Shippuuden 11

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

nixuboy kirjoitti:Nyt olisi kyllä hyvä aika pistää KG:tä kehiin..

Kankuro oli kyllä hyvä siinä Academy Lecturessa : D
Jeh niin vois laittaa KH:tä kehiin :P

Ja Kankuro kyllä oli hyvä siin lopus, sai ainaki nauraa :P ottanu vähän bleachin goldeneist vaikutteit ;)

tulis jo episode 12 :P
Avatar
Lmee
Genin
Genin
Viestit: 143
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 16:51

Viesti Kirjoittaja Lmee »

Oli hidas jakso ei juurikaan noi medical jutut pahemmin kiinnosta, mutta tästä vasta shippuuden alkaa millonkohan tulee seuraava tupla jakso tai jääkö jossain vaiheessa viikko väliin olisi mukava tietää...
Neji F.C
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Eihän tuo nyt ihan mikään 'filleri' jakso ollut. Mangan kohtaukset hieman yksityiskohtaisemmin ja täten pidempinä. Iha oolrait minusta.
Maltan tuskin odottaa ensi jaksoa. Vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta.
Kuva
Disaster
Genin
Genin
Viestit: 127
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 21:58

Viesti Kirjoittaja Disaster »

Löytyisköhän se jo veohista tai youtubesta käynpä tsekkaamassa.
Avatar
Take
Genin
Genin
Viestit: 101
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 22:27

Viesti Kirjoittaja Take »

Jotenkin nämä tapahtumat olivat paljon hienompia mangassa... Ehkä olen vain tottunut enemmän mangaversioon tai jotain, mutta shippuuden tuntuu jotenkin pitkästyttävältä. Tämä jakso ei ollut poikkeus.

Toisaalta, olihan tässä jotain hyvääkin. Mummelin ( mikä sen nimi oli... Chiyo ? ) reagointi Kakashin läsnäoloon hupaisaa katsottavaa. Lisäksi lopussa ollut Kankuro-pelleily oli melko hauska.

Noh, kai tämä paranee tulevissa jaksoissa. Heti kun saadaan kunnon akatsuki-mättöä kehiin, niin pitäisi olla ainakin taistelukohtausten puolesta mukavaa katsottavaa.

Kakashi-gaidenikin saisi pikkuhiljaa ilmaantua...
Avatar
Nazgael
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 03:49
Paikkakunta: The Merciless And Cold Forodwaith

Viesti Kirjoittaja Nazgael »

JayB kirjoitti:joo, kaksu gaidenii kehiin vaan!!!

joku ihme juttu näissä shippuudeneissa on, tai sitten mun omassa päässä.. ..mä oon oikeesti tosi liikuttunut tollasista kommenteista mitä kankuroukin heitti tässä jaksossa; "take care of my brother.." ja aikasemmin temari kiitti ehkä vilpittömimmin mitä kukaan ikinä narutoa gaaran pelastusaikeista ja motiiveistaan.. ..aikuinen mies mut perskules ku kehtais purskahtaa itkuun, kaiketi ilosta..? :oops: :lol:
Todellakin mun mielestä kanssa Kakashi Gaiden pitäs saada animena!!

Sitten tää toinen että nää tietyt repliikit on paljon "syvempiä" kun vanhas Narutos(ja siitähän minä pidän), siinä tuli enemmänkin tämmöstä että "MÄ LUPAAN ETTÄ MÄ PIEKSEN SUT jonkun-sivuhenkilön-vuoksi!!!

Muttamutta voisipahan tähän sanoa näin OFFTOPICettä kaikki tietää, jos oikeasti haluaa liikuttua, niin katsokaa kuulkaapa The Last Samurai. Siitä olen varma että näiltä/tältä foorumilta löytyy niitä jotka ovat sen nähneet ja jos ette tykänneetKATSOKAA UUDESTAAN NIIN TYKKÄÄTTE!!!
Kuva
Either shit happens, or shit just happens. Either way it's still shit. Like the rasta say, let's smoke this shit.
Avatar
SuzyQ
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: Pe Marras 24, 2006 23:07
Paikkakunta: Forssa

Viesti Kirjoittaja SuzyQ »

Mainio jakso, vaikka flashbackejä olikin liikaa. Ja ihanaa, että Sakurakin on toiminnassa mukana. :)
Y.S.A.K. - Metallimusiikki F.C. - Hatake Kakashi F.C. - // J-Rock ~ FC//
Avatar
Silja
Genin
Genin
Viestit: 181
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 16:20
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Silja »

Oho! Unohtin vallan katsoa nämä kaksi viimeisintä jaksoa, olin ne kyllä ihan tyytyväisenä ladannut... Orastava dementia kenties?

No mutta asiaan: SAKURAAA!!!1 Ootko ees paras! Oi kyllä! Ensimmäisen kerran ikinä Sakura ei ollut nurkassa vikisevä idiootti vaan otti homman haltuun. + ponnari oli tietty <3

Tykkäsin jaksosta muutenkin, ei sen aina tarvitse olla mitään järjetöntä mättämistä ja tappelua, että jakso voi olla mielenkiintoinen.
Kanjikaveri - opi japania!
suomi-japani-suomi -sanakirja
Keskustele japanin kielestä ja kulttuurista foorumilla
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Jos millään jaksaisi rasittaa itseään kysymistä enemmän, asian saisi melko helposti selville. Katso vaikkapa viidestä edellisestä jaksothreadista raw'n sisältäneen viestin kellonaika. Siitä saa näppärästi selville että yleensä torstai-illan aikana tai perjantain puolella yöllä yleensä on ilmestynyt.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Vastaa Viestiin