Shippuuden 22-23

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Shippuuden 22-23

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

Iha SAIRAAN hyvä jakso *.*!!!!!!!!!! Sasori vs Sakura ja Chiyo oli niin HYVÄÄ katottavaa!!!!!!!!! Että SASORI oli SÖPÖ lapsen n.n!! Sen lapsuus oli jotenkin söpö ja samal myös säälittävä ja surullinen....

SASORI RULAA :wink:
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Shippuuden 22-23

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Boring as fuck! Luovutan kohta koko Shippuudenin suhteen :/

Toivottavasti näyttävät mahd. nopeasti Naruto vs. Deitä.. En jaksa kattoa Gain tiimin, enkä myöskään Sakuran säätöä...
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Shippuuden 22-23

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

LoneWolf kirjoitti:Eipäs ollut filleri, taas oikeassa. ^^
Esitän jyrkimmän vastalauseen. Shippuudenille uskollisella tyylillä mentiin taas. Noihin kahteen jaksoon mahdutetuista ylimääräisistä kohtauksista saa helposti yhden kokonaisen fillerin. Mutta olen silti enemmän tuon tyylin kannalla kuin sen että tulisi ensin kokonaisen arcin verran pelkästään mangassa olleita tapahtumia ja sitten kokonainen filleriarc.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Tridian
Genin
Genin
Viestit: 138
Liittynyt: To Touko 24, 2007 23:40
Paikkakunta: Faerûn

Re: Shippuuden 22-23

Viesti Kirjoittaja Tridian »

gebric kirjoitti: Esitän jyrkimmän vastalauseen. Shippuudenille uskollisella tyylillä mentiin taas. Noihin kahteen jaksoon mahdutetuista ylimääräisistä kohtauksista saa helposti yhden kokonaisen fillerin. Mutta olen silti enemmän tuon tyylin kannalla kuin sen että tulisi ensin kokonaisen arcin verran pelkästään mangassa olleita tapahtumia ja sitten kokonainen filleriarc.
Itseasiassa mä alan nyt vahvasti kääntymään siihen, että tuo juoni kulkisi nopeasti ja ottaisi vaikka mangan kiinni ja sitten tulisi filleriarc. Alkaa rasittaa, kun odottaa niin fiiliksissä seuraavaa Naruto-jaksoa ja siinä edetään ehkä yhden taistelupätkän verran. Yksi taistelu taas kestää sen kymmenen jaksoa, eikä se ole edes mikään mahtava taistelu. Enemmän puhetta ja pulinaa vaan. Jos olisi odotettavissa sellainen filleriarc, niin ainakaan ei tarvitsisi odottaa viikkoa vain pettyäkseen.
Kuva
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Shippuuden 22-23

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Muistaakseni SasoSakuChiille uhrattiin ihan kiitettävästi sivumäärää mangassakin. Ei tässä musta mitään pitkittämistä ole ollut muuta kuin Team Gain kohdat mutta eipä nekään nyt pahoja ole olleet. Ihme vineemistä
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Shippuuden 22-23

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

gebric kirjoitti: Esitän jyrkimmän vastalauseen. Shippuudenille uskollisella tyylillä mentiin taas. Noihin kahteen jaksoon mahdutetuista ylimääräisistä kohtauksista saa helposti yhden kokonaisen fillerin. Mutta olen silti enemmän tuon tyylin kannalla kuin sen että tulisi ensin kokonaisen arcin verran pelkästään mangassa olleita tapahtumia ja sitten kokonainen filleriarc.
Äää, älä aina jaksa. Tuota samaa tapahtuu melkein jokaisen vähän pitemmän sarjan kanssa, eikä sitä siltikään voida puhtaaksi filleriksi kutsua. Pysyttiin kuintenkin ihan asiassa, eikä siinä edes ollut mitään muuta turhaa kuin Gain tiimin taistelun toistaminen ja Deidaran takaa-ajoa. Jokatapauksessa tämä kelpaa meikäläiselle ihan tälläisena. Jos tämä nyt yhtään nopeammin menisi, animen juoni savuttaisi mangaa ikävän nopeasti. Ihan hyvin tiedät mitä silloin tapahtuu kun anime pääsee liian lähelle.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Shippuuden 22-23

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Rinde kirjoitti:Muistaakseni SasoSakuChiille uhrattiin ihan kiitettävästi sivumäärää mangassakin.
Se oli mangassakin ihan sairaan tylsä sessio! Nyt kun ajattelen koko hommaa, niin tekee mieli nukkua...
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Shippuuden 22-23

Viesti Kirjoittaja Rinde »

nixuboy kirjoitti:
Rinde kirjoitti:Muistaakseni SasoSakuChiille uhrattiin ihan kiitettävästi sivumäärää mangassakin.
Se oli mangassakin ihan sairaan tylsä sessio! Nyt kun ajattelen koko hommaa, niin tekee mieli nukkua...
Makuasia sanoi Musti *zen* minusta tää tappelu oli/on parasta koko tässä storyarcissa. Mitään muuta hyvää tässä ei ookkaan, SasoSakuChi-ratkasun jälkee voikii pikakelata pikkasen sitte.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Shippuuden 22-23

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

LoneWolf kirjoitti:Pysyttiin kuintenkin ihan asiassa, eikä siinä edes ollut mitään muuta turhaa kuin Gain tiimin taistelun toistaminen ja Deidaran takaa-ajoa.
Joo, paitsi että mangassa ei näytetty Team Guyn tappeluita alkua pidemmälle, ja Sasorin lapsuusjutuistakin suurin osa oli puppua. Tai ei välttämättä puppua, mutta ei manga-canonia kuitenkaan. Itse päätappeluakin oli ikävästi venytetty ja lisätty kaikennäköistä.
LoneWolf kirjoitti:Jos tämä nyt yhtään nopeammin menisi, animen juoni savuttaisi mangaa ikävän nopeasti. Ihan hyvin tiedät mitä silloin tapahtuu kun anime pääsee liian lähelle.
gebric kirjoitti:Mutta olen silti enemmän tuon tyylin kannalla kuin sen että tulisi ensin kokonaisen arcin verran pelkästään mangassa olleita tapahtumia ja sitten kokonainen filleriarc.
Niin.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Shippuuden 22-23

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

^ Eli suurinpiirtein samoilla linjoilla ollaan.

Ihan hyvä tuo venytetty Sasorin lapsuus, sekin avarsi jonkun verran mielikuvaa. Animessa esitetään asioita vähän laajemalla mittakaavalla mangaan verrattuna, juuri näitä fillerikohtauksia apuna käyttäen. Tottahan siellä on joukossa hieman turhempiakin asioita, mutta ne on vain kestettävä.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
nafein
Student
Student
Viestit: 44
Liittynyt: Ti Marras 21, 2006 04:21

Re: Shippuuden 22-23

Viesti Kirjoittaja nafein »

Dattebayo kirjoitti:Ainoa asia mikä minua ärsyttää on se, että kaikilla on joku dramaattinen lapsuus tai jotain vastaavaa...
Sehän menee about niin, että mitä karumpi lapsuus sitä vahvempi on kyseinen henkilö.
Avatar
h3h3h3
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: To Maalis 01, 2007 21:33

Re: Shippuuden 22-23

Viesti Kirjoittaja h3h3h3 »

^Gaaralla oli karumpi ja luulen, että Sasori olisi piessyt hänet.
Kuva
Kuva
Avatar
Jatimatic
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 619
Liittynyt: Pe Huhti 27, 2007 14:11
Paikkakunta: Laihia

Re: Shippuuden 22-23

Viesti Kirjoittaja Jatimatic »

^ Kerrotko tarkemmin niin voimme kenties auttaa?
Kuva
Avatar
nafein
Student
Student
Viestit: 44
Liittynyt: Ti Marras 21, 2006 04:21

Re: Shippuuden 22-23

Viesti Kirjoittaja nafein »

Pieni Gaara kirjoitti:No siis, jos lataan yhden tietyn jakson, niin en pysty katsomaan sitä, katsoavaikka minulla olisi ohjelma jossa katsoa sitä ;ss
Kuulostaa siltä, että oot vaan ollu niin laiska ettet oo esim. tätä stickyä lukenu missä selvästi sanotaan miten toimia.http://www.naruto.fi/board/viewtopic.php?f=3&t=3487
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Shippuuden 22-23

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Pieni Gaara kirjoitti:No siis, jos lataan yhden tietyn jakson, niin en pysty katsomaan sitä, katsoavaikka minulla olisi ohjelma jossa katsoa sitä ;ss
Voipi olla myöskin niin että jakson lataus on keskeytynyt jossain vaiheessa syystä tai toisesta. Varsinkin jos lataat directinä. Mulla on joskus tapahtunut silleensä kun olen ladannut jonkun sivun palvelimelta.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Vastaa Viestiin