Pienten kysymysten ketju

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)
Vastaa Viestiin
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Nyt tulee sellainen kysymys että en ihmettele jos kukaan ei tähän osaa vastata, mutta katotaan nyt.

Eli, tietääkö kukaan miten AVI-tiedostot sais ripattua rm- tai rmvb-formaattiin?
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

LoneWolf kirjoitti:Nyt tulee sellainen kysymys että en ihmettele jos kukaan ei tähän osaa vastata, mutta katotaan nyt.

Eli, tietääkö kukaan miten AVI-tiedostot sais ripattua rm- tai rmvb-formaattiin?
http://afterdawn.fi/
Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

^Ja arvaappa kahdesti olenko yrittänyt tuolta etsiä?
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

circol kirjoitti:Kokeile tota http://www.winavi.com/rmvb-converter.htm
Jos oikein ymmärsin, tuolla ohjelmalla voi ripata vain rmvb-tiedostot AVIksi tai MPEGksi. Mun pitäsi saada AVIt ripattua RMVBksi.
Oletko varma että se onnistuu tuolla??
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

fredo kirjoitti:Onks kukaan muu sitä mieltä, että täältä foorumilta puuttuu Narudeitti. eli ketju jonne vois pistää treffi-ilmoituksia :?: :lol:
Olen miettinyt ihan samaa. ;P Ei olisi sillon joskus sinkkuna tarttenut vaan suoraan mennä ahdistelemaan kaiken maailman moderaattoreita mesen kautta. xD *köhchauköh*

Mutta toisaalta täällä on niin nuorta porukkaa, ettei varmaan oikein toimisi. :/
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Xtriimi kirjoitti:No joo oon taas vähän huono tolla googlella ettimisellä eikä j-pop suki trackeri:ssäkään ollut tuota Antic Café - Candy Holic biisiä, joten jos jollakulla on voisiko uppia minulle? =)

EDIT/ tai oli se tuolla jpopsuki trackerillä yhellä levyllä mut ei se suostunut lataamaan sitä.
Minä voin uploadata sen Sendspaceen. :)

Edittaan sen sitten tähän viestiin.


Edit:
AnCafe - Candy Holic
http://www.sendspace.com/file/u0l8ai
Viimeksi muokannut Maakeri, Su Maalis 25, 2007 22:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

minori kirjoitti:Mutta toisaalta täällä on niin nuorta porukkaa, ettei varmaan oikein toimisi. :/
Mutta nuoret foorumieläjäthän tarvitsevat kaltaistaan seuraa :p
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Mirha kirjoitti:
minori kirjoitti:Mutta toisaalta täällä on niin nuorta porukkaa, ettei varmaan oikein toimisi. :/
Mutta nuoret foorumieläjäthän tarvitsevat kaltaistaan seuraa :p
Joo, mutta sen ikäset pojat on liian tylsiä kiinnostumaan mistään ja tytöt vaan liian hihihihiiii~ ^^'
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

minori kirjoitti:Joo, mutta sen ikäset pojat on liian tylsiä kiinnostumaan mistään ja tytöt vaan liian hihihihiiii~ ^^'
Tunnenpa itseni vanhaksi ._____.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Mirha kirjoitti:
minori kirjoitti:Joo, mutta sen ikäset pojat on liian tylsiä kiinnostumaan mistään ja tytöt vaan liian hihihihiiii~ ^^'
Tunnenpa itseni vanhaksi ._____.
Höpö höpö, mieluummin sitä tän ikänen on. ^^
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Viesti Kirjoittaja Turhis »

[off] Minori ole tyytyväinen sigiin.. gotte the point? ^^ ^^ [/off]
Ai että Naruto deitti *kalpenee* Tai kyllä minä tuolle eka tipahin. Mutta kun satuin ajattelemaan tuon toimivuutta oikeasti..

Täsä Mikko ja tässä Maisa. He kohtasivat ensikerran animeconissa vuonna '05 ja ovat täysin tuntemattona jutelleet toisilleen Naruto.fi:n foorumeilla ja nyt tämän foorumin deitti palvelu on vihdoin saattaneet heidät yhteen ♥♥♥

Siis miettikää pelkästään nuita anime/animenörtti(en keksinyt kuvaavampaa sanaa :p) romanssien määrää.
a big fan of masturbating. It's therapeutic. Keeps the body count low.
Pasila
Jampper

Viesti Kirjoittaja Jampper »

Tyhmä kysymys, mutta tietääkö joku mistä saisi waretettua Adobe Illustratorin kokonaisen version ? :P Olen koittanut googlettaa ja koittanut kaiken maailman torrenttien haku juttuja, mutta mistään ei ole löytynyt...
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Turskake kirjoitti:Siis miettikää pelkästään nuita animenörttiromanssien määrää.
Jos pikemminkin tekisimme aiheen "Hei, olen animenörtti ja seurustelen animenörtin kanssa jonka tapasin mesessä/irkissä/forumilla/conissa"? ....*ilmoittautuu mukaan*
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Viesti Kirjoittaja Turhis »

Jampper kirjoitti:Tyhmä kysymys, mutta tietääkö joku mistä saisi waretettua Adobe Illustratorin kokonaisen version ? :P Olen koittanut googlettaa ja koittanut kaiken maailman torrenttien haku juttuja, mutta mistään ei ole löytynyt...
Eipä taija olla oikea foorumi kysellä tullaista informaatiota. Kiitokset voit osoittaa uudelle kopiolain säädännölle.
Mirha kirjoitti:Jos pikemminkin tekisimme aiheen "Hei, olen animenörtti ja seurustelen animenörtin kanssa jonka tapasin mesessä/irkissä/forumilla/conissa"? ....*ilmoittautuu mukaan*
Siitä vaan aihetta xD Mutta ajattelin enemmän totta räjähtävää tai siis ei niin räjähtävää parisuhteiden kukoistavaa kevättä.

En osaisi kuvitella istuvani oman kullan kainalossa ja kinavani death noten kämmeistä, taikka perjantaisin lähetäänkö ottamaan vai jäädäänkö odottamaan Naruton latautumista :DDDD

Eni veis. Kannatan tätä nörttiromanssi topiccia.
ps. Huumoria elämään.
a big fan of masturbating. It's therapeutic. Keeps the body count low.
Pasila
Vastaa Viestiin