SD Project vs Dattebayo

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)
Vastaa Viestiin
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

SD Project vs Dattebayo

Viesti Kirjoittaja charmander »

SD Project
http://a.scarywater.net/sd/

Dattebayo
http://yhbt.mine.nu/t/

Kumpi on mielestäsi parempi, kumpaan luotat. Miksi.
Miksi juuri se tietty julkaisija toisen sijaan.

Älä vastaa lojaalisuudesta tiettyä ryhmää kohtaan, äläkä myöskään vastaa ellet ole nähnyt molempien ryhmien subbaamaa versiota. Älä myöskään valehtele.
Viimeksi muokannut charmander, Ma Huhti 02, 2007 20:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Viesti Kirjoittaja shin »

drouz kirjoitti:Mielestäni tässäkin on vain tottumiskysymys, molemmat hyviä subbaajia ja tekevät homman nopeasti. Dattebayo vain tottumisen takia, ei sen ihmeellisempää.
Olen aika samoilla linjoilla, itse olen tottunu kattomaan Dattebayon subbaamia jaksoja, ja jotenkin ne vaan tuntuu paremmilta..Kun kumpikin tekevät subit jaksoihin nopeasti, niin siitä ei näitä kahta oikein voi vertailla. No tietysti SD Projectinkin subatut jaksot kelpaavat mutta ääneni silti DB:lle^^
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

shin kirjoitti:
drouz kirjoitti:Mielestäni tässäkin on vain tottumiskysymys, molemmat hyviä subbaajia ja tekevät homman nopeasti. Dattebayo vain tottumisen takia, ei sen ihmeellisempää.
Olen aika samoilla linjoilla, itse olen tottunu kattomaan Dattebayon subbaamia jaksoja, ja jotenkin ne vaan tuntuu paremmilta..Kun kumpikin tekevät subit jaksoihin nopeasti, niin siitä ei näitä kahta oikein voi vertailla. No tietysti SD Projectinkin subatut jaksot kelpaavat mutta ääneni silti DB:lle^^
jooh minä pysyn samalla linjalla, mutta minusta tämä SD tekee paremmin näihin "outoihin sanoihin" käännökset sinne ylös. Olen alkanut katsomaan SD subbausta. Tai no ihan sama kumpaa kattoo. Mutta en tiiä miksi katon sen, ehkä siksi ko siihen voi "paremmin luottaa" xD Ja ootteko huomannu, että DB:kin alko nopeaa subbaamaan heti kun SD alotti subbaamisen. Kilpailua niillä :D ?
Avatar
Serial
Chuunin
Chuunin
Viestit: 239
Liittynyt: To Helmi 22, 2007 12:48
Paikkakunta: Hueco Mundo

Viesti Kirjoittaja Serial »

samsam kirjoitti:Ja ootteko huomannu, että DB:kin alko nopeaa subbaamaan heti kun SD alotti subbaamisen. Kilpailua niillä :D ?
Tottakai pientä kilpailua pitää aina olla ja hyvä että sitä on, sillä se myös nopeuttaa subien tuloa kun kumpiki subbausryhmä yrittää olla toista nopeampi. :wink:

Mutta kuitenkin, niinhän se on, että tottumuksesta on subeissa kyse. Ei niissä minusta hirveästi eroa ole, joten mulle on ihan sama kummilla katon. Kuitenki oon tottunu DB:n tekemiin subeihin ja niitä käytän.
Kuva

Kiitokset sigistä nixulle :)
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Itse katson raakana, joten tämä ei minua koske..

Mutta jos en katsoisi raakana, katselisin luultavasti DB:n subbaamana. Koska he ovat nopeita ja osaavat Japaniakin tarpeeksi huvin normi sarjan kääntämiseen.

Se myös toki hieman merkitsee, että SD Project on hieman uudempi Narutosubbaaja, joten saadakseen enemmän luottamusta, heidän täytyy tehdä tätä jonkin aikaa nopeasti ja hyvälaatuisesti.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Hatashi-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 249
Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 21:46
Paikkakunta: Imatrallahan mie..

Viesti Kirjoittaja Hatashi-san »

Eiköhän se tuo DB oo..
Lähinnä tottumus kysymys mulle :)
Avatar
ahjteam
Mutsis
Mutsis
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 04:35
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahjteam »

Kuva
Avatar
Silja
Genin
Genin
Viestit: 181
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 16:20
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Silja »

Kyllä sitä nykyjään tuolee tuota DB:n subbausta kyyräiltyä, jos subatun version jaksan enää katsoa. Tottumus on tähän lähinnä syynä. Varmaan tuonne sadannen jakson kieppeille kattelin SD:n subeilla, koska aloitin sarjan katselun noilla paikkeilla. DB:n subeilla ei löytynyt noita vanhoja jaksoja, joten oli siis turvaiduttava SD:hen. Molempien subit on minusta ihan yhtä hyviä, ei valittamista. Jos pitää valita, niin tykkään enemmän SD:stä. Nuo DB:n silloin tällöin tekemät "tosi ihan mielettömän hauskat" idioottipilat ei oikein uppoa minuun.
Kanjikaveri - opi japania!
suomi-japani-suomi -sanakirja
Keskustele japanin kielestä ja kulttuurista foorumilla
Avatar
Nazgael
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 03:49
Paikkakunta: The Merciless And Cold Forodwaith

Viesti Kirjoittaja Nazgael »

Saapahan nähdä kuinka kauan menee että SD:kin on maantasalla kun nuo tanan jenkit rikkovat kaikki.
Avatar
h3h3h3
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: To Maalis 01, 2007 21:33

Viesti Kirjoittaja h3h3h3 »

kyl nähtävästi pitäisi alkaa katsella sd:tä
Avatar
Nazgael
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 03:49
Paikkakunta: The Merciless And Cold Forodwaith

Viesti Kirjoittaja Nazgael »

Kyllä loppu dattebayon käyttö kun ihmisillä on näin "hyvä" huumorintaju. Ei tollasesta saa tehdä pilaa kun on kyse elämästä ja Narutosta/Bleachistä
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Mnyeh, nykyään katson raakana, mutta silloin kun tekstityksille tulee tarvetta, käännyn DB:n puoleen. Miksi? Koska DB:n ossa tulee helpommin mieleen. Yksinkertaista. Laadussa en ole huomannut mitään mikä saisi minut pitämään enemmän toisesta.

Mitä DB:n pilailuun tulee, minusta se on aina huvittavaa seurattavaa. Minusta ihmiset joko tykkäävät dramatisoida hirveästi tai omaavat huonon huumorintajun jos jaksavat siitä ottaa nokkiinsa. Ei DB:n ja SD:n heebojen tarvitsisi alun alkaenkaan tuhlata aikaa ja vaivaa tekstitykseen, mutta silti he tuovat pöytään viikottaisen Naruton, ilmaiseksi. Me emme ole maksavia asiakkaita joilla on Le Jumalainen Oikeus Saada Viikottainen Mättö (vaikka jotkut käyttäytyvätkin niin), joten en pidä DB:n oikkuilua kenenkään lataajan asemaa alentavana.
Kuva
Avatar
Sarada
Genin
Genin
Viestit: 119
Liittynyt: Ma Marras 14, 2005 14:42
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sarada »

Dattebayon tekstityksiä katson YouTubesta Anime-Fanin tekstitysten lisäksi :). Jää jaksot paremmin mieleen ja Anime-Fanin jutuilla ymmärrän kokonaan jutut, ettei jää mitään epäselväksi.
Viittaperkele kirjoitti:Mitä DB:n pilailuun tulee, minusta se on aina huvittavaa seurattavaa. Minusta ihmiset joko tykkäävät dramatisoida hirveästi tai omaavat huonon huumorintajun jos jaksavat siitä ottaa nokkiinsa. Ei DB:n ja SD:n heebojen tarvitsisi alun alkaenkaan tuhlata aikaa ja vaivaa tekstitykseen, mutta silti he tuovat pöytään viikottaisen Naruton, ilmaiseksi. Me emme ole maksavia asiakkaita joilla on Le Jumalainen Oikeus Saada Viikottainen Mättö (vaikka jotkut käyttäytyvätkin niin), joten en pidä DB:n oikkuilua kenenkään lataajan asemaa alentavana.
Puhut täyttä asiaa, Viittaperkele. Aprillipäivä on pilailua varten, tosikkojen kannattaa eristäytyä sinä päivänä neljän seinän sisään ja olla tekemättä mitään. Tuskin lopetatte Naruto.fi:ssä käyntiä tämän vuotisen pilan takia, nee?
Jos oikein ymmärsin niin DB:n pila oli että he lopettavat lain rikkomisen takia? *ei kunnolla tiedä mikä se pila oli*

(Anteeksi, hieman offia...)
Kuva
Avatar
Nazgael
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 03:49
Paikkakunta: The Merciless And Cold Forodwaith

Viesti Kirjoittaja Nazgael »

Juttuhan siis ei ollut että ne lopettaa vaan se että sivusto(vain kotisivu kuten 5 sekuntia myöhemmin huomasin mutta en tajunnut epäillä asiaa :D ) olisi suljettu Yhdysvaltojen tekijän-oikeus-suoja-ruskeahaisevatuote-viraston ansiosta ja kaikkia sivuston lokiin jääneitä osoitteita seurattaisiin jatkossa. Syytökset ja nämä kun satuin lukemaan, tyhmä kun olen...

Nyt lähinnä naurattaa se että hirveen määrän postii olin kerinny laittaan ennenkuin tajusin kuinka tyhmä olin/olen.
Vastaa Viestiin