Shippuuden 42 [Dattebayo]

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)
Vastaa Viestiin
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Shippuuden 42 [Dattebayo]

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

RAWi pihalla. Tekis mieli ladata jo tämä, mutta sama kait tuo on odottaa subeilla varustettu versio että ymmärtäis vähän enemmän.. Jokatapauksessa suuret odotukset tämän eeppisoodin suhteen o/

E: DB
Viimeksi muokannut LoneWolf, Pe Tammi 11, 2008 13:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Shippuuden 42 [RAW]

Viesti Kirjoittaja Runte »

Huomasimpas just vähä aika sit saman ja pistin lataukseen..
Huomen aamulla sit suijjotteleen :'>
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Shippuuden 42 [Dattebayo]

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Ihan hyvää katseltavaa. Aluksi tuntui että jasko menee jumalattomaksi hidasteluksi, mutta pääsimmekin suhteellisen paljon eteenpäin juonessa. Orolla näyttää olevan paljon noita käärmeitä mukana, melkoinen hyökyaalto niitä tuli :p Näytti vähän tyhmältä nuo Naruton virnistykset, kun se luuli Oron kuolleen.. Varsinkin siinä kohdassa kun Narska pisti Oron puoliksi :3 Tais olla muuten melkoisen paljon chakraa tuossa pallossa, sen verran paljon se tuhoa teki ^^'

Toivottavasti ensi jaksokin olisi yhtä hyvä :p
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Shippuuden 42 [Dattebayo]

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Mikä sairas vitsi tuo ending oli? O___o

Eihän fan arteissa tai parituksissa mitään vikaa, muttei tuo nyt oikeen sopinut EDhen.. Tuli mieleen kämäset fan art -osastot joissain lännen animelehdissä ><
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Shippuuden 42 [Dattebayo]

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

Mä tykkäsin tost jaksost :D. Kivasti piirretty (mut ne käärmeet ois ollu hienommat jos niit ei ois tehty tietsikal :'<). Narutol meni aika lujaa x'D. Ne virnistykset sil oli hyvii ;P. Aika kivasti siin ihmeen chakra pallos piti olla voimaa ku se hävitti semmoset ''rauta talot''.
Toivottavasti seuraavaki jakso ois hyvä ^^
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Shippuuden 42 [Dattebayo]

Viesti Kirjoittaja Runte »

Tulipas katottua ja eka miete, joka tuli päähän oli: "Kappas, Shippuudeniin ei näköjään haluta tehdä fillereitä, joten he päättävät pitkittää jokaista jaksoa niin että saavat siihen mahtumaan puolet alkuperäisestä."
Muuten oli kyl iha katottava jakso ^^

Huomasin et oli uus ending ja skippasin samantien 8D Yhes vaihees iski Tsunaden naama ruutuun ja sen piirrustustyylistä huomas samantien, että tätä endingiä ei kannata myöhemminkään katsoa..
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
nyanni
Chuunin
Chuunin
Viestit: 228
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 22:28
Paikkakunta: JKL mo

Re: Shippuuden 42 [Dattebayo]

Viesti Kirjoittaja nyanni »

aaaawtf~ mikä toi ending on olevinansa? Toi kuvien asettelu on niin tylsä ja kappalekkin on ihan sanonko mistä. D= Toivottavasti ne ees vaihtaa noi kuvat viikottain.

Joo no kuitenkin. Jakso oli ... no. Venytetty. Ihan kiva. Ok. Ei siinä mun mielestä mitään maata järisyttävää tapahtunu. ._.
uguu olenko söpö
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Re: Shippuuden 42 [Dattebayo]

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Ihan jees jakso. Orochimaru, aiheutat minussa ihailevaa ällötystä. :D Narskan leuan venyminen taas pelkkää ällötystä. Olen kai jotenkin outo, kun se jotenkin vaan ei... blargh. .__.

...ensimmäinen reaktio endingiin oli WTF is this shit, kunnes tajusin että tuo X varmaan yrittää tarkoittaa "ja". ^^' Silti, mä en väitä etten olisi revennyt viimeistään KibaxAkamarun kohdalla. Ihan kohtalaisen nättejäkin fanartteja siellä oli. D: Oli vaan turhan pienet kuvat laitettu. Biisi oli ihan hyvä, paitsi että nyt se on sujahtanut mielestä ihan totaalisesti. 8D
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Re: Shippuuden 42 [Dattebayo]

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Ihan hyvä jakso, Orochimaru on kyllä niin paras. :'D Tuo ending oli kyllä surkea, eikä kuvatkaan parhaimmasta päästä.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Shippuuden 42 [Dattebayo]

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Naruton super kamehamehaa oli parasta, heti sen ilmeiden jälkeen, ihan loistavia kaikki : D

Ja komppaan muita.. 3d-kärmeet, hidastelu ja loppu olivat jostain pimeästä paikasta, muuten jees jakso.
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Shippuuden 42 [Dattebayo]

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Nnngggggggggghhhhhh miksi miksi miksi TÄSSÄ vaiheessa pitää pitkittääääääääääää...... ketään ei muutenkaan kiinnosta koko tämä story arc ollenkaan ja arrrrrrghhhhhhht *hyperventilaatio*

sori

Mutta tykkään ihan sikana kummitusapina!narutosta. Eikä mua ne käärmeet juurikaan häirinnyt, ja niissä oli kivat ne kihinä-äänet.
Voi Oro-setä, oot kyllä seksyin keski-ikänen bulimikkopedofiili jonka tiän. Miksi musta kaikki noi tungetaan kurkkuun tai vedetään sieltä liian isoja asioita on vaivaavan hotteja.

Erm. wait. that didn't come out right.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Shippuuden 42 [Dattebayo]

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Rinde kirjoitti:ketään ei muutenkaan kiinnosta koko tämä story arc ollenkaan ja arrrrrrghhhhhhht *hyperventilaatio*
Mua kiinnostaa >____>

No mut oikeesti.. mikä himmee kauna kaikilla on penis arcia vastaan? Sai? Sasuke? Njaa.. mielipiteensä kaikilla: Mä kannan kaunaa seuraavaa arcia kohtaan joka oli täyttä tuubaa.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Shippuuden 42 [Dattebayo]

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Lucy kirjoitti:
Rinde kirjoitti:ketään ei muutenkaan kiinnosta koko tämä story arc ollenkaan ja arrrrrrghhhhhhht *hyperventilaatio*
Mua kiinnostaa >____>

No mut oikeesti.. mikä himmee kauna kaikilla on penis arcia vastaan? Sai? Sasuke? Njaa.. mielipiteensä kaikilla: Mä kannan kaunaa seuraavaa arcia kohtaan joka oli täyttä tuubaa.
Niin, uskoisin että monia muitakin kyllä kiinnostaa. Mutta koska MINÄ odotan ihan silleen pikkasen vaan kahden nimeltämainitsemattoman hahmon ilmaantumista animeen niin katson oikeudekseni yleistää ja ulista minkä kerkiän^^'' gomen

Ja Sai on ihana ja koko tämä tarinanpätkä on tärkeä ja hyvä. Mutta se mistä ihan oikeasti olen turhautunut on se että (minun mielestäni)turhiin poseerauksiin, hidastuksiin ja ties mihin saippuaooppera-ilmeisiin tuhlataan ihan liikaa aikaa. Tarina ei kulje.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Re: Shippuuden 42 [Dattebayo]

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Runte kirjoitti:Tulipas katottua ja eka miete, joka tuli päähän oli: "Kappas, Shippuudeniin ei näköjään haluta tehdä fillereitä, joten he päättävät pitkittää jokaista jaksoa niin että saavat siihen mahtumaan puolet alkuperäisestä."
Muuten oli kyl iha katottava jakso ^^
Et taija olla mikää nopeaälyinen?
Kuva
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Re: Shippuuden 42 [Dattebayo]

Viesti Kirjoittaja Turhis »

Hah! Openit ja Endingit kuka niitä muka viittii kattoa O.o

Ja tuo Sai. Aaaaargh! Johan alkaa yaoi faneilla keittää kupissa ku ne kuolaavat sitä :C
Itellä, hyvinkin yaoi vastaisena henkilönä alkaa tuottamaan eriskummallisia tuntemuksia sen kuteista. Pienet housut niin alhaalla lantiossa kuin voi olla ja siten, että saatu vako piiloon ja sitte pistetty vielä napapaita/takki.
Noh kai jonkun päiväuni kävi toteen ku tuo pomppasi sarjaan^^
[EDIT]
Ei ristus :D Katoin tuon endingin :D Joo'o en kyllä aio kattookkaan noita ja se j-poppi kun soi siinä :D:D
a big fan of masturbating. It's therapeutic. Keeps the body count low.
Pasila
Vastaa Viestiin