Shippuuden 162 - Pain to the World

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)
Vastaa Viestiin
Avatar
Ðrake
Student
Student
Viestit: 33
Liittynyt: La Huhti 11, 2009 19:23
Paikkakunta: Kotka

Shippuuden 162 - Pain to the World

Viesti Kirjoittaja Ðrake »

Eiköhän ne ole perillä jotka seuranneet vähääkään animea/mangaa niin alakaaa tapahtuuuu seuraavissa jaksoissa . Animointi oli mielestäni hyvin tehty enkä huomannut sen kummempia puutteita . Koitan vähän herätellä tätä aluetta, kuin olisi jonkin poisonin saanut niin kuolee pikku hiljaan.
Spoileri, maalaa nähdäksesiLyhyesti selitettynä, Pain kyselee Hokagelta Naruton olin paikkkaa, kun toisaalla yksi Paineista saa tietoon Lady Shizunelta Naruton olin paikan ja Hokagen luona oleva Paini nousee ilmaan Konohan ylle. Mount Myoboku:s Lord Fukasaku saa viestin että yksi heistä on hävinnyt rekisteristä. Lähettää Ma:lle viestin et summonoi heidät Konohaan. Pain tuhoaa Konohan kirjaimellisesti maan tasalle paitsi muurit jää ja kalliioon veistetyt Hokageiden kasvokuvat. Sakura huutaaa polvillaan maassa itkuisena Narutoa kovalla äänellä että tulisi pelastamaan ja sitten savupilvi ilmestyy vähän matkan päähän...
Seuraavaa jaksoa innolla odottaessa 8).
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Shippuuden 162 - Pain to the World

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Ai, anime menee jo tässä vaiheessa .____o
Voisi alkaa kyllä katselemaan, seuraavan jakson sisältö kuulostaa suosikkikohdaltani mangassa. Toisaalta olen jonkun parikymmentä jaksoa jäljessä, eli vaatisi melko paljon aikaa alkaa katselemaan noita jaksoja julkaisutahtiin saakka... Huoh.
Millainen on animaation laatu, että tiedän varautua pettymykseen jo nuo jaksot on toteutettu aivan surkeasti?

Olipas taas tyhjänpäiväinen kommentti vaihtelun vuoksi :'D
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
Deli
Genin
Genin
Viestit: 161
Liittynyt: To Touko 26, 2005 21:12
Paikkakunta: Cyberspace

Re: Shippuuden 162 - Pain to the World

Viesti Kirjoittaja Deli »

Hyvä animointi, mutta fillerit oli kyllä niin turhaa että huhhuh. Hinatan tunnustus oli kanssa aika kustu.
Vastaa Viestiin