Shippuuden 32 [DB]

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)
Vastaa Viestiin
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Shippuuden 32 [DB]

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Dattebayo.

Olkaa hyvät.

EDITTO: Voi kerpele mikä jakso!! Itse pidin paljon. Vihdoinkin nähtiin Tobi, joka oli melko koomisen oloinen hahmo :'DD Ja aivan loistava ääninäyttelijä! Nähtiinpähän myöskin Sai virallisesti ensimmäistä kertaa. Jaksossa esiintyi myös sitä kuuluisaa Akatsuki-huumoria :333 Gain hermostuminen oli myös hauskaa katseltavaa. ^^

Ensi jakso näyttäisi olevan melko mielenkiintoinen.. Previewin mukaan nähtäis Shino, Kiba ja Hinata.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Shippuuden 32 [DB]

Viesti Kirjoittaja Runte »

Ei ei ei. Mun mielestä Tobille valittiin täysin väärä ääni.. Ei yhtään sellanen, mitä olin kuvitellu. Olin kuvitellu sen paljon lapsellisemmaks, toi ääni vaikuttaa enemmän aikuiselta, joka yrittää näytellä lapsellista..

Nejille kyl repsahti. "Kotowaru!" Samantien Leen ehdotuksen jälkeen! xD Keskimäärin ihan hyvä jakso, mamph ^^
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Shippuuden 32 [DB]

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Mulleki vähä vierasti tuo Tobin ääni aluks mut ku pari kertaa kelasin uusiks niin kyl se loppujen lopuks sopii oikein mainiosti. Sain ääni oli kans erittäin sopiva.

Itse jaksosta sanoisin että ihan hyvä jakso. Ilman Tobin esiintuloa tosin ei ois ilahduttanu kovinkaan. Tästä sitte vaa etiä päin kohti tuntematonta. Mulla ei oo mitään hajuakaa mitä seuraavaks tapahtuu ku tuli mangassa "väli" tähän paikkeille. ^___^
Happy panda
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Shippuuden 32 [DB]

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Sain ääni on kyl tosi hyvä, mut Tobista en tykkää.. Nyt vois alkaa ihan kunnolla seuraamaan ellei sit tähän väliin tungeta niin kauheesti fillerikamaa.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Shippuuden 32 [DB]

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Olipas taas nätti jakso ^_^ Olen hehkuttanut Shippuudeni musiikkeja ennenkin mutta taas kerran teen sen; varsinkin Hiekkakylän ulkopuolella olevassa kohtauksessa oli mahtavat musiikit, tyyksin. :) Tobin ääni, no just sellanen vekkuli, vaikka muutui ainam ei oiekin pysynyt samana. Hrrr seuraavissa jkasoissa tuleekin oma kammokki hahmoni; Sai. Sen vähän mitä olen magaa lukenut niin on jäänyt Saista negatiivinen tuntemus..

"Golden" oli aivan mahtava X)
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Interwise`
Rookie
Rookie
Viestit: 77
Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 19:00

Re: Shippuuden 32 [DB]

Viesti Kirjoittaja Interwise` »

Loistavin Naruto-jakso piiiiitkään aikaan :) Jotenkin näin vannoutunut Naruto-fani ei enää kaipaa varsinaista 'toimintaa' mukaan ollenkaan, vaan pelkkä normaali jakso riittää varsin hyvin tuomaan hymyn huulille. Tosin tämä jakso toi pikemminkin naurun, sillä repesin kunnolla ainakin kaksi kertaa :D Ensimmäinen tyrkäys havaittiin, kun Tobi heitteli Sasorin sormusta ja hujautti nyrkkinsä kiinni tyhjään. Seuraavaksi aloin lähes räkättää, kun Gai heitti Kakashin ilmaan, otti tämän reppuselkään ja torvet soivat :lol: Tobi on tosiaankin aika valloittava, ja äänikin sopii hyvin. Aina ei pidä olla niin tosikko.

Pelkästään naurua ei sentään koko show ollut, vaan esimerkiksi oli lähes 'liikuttavaa' nähdä kaikki Hiekkakylän asukkaat ottamassa vastaan Kageaan, taisipa Gaarakin yllättyä. Silti pelkään pahoin, että Shukakun menettämisen jälkeen Gaara ei enää kykene kontrolloimaan hiekkaansa..
Kuva
Interwise`@Quakenet, authed as Interwise
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Re: Shippuuden 32 [DB]

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Ei hitto, olen viime kuukausina ollut ihan toimintakyvytön laukomaan kommenttia jaksoista, mutta nyt pikku hiljaa fanservice-eläimiinsekaantumisSaskesta toivuttuani (he's still haunting in my head..! ;____;) pääsen ehkä taas mukaan.

Ja olen varmaan jotenkin urpo, kun huomasin ne Sain lasit siinä endingissä vasta nyt. AGASVDFL FAIL.

Ei mutta tämä episodi on yksi suosikkejani mangassa. x3 Ei tapahdu mitään, animaatio tökki nyt vähäsen tällä kertaa, mutta räkätin epäterveellisen paljon taas vaihteen vuoksi.

TOBI. <3 Joo, ääni on vähän outo, mutta pienellä kuuntelulla totuin siihenkin. Dorky, so it's good.

ANDOMGTHEYDIDTHEPIGGYBAGSCENESOWELL. xDDDDDDDDD En ole nauranut niin hyviä nauruja ikuisuuksiin! JavoieiNejivoieieieiei. "Oh hell no!" Repesin jo pelkästään sille miten olivat sen kääntäneet mutta AHAHAHAAA oli ihan liian hauskaa. Gai, you're priceless. Never change. Lee too. <3

OMFG SAITA ENSI JAKSOSSA LISÄÄ. *insane fangirlism* Sain äänikin oli jotenkin vaan... AUGH. Hyvä. Ei erikoinen. MUTTA HYVÄ. ;____;
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Eliass
Student
Student
Viestit: 23
Liittynyt: Su Elo 05, 2007 20:13

Re: Shippuuden 32 [DB]

Viesti Kirjoittaja Eliass »

Hahaahaha hyvä jakso. Deidara kuristi Tobia jaloillaan :D :) :D :mrgreen: :x

Todella hyvä jakso.
"Urahara's sense of humor may be a little frightening." ;D
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Shippuuden 32 [DB]

Viesti Kirjoittaja Brawler »

Mahtava jakso. Kerrankin hyvin piirretty ja hyvää huumoria. Mangassa kyseinen kohta kuului lemppareihin!

Gai on kyllä niin makee! Ja Lee myös. Tuo oli kyllä jakson paras kohta.
Lee: Neji
Neji: Oh hell no!

*reps

Ja Tobilla oli omasta mielestäni ihan hyvä ääni. Sopi sille aika loistavasti!

Lisää tällaista kiitos!
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Shippuuden 32 [DB]

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Brawler kirjoitti:Gai on kyllä niin makee! Ja Lee myös. Tuo oli kyllä jakson paras kohta.
Lee: Neji
Neji: Oh hell no!
Plus ne äänet XD Gai+Kakashi torvet ja Lee+Neji peruuttava rekka XD Se oli kyllä jakson parhaimpia juttuja :D
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Re: Shippuuden 32 [DB]

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Tämä tosiaan oli todella hauska jakso. Repeilin monta kertaa.

Tobi oli kyllä niin paras. Ja Deidara. :''D
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Shippuuden 32 [DB]

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

Toi oli hyvä jakso. JEE Tobi ilmesty \o/... ja Sain ;). Heti ku kuulin Tobin äänen mä repesin, se kuulosti aika oudolt Tobil. Deidaran kuristus oli just hyvä ja se lee, neji juttu XD. hyvä, Zetsuki näky siel ;D. Hyvä jakso oli.
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
Nazgael
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 03:49
Paikkakunta: The Merciless And Cold Forodwaith

Re: Shippuuden 32 [DB]

Viesti Kirjoittaja Nazgael »

Kyllähän tää ihan kivaa vaihtelua oli kun vertaa viime jaksoon joo.
Tobille kyllä odotin jotenkin enemmän läppää ääntä kun se vaan on niin pelle... Muuten kyllä ihan jees.
Kuva
Either shit happens, or shit just happens. Either way it's still shit. Like the rasta say, let's smoke this shit.
Avatar
Deli
Genin
Genin
Viestit: 161
Liittynyt: To Touko 26, 2005 21:12
Paikkakunta: Cyberspace

Re: Shippuuden 32 [DB]

Viesti Kirjoittaja Deli »

Kaikki muuten jees en vaa tykänny Sain homoeroottisesta napapaidasta, kai sitä pitää alkaa tottumaa. Muuten eeerittäin mielenkiintoinen henkilö, tulee ihan Sasuke mieleen noista silmistä. :rolleyes:
Mukavalta hepulta tuntu Tobikin ja kaipa toi ääni on sille ihan ns. mukiinmenevä.
Vastaa Viestiin