Parhaat fillerit

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)

Katsoitko fillereitä?

Kyllä, kaikki jaksot
61
59%
En yhtään jaksoa
9
9%
Muutaman sieltä sun täältä
33
32%
 
Ääniä yhteensä: 103

Avatar
Silja
Genin
Genin
Viestit: 181
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 16:20
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Silja »

Kattelin melkein kaikki fillerit, välillä jäin parin kolmen kuukauden pätkät katsomatta kyllästymisen takia, mutta sitten jossain vaiheessa otin jaksot aina kiinni. Pari saattoi jäädä väliin sen takia, kun en muistanut mikä oli edellinen jakso tai ylipäänsä mitä siinä tapahtui. Enpä pidä tuota suurena menetyksenä...

Paras filleri ikinä on se jakso, jossa Naruto, Sakura ja Sasuke yrittää ottaa selvää mitä Kakashi piilottelee huivinsa alla. :lol:
Kanjikaveri - opi japania!
suomi-japani-suomi -sanakirja
Keskustele japanin kielestä ja kulttuurista foorumilla
Avatar
Sutsuran
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 377
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 17:08

Viesti Kirjoittaja Sutsuran »

En ole kattonu yhtään. Eikun olenpas! Sen, jossa Naruto ja kumppanit yritti saada Kaksun naamiota pois. Eipä se oikein innostanut katsomaan fillereitä. Olihan se kyllä mukavaa kun näkyi Kakashia niin paljon.
Kuva
Ilmasto on hot -ole sinä viileä
----
Kaikkea ei kannata ottaa niin vakavasti.
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Viesti Kirjoittaja shin »

Katsoin kaikki fillerit tekemisen puutteessa. Suurin osa on kyllä tekemällä tehtyjä ja varsinkin huonompia fillereitä on aina tuska katsoa.. :?
No parhaat fillerit on varmaan Raiga Sagassa, sitä katsoessa sai vähän jännittäänkin ja juonikin ihan kelvollinen.. Tosin tehty saman kaavan kanssa kuin Country of the Wave-saga (Haku - Zabuza)..
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
Avatar
SuzyQ
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: Pe Marras 24, 2006 23:07
Paikkakunta: Forssa

Viesti Kirjoittaja SuzyQ »

Katsoin kaikki filleri-jaksot. Jotkut kokonaan jotkut hieman hyppien. Suosikkini oli tämä Mizuki tarina, koska Iruka pääsi toimintaan mukaan ja häntä näytettiin enemmän kun yleensä. Ankon menneisyydesta kertova tarina oli myös ihan hauska.
Y.S.A.K. - Metallimusiikki F.C. - Hatake Kakashi F.C. - // J-Rock ~ FC//
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Hatashi-san kirjoitti:
lora kirjoitti:Olen katsonut kaikki filleri-tarinat... Minusta jaksojen 197-201 tarinaa oli kiva
seurata, koska siinä tapahtui koko ajan jotain ja juoni oli hyvä.
Se oli oikeastaan melkein ainoa filleri-saaga josta pidin.
Itse en edes laske tuota kyseistä pätkää fillereiksi koska siinä tapahtuu niin paljon mukaansa tempaavaa ja kiinnostavaa asiaa.
Valitettavasti kyseessä ei ole tulkinnanvarainen asia. Fillereitä ovat kaikki sellaiset animen jaksot jotka:

1. Eivät ole tulleet alkuperäisteoksen kirjoittajalta.

2. Eivät noudata alkuperäisteoksen juonta.

3. Eivät sisällä materiaalia johon viitattaisiin myöhemmissä alkuperäisjuonta noudattavissa jaksoissa.

"Filleri" ei ole haukkumasana tai muukaan osoitus jonkin jakson huonosta tasosta, vaan vain tietynlainen jakso johon pätee luettelemistani ominaisuuksistani vähintään tuo ensimmäinen.

Mitä itse fillereihin tulee, olihan niissä aikamoista tusinatavaraa ja vähän pahempaakin. Hyviä löytyi kahdenlaisia, oli niitä oikeasti ihan katsottavia (osa Bikouchuu-tarinasta, Yakumon tarina, se jossa Akamaru oli kipeä, vikat fillerit) ja niitä jotka vaikutti niin aineissa väsätyiltä että ne alkoivat vaikuttaa köyhän miehen kulttimatskulta (ramen-jakso, feikki-Lee ja feikki-Gai, naurava Shino, Leen Dojo, sekin jossa Naruto kusee Inoa päin katolta tippuessaan).

Henkilökohtainen lempparini on kyllä se jossa oli feikki-Gai ja feikki-Lee. Kaikki fillerit olen plöräyttänyt katsoa, tosin joku noista Curry of Life -jaksoista on saattanut jäädä välistä.
Kuva
Avatar
Kakashi_lover
Genin
Genin
Viestit: 110
Liittynyt: To Elo 10, 2006 14:08
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Kakashi_lover »

Muutama sieltä täältä. Olihan jakso 101 filleri ja mun mielestä paras jakso.. (Niin paljon Kakashia :D ) Ja muitakin löytyy. Yleensä ne hauskat jaksot..
Kuva
Ihqtan Tomaa eli olen Ikuta Toman fani... x3 Hana Kimi ja Nakatsu ftw!!! <3
Avatar
Serial
Chuunin
Chuunin
Viestit: 239
Liittynyt: To Helmi 22, 2007 12:48
Paikkakunta: Hueco Mundo

Viesti Kirjoittaja Serial »

Kakashi_lover kirjoitti:Muutama sieltä täältä. Olihan jakso 101 filleri ja mun mielestä paras jakso.. (Niin paljon Kakashia :D ) Ja muitakin löytyy. Yleensä ne hauskat jaksot..
Itse asiassa jakso 101 ei ole filleri, vai onko? Fillerit alkavat episodesta 136 ja loppuvat jaksoon 220.
Kuva

Kiitokset sigistä nixulle :)
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Serial kirjoitti:
Kakashi_lover kirjoitti:Muutama sieltä täältä. Olihan jakso 101 filleri ja mun mielestä paras jakso.. (Niin paljon Kakashia :D ) Ja muitakin löytyy. Yleensä ne hauskat jaksot..
Itse asiassa jakso 101 ei ole filleri, vai onko? Fillerit alkavat episodesta 136 ja loppuvat jaksoon 220.
No kyllä se vain taitaa olla. Lueppa tuo viittaperkeleen ylempi viesti. En ole ainakaan tuota kyseistä jaksoa löytänyt yhdestäkään mangachapusta, joten eiköhän sen voi filleriksi olettaa.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Serial
Chuunin
Chuunin
Viestit: 239
Liittynyt: To Helmi 22, 2007 12:48
Paikkakunta: Hueco Mundo

Viesti Kirjoittaja Serial »

^ Jaa, itse en mangaa ole lukenut, joten en voi tietää 100% varmasti onko se filleri vai ei, mutta jos niin sanot niin pakko se on kai uskoa.
Kuva

Kiitokset sigistä nixulle :)
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Serial kirjoitti:^ Jaa, itse en mangaa ole lukenut, joten en voi tietää 100% varmasti onko se filleri vai ei, mutta jos niin sanot niin pakko se on kai uskoa.
En ole itsekään vielä ihan 100% varma, mutta jos joku magaa lukeva voisi varmistaa tämän meille niin kiva olisi. Sitten eikös se Tea Country arc ollut myös jonkin näköinen filleri?
Wikipedian sivuilta löytyis jonkinlaista tietoa, mutta sekään ei varmista mitään.

Wikistä selviää, että jakso 101 ois omake

"Omake (お負け but often written オマケ) means extra or bonus in Japanese. Among other things, the term is used to describe what in English are called 'Special Features' on DVD releases: deleted scenes, interviews with the actors, "the making of" documentary clips, outtakes, amusing bloopers, and so forth. However, this use of the term actually predates the DVD medium by several years. For at least the past 50 years in Japan, omake of small character figurines and toys have been giveaways that come with soft drinks and candy and often the omake is more desired than the product being sold.

In English, the term is often used with this meaning, although it generally only applies to features included with anime, tokusatsu, and occasionally manga. It is thus generally limited to use amongst otaku; like many loan words from Japanese, omake is both the singular and plural form.

Omake often include comedy sketches where the characters behave out of character, breaking the fourth wall, or subtly addressing opinions of the fandom known to the writers. Sometimes scenes from the TV show or OVA are humorously re-dubbed. One example, included on the Video Girl Ai DVD, replays scenes from the OVA series with new voice-acting in a rural accent. Other times, the same actors voice a new script that is more sexually suggestive, often ludicrously so. Omake can also consist of non-canonical, and often comedic crossover clips that sometimes occur at the end of episodes of two shows airing concurrently from the same studio, such as recent Kamen Rider and Super Sentai programs.

For anime, these are often presented in super deformed (a.k.a. Chibi) style, in the same way manga omake often is. For example, Gunbuster features super-deformed characters trying to explain what the writers know to be sheer pseudo-science, or talk about their relationships with each other in a way they do not in the series itself. For live action programs, although not animated the expressions and sound effects used for comedic purposes can often be inspired by the omake found in the animated mediums."
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

LoneWolf kirjoitti:
Serial kirjoitti:^ Jaa, itse en mangaa ole lukenut, joten en voi tietää 100% varmasti onko se filleri vai ei, mutta jos niin sanot niin pakko se on kai uskoa.
En ole itsekään vielä ihan 100% varma, mutta jos joku magaa lukeva voisi varmistaa tämän meille niin kiva olisi. Sitten eikös se Tea Country arc ollut myös jonkin näköinen filleri?
Wikipedian sivuilta löytyis jonkinlaista tietoa, mutta sekään ei varmista mitään.
Kyllä ne oli fillereitä. Kumpiki se jakso 101 ja koko Tea Country arcci.

Itse en ole kaikkia fillereitä viitsinyt vielä katsoa, mutta epäilen että mikään niistä on parempi kuin tuo jakso 101.
Surkein filleri minkä olen katsonut on se Raiga juttu. Se oli vain yksinkertaisesti niin surkea. Se Raiga heräs varmaa 3 kertaa henkii ja kaikki hahmot oli siinä ihan toivottomia tallustelijoita.
Kuva
Avatar
Lmee
Genin
Genin
Viestit: 143
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 16:51

Viesti Kirjoittaja Lmee »

katoin kaikki fillerit ehdottomasti paras oli Noroimusha eli se missä oli se jutsujen varastaja ja se aave ku oli kaikki parhaat neji ja kakashi siin ja siin oli ehkä paras taistelu mitä on fillereis näkyny se kun kakashi taisteli sitä isoo järkälettä vastaan jol oli niit gaaran iskuja.
Neji F.C
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Kaikki katsoin.Oli hyviä ja huonoja.
Paras oli Hinatan oma eli se bikouchu-ötökän metsästys.
Huonoin se Inon ja Naruton tehtävä.;(
Kuva
Avatar
TAMPEE
Genin
Genin
Viestit: 184
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:52

Viesti Kirjoittaja TAMPEE »

En kauheasti ole noita fillereitä katellut, mutta ainakin itse tykkäsin siitä kun Naruto, Kiba, Hinata ja Shino lähtee sinne reissulle sekä siitä kummitustalo-episodista :D
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Kaikki tuli katottua, mutta vasta jossain 175 tienoilla älysin että ovat fillerreitä.. ^^; PArhaimmat olivat varmaan viimeinen sekä toiseksi viimeinen... Varsinkin tuo toiseksi viimeinen oli kosketava...
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Vastaa Viestiin