Photoshop?

Apua ja neuvoja piirtämiseen
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Lataa laittomasti PhotoShoppi ja ala vaan testaamaan ja harjoittelemaan hirveitä määriä päivässä,
niin kyllä sitä pikku hiljaa oppii käyttelemään. Suosittelen itse parin vuoden kokemuksella.

En pistä tätä vielä lukkoon, (vaikka täällä olisi miljoona samantapaista topickia jo valmiina)
jos joku muu vaikka haluaa sanoa omia mielipiteitään.
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Tietääkö kukaan minkäänlaisia sivuja, joilla olisi oppaita Photoshop-aloittelijoille? Itse en löytänyt kuin yhden järkevän, enkä jaksa etsiä enempää. (olen (yllätys, yllätys)laiska ihminen) Jos joku sattuu tietämään jonkun pätevän "opas signaturen tekijöille"-sivuston, niin pistäisitkö linkkiä, kiitos. :)

Itsekin olen vasta aloitellut tuota adobe photoshop CS2:n käyttöä. Eka signature, minkä tein on tuossa alhaalla. :roll:
Melko köyhä. Yeah.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Google on tosi hyvä ystävä Vähän oma alotteisuutta peliin, niin johan pelittää..

Itse en tosin noista tutoista välitä. Opettelin aikoinani vain katsomalla minkälaisia muut tekivät
ja pähkäilin sitten siintä. Eli opin ja erehyksen kautta. Imo kannataa pyöriiä just kaikilla foorumeilla ja imeä sieltä vinkkejä.
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

Omasta mielestäni Photoshop CS2 on hirveän vaikea käyttää (ainakin tämä minun Mac-versioni, mutta tuskin se nyt merkittävästi eroaa Windows-versiosta). Itse olen näitä Paint Shop Pro'n käyttäjiä, mutta sellaista ei valitettavasti ilmeisesti saa Macille.

Pitäsi kai vaan viettää enemmän aikaa tuon kanssa. Mutta oma mielipiteeni on, että CS2 on kovin monimutkainen, ainakin aloittelijalle. Mutta se kai lienee tottumus-/harjaannuskysymys.
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Yozora kirjoitti:Omasta mielestäni Photoshop CS2 on hirveän vaikea käyttää...
PSP on Photarin alkeellinen versio :p
Mutta se on kyllä ihan totta, että tuo CS2 on suhteellisen vaikea ohjelma aloittaa.
Yksi vaihtoehto on tietty aloittaa PS7:sta, mutta loppupeleissä sen ja PSCS2:n välissä ei ole niin paljon eroja..

Ja oman käsitykseni mukaan Windowsin ja Macin versiot ovat jokseenkin erilaiset,
mutta ei tuota toista siis ole testannut.



Ja tästä koko hommasta tulikin mieleen,että täytyy himassa imuttaa se Photarin uusin CS3 :roll:
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

nixuboy kirjoitti:PSP on Photarin alkeellinen versio :p
Itse olen sitten ilmeisesti kuvankäsittelijän alkeellinen versio. :p

[/hieman off?]
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

nixuboy kirjoitti:Google on tosi hyvä ystävä Vähän oma alotteisuutta peliin, niin johan pelittää..

Itse en tosin noista tutoista välitä. Opettelin aikoinani vain katsomalla minkälaisia muut tekivät
ja pähkäilin sitten siintä. Eli opin ja erehyksen kautta. Imo kannataa pyöriiä just kaikilla foorumeilla ja imeä sieltä vinkkejä.
Kiitoksia, kiitoksia, tuokin auttoi todella paljon. Ihan oikeasti.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Vastaa Viestiin