Shippuden 27

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Shippuden 27

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

mitsuki kirjoitti:Tähän väliin pieni kysymys... Mistä katotte Narutoa? Mulla menee välillä hermot kun joka jaksoo ei löydy (lyhytpinnainen kun olen ^^' )... Jaa, onko shippuudenista tullut 28. ep:tä? Aika tyhmiä kysymyksiä taitavat olla mutta en ymmärrä :?
Kysymyksiä voi sitten heitellä tähän niille tarkoitettuun topikkiin niin paljon kuin haluaa.

Sun kannattaa lukea tuo chauronin mahtava opas aluksi jos jaksojen hankkimisesta on jotain epäselvyyttä. Se löytyypi täältä näin.

Naruto-jakso tulee Jaappanissa aina torstai-iltaisin, jonka subbaamisessa menee yleensä sinne perjantain puolelle. Tällä viikolla ei kuitenkaan poikkeuksellisesti jaksoa tule.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Saki-san
Genin
Genin
Viestit: 130
Liittynyt: La Maalis 17, 2007 13:47

Re: Shippuden 27

Viesti Kirjoittaja Saki-san »

Huomasiko kukaan sitä sormusta joka jäi Sasorin nuken sormeen :O Mä ihmettelin sitä vähäsen, mitä sille nyt tehää? :3
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Re: Shippuden 27

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Saki-san kirjoitti:Huomasiko kukaan sitä sormusta joka jäi Sasorin nuken sormeen :O Mä ihmettelin sitä vähäsen, mitä sille nyt tehää? :3
Spoileri, maalaa nähdäksesiZetsulla on kyky sulautua maahan, puihin ja muihin kasveihin, minkä ansiosta hän kykenee matkustamaan pitkiäkin matkoja nopeasti. Tästä syystä hänet usein lähetetään tiedustelemaan Akatsukia uhkaavista vastustajista. Hän myös palautti Sasorin ja Deidaran sormukset, heidän hävittyä Konohan ninjoille.
http://www.naruto.fi/wiki/?title=Zetsu
Vastaa Viestiin