Shippuuden 24

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Re: Shippuuden 24

Viesti Kirjoittaja shin »

Juu-u.. Alkaa jo mennä hieman naurattavaksi välillä.. Jaksot menevät saman kaavan mukaan, eli annetaan SasoSakuChiin taistella hetki, kuvataan Naruton, Kakashin ja Deidaran Kissa-Hiiri -leikkiä, siirrytään Team Gain paikallaan polkeviin taisteluihin ja vasta viimeiset 5min. vievät juonta eteempäin.. No, on sitä pahempaakin hidastelua nähty, niin ei tässä mikään.^^
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
Avatar
Yondaime
Genin
Genin
Viestit: 118
Liittynyt: Ke Huhti 26, 2006 15:16

Re: Shippuuden 24

Viesti Kirjoittaja Yondaime »

Hirveää katseltavaa oli tuo gain tiimin sähellys, lopettaisivat sen jo! :evil: Häiritsikö ketään muuta se, että Sakuran ja Sasorin taistelussa käytettiin sitä samaa framea liikaa, missä Sakura lyö pilaria. Openignistä ja endingistä tuli mieleen et millos se uusin elokuva ilmestyy?
Kuva
Avatar
Tridian
Genin
Genin
Viestit: 138
Liittynyt: To Touko 24, 2007 23:40
Paikkakunta: Faerûn

Re: Shippuuden 24

Viesti Kirjoittaja Tridian »

Ainiin, piti jo aikaisemminkin kysäistä, että huomasiko kukaan Sakuran pitkää tukkaa niissä muistelmissa? Siis kun Sakura muisteli aikaansa Tsunaden opetuksessa. En ole satavarma, mutta eihän Sakura enää sen jälkeen kun jo kerran leikkasi lettinsä, niin kasvattanut sitä pitkäksi uudestaan? o.o Voin olla myös väärässä.
Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Shippuuden 24

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Tridian kirjoitti:Ainiin, piti jo aikaisemminkin kysäistä, että huomasiko kukaan Sakuran pitkää tukkaa niissä muistelmissa? Siis kun Sakura muisteli aikaansa Tsunaden opetuksessa. En ole satavarma, mutta eihän Sakura enää sen jälkeen kun jo kerran leikkasi lettinsä, niin kasvattanut sitä pitkäksi uudestaan? o.o Voin olla myös väärässä.
Örm, Sakuralla on ollut 2.5 vuotta aikaa kasvattaa lettiä ennen part 2:ta. Jos ajatellaan että tuo flashbackki sijoittui jotain puolisentoista vuotta Naruton lähdön jälkeen, Sakura on keveästi ehtinyt kasvattaa hiuksensa taas pitkiksi. Se sitten sheivasi ne uudelleen ennen Naruton saapumista ja part 2:n alkamista. Eikös totta?

Tällaiset asiat ratkeaa yleensä ajattelemalla. ^^
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Tridian
Genin
Genin
Viestit: 138
Liittynyt: To Touko 24, 2007 23:40
Paikkakunta: Faerûn

Re: Shippuuden 24

Viesti Kirjoittaja Tridian »

Mikiz kirjoitti:Mitäs muuten veikkaatteko viilsikö sakura itte itteään kunailla vai osuiko se sasorin tekniikka siihen? :?
Nice triple post. En vielä tiedä, mitä itse veikkaan.
LoneWolf kirjoitti: Örm, Sakuralla on ollut 2.5 vuotta aikaa kasvattaa lettiä ennen part 2:ta. Jos ajatellaan että tuo flashbackki sijoittui jotain puolisentoista vuotta Naruton lähdön jälkeen, Sakura on keveästi ehtinyt kasvattaa hiuksensa taas pitkiksi. Se sitten sheivasi ne uudelleen ennen Naruton saapumista ja part 2:n alkamista. Eikös totta?

Tällaiset asiat ratkeaa yleensä ajattelemalla. ^^
No örm itelles, Narutossa ei mun mielestä ihmiset hirveesti hiustyylejään muuttele ja Sakurankin ensimmäinen tapaus oli aika speciaali. Yleistänhän minä, mutta voitteko väittää vastaan? Ainoat muutokset tapahtuu, kun tullaan Shippuudeniin "alkuperäisestä Narutosta", mutta tässä tapauksessa Sakura olisi ensin chuunin examissa emoillessaan leikannut ensimmäisen kerran, sitten kasvattanut IhQraXu pitkän letin uudestaan ja taas leikannut sen, kun sankarimme Naruto tulee kehiin. Nääh, en mä vaan nää hirveesti järkee tossa ideassa.
Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Shippuuden 24

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Tridian kirjoitti: No örm itelles, Narutossa ei mun mielestä ihmiset hirveesti hiustyylejään muuttele ja Sakurankin ensimmäinen tapaus oli aika speciaali. Yleistänhän minä, mutta voitteko väittää vastaan? Ainoat muutokset tapahtuu, kun tullaan Shippuudeniin "alkuperäisestä Narutosta", mutta tässä tapauksessa Sakura olisi ensin chuunin examissa emoillessaan leikannut ensimmäisen kerran, sitten kasvattanut IhQraXu pitkän letin uudestaan ja taas leikannut sen, kun sankarimme Naruto tulee kehiin. Nääh, en mä vaan nää hirveesti järkee tossa ideassa.
Noh, minä ainakin pysyn mielipiteessäni, vaikken itsekään ymmärrä miksi Sakura kasvattaisi lettinsä uudelleen. Mitä itse luulisit että miksi Sakuralla on juuri tuossa flashbackissa pitkät hiukset? Kishin moka vaiko kenties peruukki? Eipä tuohon paljoa muita vaihtoehtoja jää .___.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Lunachi
Rookie
Rookie
Viestit: 71
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 13:03

Re: Shippuuden 24

Viesti Kirjoittaja Lunachi »

Kishin moka ei ainakaan, sillä ei tuota kohtausta mangassa edes ollut. Mutta ei Sakura nyt itse sitä päätä, kasvaako ne hiukset vai ei, joten voi hyvin olla, ettei harjoituksiltaan sitä ole kerennyt leikkaamaan.
Tämä on kyllä taas yksi näistä "vittu ihan sama"-aiheista, joista nyt on oikeastaan ihan turha keskustella.

EDIT// Jopas jotakin, olihan se sittenkin mangassa.
Oh, by the way, I was being sarcastic!
Avatar
Tridian
Genin
Genin
Viestit: 138
Liittynyt: To Touko 24, 2007 23:40
Paikkakunta: Faerûn

Re: Shippuuden 24

Viesti Kirjoittaja Tridian »

LoneWolf kirjoitti:Noh, minä ainakin pysyn mielipiteessäni, vaikken itsekään ymmärrä miksi Sakura kasvattaisi lettinsä uudelleen. Mitä itse luulisit että miksi Sakuralla on juuri tuossa flashbackissa pitkät hiukset? Kishin moka vaiko kenties peruukki? Eipä tuohon paljoa muita vaihtoehtoja jää .___.
Niin, mulle siitä tuli ensimmäisenä mieleen, että sen on oltava piirtäjän moka ja päätin sit kysyä, et sattuiko kukaan muu pistämään sitä merkille. On niitä mokia nähty ennenkin ja siksi tämänkin luokittelin niihin, koska en nähnyt järkeä niiden hiusten uudelleen kasvattamisessakaan. ^^ Eniwei, oikeassahan Lunachi on, sillä onhan tämä aika "vittu ihan sama" -aihe, mutta eihän omien kantojen esittelyssä silti mitään pahaa ole, kunhan tässä ei käydä vaahdossa suin taistelemaan oikeasta ja väärästä mielipiteestä. :]
Kuva
Avatar
Hatashi-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 249
Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 21:46
Paikkakunta: Imatrallahan mie..

Re: Shippuuden 24

Viesti Kirjoittaja Hatashi-san »

Ihan siisti jakso^^ vaikka mangassa lukenut niin pitkälle kuin on ilmestynyt, silti odotan innolla seuraavaa^^
"Deeper, I wanna go, hesitating no longer!
Mr. Reaper, let me show, my soul has grown much stronger"
Vastaa Viestiin