Miten, Miksi ja Minkä Takia Piirretään?

Apua ja neuvoja piirtämiseen
Lukittu
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Miten, Miksi ja Minkä Takia Piirretään?

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Hymiöiden käyttöä voisit vähän rajoittaa, lisäksi sääntöjen lukeminen tekisi hyvää.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Re: Miten, Miksi ja Minkä Takia Piirretään?

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Jep! Olen aivan samaa mieltä kanssasi!
Piirtäminen on maailman parasta mitä olen koskaan elämälläni tehnyt! Mutta sillä on ikävä kyllä myös pimeä puoli jos sitä alkaa harrastamaan ihan tosissaan. Sosiaalinen elämä hiipuu pikkuhiljaa pois, ei huvita lähteä kavereiden kanssa bilettämään koska sait juuri hyvän idean piirtää Kalle Mätitahnan "maskotin" sinun omalla tyylilläsi! Sitä aloittaa piirtämään eikä se lopu ennenkuin se on valmis, tähän voi kulua monta tuntia! Ei huomaa ollenkaan että olet unohtanut syödä tai juoda ja näkökykysi laskee melkein lepakon tasolle!
Sitten kun ilta alkaa hämärtymään pimeämmäksi, saat ihan hulluja ideoita ja tapoja ilmaista itseäsi, pistät nenääsi pullomustetta ja pärskäytät ne paperille, suurin osa lentää seinille mutta jatkat jättimäisen krokotiilin piirtämistä sinne. Sen jälkeen pistät nenänsieraimiisi niin monta kynää kuin vain mahdollista (itselläni maksimi on kolme). Sitten havahdut ja katsot mitä olet saanut aikaiseksi, olet hetken hieman ällistynyt, koska et saa selvää mitä olet piirtänyt, mutta hyvä luoja siinä alkaakin naurattamaan kun näet siinä kummituseläimen joka on ravebileissä ihmisten jaloissa!
Sitten alkaa olla jo senverran myöhä, että menet nukkumaan, MUTTA et ennen kun olet piirtänyt pikkutuhmia kuvia piirrustusvihkoosi, jonka pistät sängyn alle piiloon kun olet piirtänyt tarpeeksi jotta saat nukuttua. Tässä vaiheessa saattaa tulla kurja olo kun ei ole paljoa ystäviä, mutta se unohtuu kunhan vain nukkuu hyvin!
Oletteko TE valmiita piirtäjien maailmaan? Minä ainakin olen enkä ole katunut sitä ollenkaan!

Mutta sanon vielä kerran, piirtäminen on aivan mahtava asia!
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Miten, Miksi ja Minkä Takia Piirretään?

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Setzeri kirjoitti:Jep! Olen aivan samaa mieltä kanssasi!
Piirtäminen on maailman parasta mitä olen koskaan elämälläni tehnyt! Mutta sillä on ikävä kyllä myös pimeä puoli jos sitä alkaa harrastamaan ihan tosissaan. Sosiaalinen elämä hiipuu pikkuhiljaa pois, ei huvita lähteä kavereiden kanssa bilettämään koska sait juuri hyvän idean piirtää Kalle Mätitahnan "maskotin" sinun omalla tyylilläsi! Sitä aloittaa piirtämään eikä se lopu ennenkuin se on valmis, tähän voi kulua monta tuntia! Ei huomaa ollenkaan että olet unohtanut syödä tai juoda ja näkökykysi laskee melkein lepakon tasolle!
Sitten kun ilta alkaa hämärtymään pimeämmäksi, saat ihan hulluja ideoita ja tapoja ilmaista itseäsi, pistät nenääsi pullomustetta ja pärskäytät ne paperille, suurin osa lentää seinille mutta jatkat jättimäisen krokotiilin piirtämistä sinne. Sen jälkeen pistät nenänsieraimiisi niin monta kynää kuin vain mahdollista (itselläni maksimi on kolme). Sitten havahdut ja katsot mitä olet saanut aikaiseksi, olet hetken hieman ällistynyt, koska et saa selvää mitä olet piirtänyt, mutta hyvä luoja siinä alkaakin naurattamaan kun näet siinä kummituseläimen joka on ravebileissä ihmisten jaloissa!
Sitten alkaa olla jo senverran myöhä, että menet nukkumaan, MUTTA et ennen kun olet piirtänyt pikkutuhmia kuvia piirrustusvihkoosi, jonka pistät sängyn alle piiloon kun olet piirtänyt tarpeeksi jotta saat nukuttua. Tässä vaiheessa saattaa tulla kurja olo kun ei ole paljoa ystäviä, mutta se unohtuu kunhan vain nukkuu hyvin!
Oletteko TE valmiita piirtäjien maailmaan? Minä ainakin olen enkä ole katunut sitä ollenkaan!

Mutta sanon vielä kerran, piirtäminen on aivan mahtava asia!
QFT. En siis itse piirrä, ollenkaan. Mutta siis se on totta että mitä kovempi on piirtämään niin sitä kauemmin sitä sitten kynän kanssa tuhisee elämän menemään kunnes on se 48wee mies jolla on pullonpohjalinssit ja osaa piirtää vaikka mitä, mutta on sitten ihan tylsä ja harmaa hiirulainen. Isotädille kävi näin, mutta on tietenkin poikkeukset.
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Miten, Miksi ja Minkä Takia Piirretään?

Viesti Kirjoittaja minori »

Tässä topicissa ei ole päätä eikä häntää, vaikka Setzer innostuikin, joten suljen sen...
Lukittu