Shippuuden 21

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)
Avatar
TAMPEE
Genin
Genin
Viestit: 184
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:52

Shippuuden 21

Viesti Kirjoittaja TAMPEE »

RAW
Spoileri, maalaa nähdäksesiSakurai Takahiro Sasorin seiyuuna, aika hyvä valinta ♥
you're goin' goin' gone
Avatar
Mad_Mac
Rookie
Rookie
Viestit: 64
Liittynyt: La Syys 16, 2006 22:28
Viesti:

Re: Shippuuden 21

Viesti Kirjoittaja Mad_Mac »

Stormberryssä jo subattuna.
Spoileri, maalaa nähdäksesiJaksosta sen verran että aika perus kamaa, ei antanut mitään uutta kuin sasorin naaman.
Kuva
Avatar
Tridian
Genin
Genin
Viestit: 138
Liittynyt: To Touko 24, 2007 23:40
Paikkakunta: Faerûn

Re: Shippuuden 21

Viesti Kirjoittaja Tridian »

Ihan täydellinen jakso. *_* Sai tietää niin paljon kaikkea, mitä oli miettinyt. Jei!
Spoileri, maalaa nähdäksesiJa Sasori oli ihan mahtava. Nams. Paaaaaaaaaljon coolimman näköinen, kuin olin olettanut ja koko olemus oli ihan loooooooistava. ^^
Kuva
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Re: Shippuuden 21

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Tässä tuli erään ihmisen kanssa todettua, että tämän jälkeen tytskyt sanovat: "Mä olen AINA tykännyt Sasorista!".

Mutta jooh. Jakso itse taas...
Spoileri, maalaa nähdäksesiKankuroo: "Hei venaas Temari, noiden taistelu ei lopu vielä ainakaan kymmeneen jaksoon eikä me haluttaisi mitenkään olla ajoissa perillä."
Temari: "No mitä me tehdään?"

... Hiljaisuus.

Ebizoo: "Tarinatuokio?"
Kaikki: "JOO!"
... Aiheutti tahattomasti varsin paljon hilpeyttä.
Kuva
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Shippuuden 21

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

Viittaperkele kirjoitti:Tässä tuli erään ihmisen kanssa todettua, että tämän jälkeen tytskyt sanovat: "Mä olen AINA tykännyt Sasorista!".
Hyvä jakso oli :D ja onhan se pakko kyl myöntää et heti ku näki kuvan sen oikeest naamast tykkääs siit ja muutenkin sil on hyvä luonne :wink:...
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Shippuuden 21

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Nyt oli kyllä jännä jakso.. Ei välttämättä niin hyvä kuin edellinen, mutta todella hyvä kuitenkin. Alku meni vähän jutteluksi, mutta loppua sai jo katsoa kylmät väreet selässä.. Tässä on myös se mukavaa että enää en tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu kun en ole lukenut mangaa tämän pitemmälle.

Ja kyllä, oikean valinnan ne teki Sasorin ääninäyttelijäksi.

Ensi kerralla sitten tuplajakso, eli mikäs sitä katsellessa. Toivottavasti Team Gai saa taistelunsa loppuun.
Spoileri, maalaa nähdäksesiVähän näyttäis siltä että tuo Sakura & Chiyo vs Sasori jatkuu ainakin jaksoon 26 saakka.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Shippuuden 21

Viesti Kirjoittaja Brawler »

Juu, ihan hyvä jakso. Parempi kuin muut pitkästä aikaa. Pidin sasorista (vaikka olinkin jo nähnyt ennenkin) Jees, ensi viikolla tupla, hyvä juttu. Toivottavasti saadaan gain ja näitten taistelut tosiaan loppumaan, sitä kun ei jaksa :D
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Avatar
h3h3h3
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: To Maalis 01, 2007 21:33

Re: Shippuuden 21

Viesti Kirjoittaja h3h3h3 »

Oho paras jakso Narutossa vuosiin, en muista milloin näin näin hyvän jakson, aika roskaa on ollut shippuuden muuten nyt näyttää todella hyvältä.
Kuva
Kuva
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Re: Shippuuden 21

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Ikävää puhkaista kenenkään kuplaa, mutta ensi viikon tuplajakso on erittäin todennäköisesti filleri.

2.8. "Naruto Shippuuden Special"
2.8. "Formation of Summer"
9.8. "The Third Kazekage"
Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Re: Shippuuden 21

Viesti Kirjoittaja frostious »

Viittaperkele kirjoitti:Tässä tuli erään ihmisen kanssa todettua, että tämän jälkeen tytskyt sanovat: "Mä olen AINA tykännyt Sasorista!".
Ja toiset tytskyt pääsevät sanomaan että tykkäsivät Hirukosta enemmän. :D Kishimoto, olet aika tylsä tyyppi.
Ninjapinja
Student
Student
Viestit: 14
Liittynyt: Su Touko 13, 2007 12:58

Re: Shippuuden 21

Viesti Kirjoittaja Ninjapinja »

Viittaperkele kirjoitti:Ikävää puhkaista kenenkään kuplaa, mutta ensi viikon tuplajakso on erittäin todennäköisesti filleri.

2.8. "Naruto Shippuuden Special"
2.8. "Formation of Summer"
9.8. "The Third Kazekage"
Ensi jakson previewi kyllä kuitenkin lupailisi oikeata jaksoa.
Avatar
Tome
Genin
Genin
Viestit: 173
Liittynyt: Pe Syys 23, 2005 18:18
Paikkakunta: Kuusamo

Re: Shippuuden 21

Viesti Kirjoittaja Tome »

Animea venytetään sitten ihan toden teolla, huono homma huono homma... No jakso oli peruskamaa, uutuutena vain Sasorin naama ja ääni. Parasta koko jaksossa oli Kakashin esittely lopussa "Mr. Monkey see, monkey do" oli paras :D
Tacksit avasta ja singusta chauronille

Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Shippuuden 21

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Mikiz kirjoitti:Mikä on filleri? :o :lol:
Filleri on ns. täytejakso, joka on tarkoitettu hidastamaan juonen kulkua. Fillerin tunnistaa siitä että sitä ei ole alkuperäisessä juonessa, eli tässä tapauksessa mangassa. Toisinsanoe filleri on (yleensä) huono jakso, johon on sävelletty nopeasti suurinpiirein toimiva juonentynkä.

On muuten melko harvinaisen persauksista jos tuo tuplis todellakin on filleri.. :<
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Nazgael
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 03:49
Paikkakunta: The Merciless And Cold Forodwaith

Re: Shippuuden 21

Viesti Kirjoittaja Nazgael »

LoneWolf kirjoitti:On muuten melko harvinaisen persauksista jos tuo tuplis todellakin on filleri.. :<
Ei kai, sais olla taas kunnon n. 40min. mättöö, olis ainakin syytä olla. :D
Kuva
Either shit happens, or shit just happens. Either way it's still shit. Like the rasta say, let's smoke this shit.
Avatar
h3h3h3
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: To Maalis 01, 2007 21:33

Re: Shippuuden 21

Viesti Kirjoittaja h3h3h3 »

Huomasiko kukaan Naruto viiksiä 8 minuutissa?
Kuva
Kuva
Vastaa Viestiin