korealaisten piirtämä?? siis täh??

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

Tai japsut pakottaa ne piirtään kun ei ite jaksa tai ne on vihoissaan korealaisille jostain jutusta ja sit ne vie korealaiset työ leirille piirtää
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

luulisn et se Kimimaro juttu oli korealaisten piirtämä. ainakin lopputeksteissä oli korealaisi nimiä.
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Viesti Kirjoittaja wraith »

wow sain tietää tämänkin... ne jaksot jotka oli huonosti piirretty... mun isoveli sano että ne ovat laittaneet kesätyöläiset piirtäämään ne jaksot.. hehhee...
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

<!--QuoteBegin-fredo+Dec 6 2004, 21:07--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (fredo @ Dec 6 2004, 21:07)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> 105 ei mua häirinnyt niinkään, mutta 106 häiritsi.

mutta animointi ja piirtolaadun selkeän paranemisen huomasi, kun fillerit loppu. [/quote]
juuh, ja lisäksi nuo fillerit aina aika ajoin on haitallisia sarjan maineelle,esmes kaverini pitää narutoa pilkkanaan,ja kun kysyin minkä jakson hän oli nähnyt,vastaus kuului: "106" että niin, saipahan vähän väärän kuvan,korealainen filleri kun on hiukan eri asia kuin mangan juoneen perustuva laatuanimaatio.
kopper
Rookie
Rookie
Viestit: 63
Liittynyt: Ma Heinä 26, 2004 20:57

Viesti Kirjoittaja kopper »

Dystopia, no minun mielestäni ihan aiheesta =P Itse en nauti surkeasti piirretystä animesta.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Mua häiritsi se Naruto - Kiba tappelu >_< Siinä oli aivan kamalaa piirrosjälkeä. Ne ei osaa piirtää Kibaa kunnolla.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Cross
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 571
Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 20:10

Viesti Kirjoittaja Cross »

eikös sitä sanota et halvalla ei saa hyvää
ja en usko et korealaiset saa paljoo palkka hommastaa tai et ne ois ees mitää parhaita
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Ite oon monesti huomannu, välillä näitä ja kyllä on kauheaa jälkeä.
Kuva
Avatar
Moonlight__91
Genin
Genin
Viestit: 114
Liittynyt: To Kesä 16, 2005 14:08
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Moonlight__91 »

Siinä korealaisten piirtämässä jaksossa missä Sasuke palasi taistelemaan Gaaraa vastaan sinne jollekin areenalle, Sasuken kaula näytti yhdessä kohdassa paksummalta kuin sen pää. O_O' Ja sen naama ja hiukset oli jotenkin oudot.

Kökköä.
Kuva
Avatar
nyanni
Chuunin
Chuunin
Viestit: 228
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 22:28
Paikkakunta: JKL mo

Viesti Kirjoittaja nyanni »

Moonlight__91 kirjoitti:Siinä korealaisten piirtämässä jaksossa missä Sasuke palasi taistelemaan Gaaraa vastaan sinne jollekin areenalle, Sasuken kaula näytti yhdessä kohdassa paksummalta kuin sen pää. O_O' Ja sen naama ja hiukset oli jotenkin oudot.
Minä vaan nauroin siinä jaksossa ja pysäyttelin ruutua. XD Ja Kakashi näytti läskiltä niissä.


No mutta, jakso 37.. Gaara vetää kympillä aika ilmeitä. Mutta entäs tämä kohta?
Aika hyvin piiretty :'D
uguu olenko söpö
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

NyAnni kirjoitti:No mutta, jakso 37.. Gaara vetää kympillä aika ilmeitä. Mutta entäs tämä kohta?
Aika hyvin piiretty :'D
Ainoa hyvä tossa kuvassa on Naruto ja Neji. Sasuke owns xD ja Lee kans 8DD Myös Kiba on liian silee/kaksulotteinen, ku tarkasti kattoo ^^
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Fishchicken kirjoitti:näyttäkää muuten ihmiset lisää pysäytettyjä kuvia huonosti piirretyistä jaksoista jos löydätte. sais taas nauraa.
http://www.naruto.fi/board/viewtopic.php?t=1870

Siellä on muutakin hauskaa, kun huonosti piirrettyjä kuvia.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Suikka
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 323
Liittynyt: La Syys 18, 2004 19:18

Viesti Kirjoittaja Suikka »

Varsin hyvä(?) esimerkki korealaisten "taidoista" on jakso 45.

Ei ole MITÄÄN muuta jaksoa joka olisi piirretty ja animoitu niin päin honkia. XD

Voin joskus pistää screenejä kun löydän/jaksan.
Vastaa Viestiin