aivan mahtava ja tuli mahtavan nostalginen olo niissä takaumissa ;__;! En muista enää melkein mitään niistä ensimmäisistä Naruto-jaksoista .__. Muistan hyvin vain chuuninkokeen... pitäisi todellakin katsoa sarja uudestaan XD;.

Kuitenkin aivan mahtava jakso! Musiikki oli mahtavaa >__<! Hommaa ei edes häirinnyt täällä ravaavat pikkukakarat o.O. Siinä melko lopussa (16:00 paikkeilla) tuli aivan ihana musiikki, jota ei minusta ollut aikaisemmmassa Narutossa tai sitten olen unohtanut...
Akatsukin jäsenet on cooleja XD! Tosin toi lintuheebo näyttää jotenkin ärsyttävältä... Ensi jaksossa sitten nähdään lisää siitäkin :3. Ja se läskiheppu tulee varmaan mukaan, haluaa nähdä myös sen iskuja 8D.
Olen todella tyytyväinen, etten alkanut lukea mangaa, on paljon hauskempi jännätä tapahtumia, kun anime hidastelee jälleen niin hirveästi. Hohoo~
Ja loppumusiikista vielä.. Min rakastuin siihen ;__;! En ole koskaan tuollaisesta musiikista pitänyt mutta tuo on oikeatsi hyvä kappale ^o^ Täytyy saada full version jostakin...............

Ja aargh! Manganlukijat... eikö se ole vain hyvä, jos anime poikkeaa mangasta .__.?! On masentavaa lukea haukkuvia kommentteja kun itse ihkuttaa ihan kympillä ;_;!
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Avatar
koman
Student
Student
Viestit: 41
Liittynyt: Ti Helmi 13, 2007 18:46
Paikkakunta: Oulu<33

Viesti Kirjoittaja koman »

GolliM kirjoitti: Ja aargh! Manganlukijat... eikö se ole vain hyvä, jos anime poikkeaa mangasta .__.?! On masentavaa lukea haukkuvia kommentteja kun itse ihkuttaa ihan kympillä ;_;!
no toisaalta mutta jos juonta aletaan muuttamaan liikaa niin silloin minä lopetan animen seuraamisen! Mangana tuo on niin mahtavaa että ennemmin luen mangana narutot ku seuraan animena.
Kuva
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Viesti Kirjoittaja Lucy »

GolliM kirjoitti:Ja aargh! Manganlukijat... eikö se ole vain hyvä, jos anime poikkeaa mangasta .__.?! On masentavaa lukea haukkuvia kommentteja kun itse ihkuttaa ihan kympillä ;_;!
Se nyt vaan on niin, että manga on se alkuperäinen teos, ja melkein aina se laadukkaampi versio sarjasta - jos anime lähtee kulkemaan omia teitään, niin todennäköisesti tulee enemmän epäloogisuuksia tai ns. turhia (HUONOJA) asioita/täytekohtauksia vastaan.

Toisaalta silloin kun anime on alkuperäinen versio, niin mangasovitus tuppaa tökkimään pahasti.

Esim kun vertaa FMAn mangaa ja animea jotka ovat täysin erilaiset - niin animessa on kymmeniä "sattuipa sopivasti" -tilanteita yms epäloogisuuksia. Tämä nyt ei liity mitenkään keskusteluun mutta...

minua häiritsee ihan suunnattomasti miten Kakashikin käytti Leen jutsua - kun mangaa lukeneena tietää Kakashin pärjänneen täysin hyvin ilman sitä. En edes kehdannut katsoa jaksoa loppuun XD Sisälläni asuu pieni sensuuri, joka sulkee videoikkunan heti, kun tuntuu siltä että lempimangaani raiskataan.

Olen outo.. tiedän XD
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Lucy kirjoitti:Olen outo.. tiedän XD
Et ollenkaan, et ollenkaan. :) Tai sitten minäkin olen. Ja veikkaan että moni muukin.
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Viesti Kirjoittaja shin »

Ihan ok jakso..Onneksi päästiin mangan tasolle, ei niitä fillereitä olisi enää pitkään jaksanut :)
Ihan vauhdikas jakso ja poikkesi hieman mangasta, niinkun jotkut taisivat jo sanoakkin ^^
Voisi vaan tuo etenemis vauhti olla hieman nopeampaa..Taas joutuu viikon odottamaan seuraavaa jaksoa.. :cry: No, sinäänsä hyvä ettei Naruto sarja lopu ihan heti, mutta jaksossa poljettiin aika paljon paikallaan.
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
-Kaito-
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Ke Maalis 23, 2005 02:55

Viesti Kirjoittaja -Kaito- »

Lucy kirjoitti:minua häiritsee ihan suunnattomasti miten Kakashikin käytti Leen jutsua - kun mangaa lukeneena tietää Kakashin pärjänneen täysin hyvin ilman sitä.
Itseasiassa mangaa lukeneena et tiedä miten Kakashi pärjäsi, mangassa näytettiin vaan ne alkumätöt ja sitten olikin jo ilta, jolloin naruto ja sakura oli koko päivän yrittänyt ottaa niitä kulkusia. Koko se keskiväli skipattiin.

Ja siinä ku naruto ja sakura sit pähkäili niin naruto angstas esim. että "his taijutsu is better than lee's", joten mun mielestä, vaikka filleröintiä olikin, niin ihan hyvin oli toteutettu toi. Jos jaksot menis ihan täysin samaa vauhtia kun mangassa, niin ei-filleri jaksoja kerkeis tulla joku 20, ku anime ois jo ottanu mangan kii. Parempi näin mun mielestäni ainakin.

Ja 100% varma noista manga-lainauksista en ole, mutta näin muistelisin. En jaksa tarkistaa itse, tarkasta pois jos et mun muistiin luota.
Vastaa Viestiin