Signaturet

Tietokoneella tehdyt signaturet, taustakuvat ja muu digitaalinen taide tulee tänne.
Avatar
Mantta
Chuunin
Chuunin
Viestit: 270
Liittynyt: Ti Tammi 23, 2007 14:20
Paikkakunta: Turku

Re: Signaturet

Viesti Kirjoittaja Mantta »

Mad_Mac
On muuten todella hieno, tykkään.
Hieno tausta, Hyvin feidattu kuva, hieno teksti...Hyvä kokonaisuus
10


Oma väsäys työpäivän tylsyydessä.
Windowsin/Photoshopin default asetuksilla.

Kuva

Joku ihme..

Kuva

Kuva

EDIT:
Tämmönen hauska tuli kaverille tehtyy.

Kuva
Viimeksi muokannut Mantta, Pe Maalis 07, 2008 14:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
http://manttagfx.urli.net/
The World is still the same, its just less in it...
Metallimusiikki F.C. | ~Fairy Tail~ FC | Suigetsu FC | Zetsu F.C
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Re: Signaturet

Viesti Kirjoittaja shin »

Heitetäänpäs nämä pari uutta tänne^^ Ikävän hiljaista täällä GFX-puolella nykyisin :/


Kuva
^Kokeilin tuton kanssa vähän normaalista poikkeavaa..
Kuva

@Mad_Mac
Hohto antaa kivaa efektiä sigkille.. Death Note-fontti on onnistunut ja tekstin värit kohdillaan^^ Piste -pattern tekee kuvasta huonolaatuisen näköisen, ne olisi ehkäpä kannattanut jättää pois.

@Mantta
Kivoja sigkejä. Hohtava efekti antaa Ichigo-sigkille kivasti flowta, ja Mayuri-Zaraki miekassa on ihan kiva plussa. Mantta-teksti tosin erottuu liikaa..
Tuo toinen Hitsugaya-sigki on noista mielestäni paras.. Onnistuneet värit, efektit ja teksti. Viimeisessä työssäkin värit toimivat ja sydän-pallo -brushailu antaa kivan lisän.. Samoin tekstin "animointi.
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
Avatar
Mantta
Chuunin
Chuunin
Viestit: 270
Liittynyt: Ti Tammi 23, 2007 14:20
Paikkakunta: Turku

Re: Signaturet

Viesti Kirjoittaja Mantta »

Todellakin ikävän hiljaista.
Ehtisin lisäämään tohon pari sigii varmaan sillä aikaa kun olit kirjoittamassa viestiäsi. =)

Anyway

shin:
Normaalista poikkeavaa, ja sen kyllä huomaa. Sigi kuitenkin onnistunut hyvin.
Häiritsee vain tuo ihme "neliö" tossa tekstin ympärillä, muuten c4d korostukset ovat hienoja.
Toinen sigi onkin sellainen, mitä sinulta yleensä tulee. Harmikseni käytän vaalea taustaista foorum pohjaa, joten saa hetken siristellä silmiään, että loppuuko sigi renderiin vai ei. Tummalla taustalla varmaan toimii erittäin hyvin. Mielipiteeni kummiskin on: Vaikuttava työ jälleen kerran =)


Jos nyt tässä lähiaikoina luet tän, niin voisit arvostella uudet sigini ^^

EDIT:
Tai No laitan ne tähän:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Kuva
http://manttagfx.urli.net/
The World is still the same, its just less in it...
Metallimusiikki F.C. | ~Fairy Tail~ FC | Suigetsu FC | Zetsu F.C
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Signaturet

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Mantan signaturet jättävät sanattomiksi, olen vielä photarinyyppä joten kommentini eivät lahjottaisi keskusteluun mitään D:

Jokatapauksessa, katsokaa ja arvostelkaa minun ensityöni '3'/ :

Kuva
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Mantta
Chuunin
Chuunin
Viestit: 270
Liittynyt: Ti Tammi 23, 2007 14:20
Paikkakunta: Turku

Re: Signaturet

Viesti Kirjoittaja Mantta »

Pitkäst aikaa taas joku laittaa tännekkin jotain :D

Hide näyttää muuten hyvältä... Tykkään fontist ja myös siitä, että sigi on kohtuu rauhallinen =)
Aika yksinkertainen ja helppo tehdä, muttei sillä oo mitään tekemistä lopputuloksen kannalta. Erittäin hyvä ensimmäiseksi. Onnittelut.

Nyyppäasteikolla 9/10 :D
Muuten 6 tai 7/10


Itse oikeastaan naureskelen noille mun vanhoille sigeille ^^ edellisessä viestissä siis.
Uutta:

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva


Pakko viel linkittää tää, mistä haluankin mielipiteitä:
http://students.turkuai.fi/~melindro/1p ... 20copy.jpg

Alaosan värit toisaalta kusevat hiukan, koska tein loppuun töissä(läppärillä), joten vaikuttaa tietty mikä kulma näytös jne....U know.

Lisää: http://manttagfx.urli.net/
Kuva
http://manttagfx.urli.net/
The World is still the same, its just less in it...
Metallimusiikki F.C. | ~Fairy Tail~ FC | Suigetsu FC | Zetsu F.C
Avatar
Mad_Mac
Rookie
Rookie
Viestit: 64
Liittynyt: La Syys 16, 2006 22:28
Viesti:

Re: Signaturet

Viesti Kirjoittaja Mad_Mac »

Hideyori: Hm.. Ihan kiva juuri aloittaneelle ja sillai, mutta ehkä vähän liian yksinkertainen ja rohkeesti vaan erilaisia efektejä käyttöön :>.
Arvosana: 6-7.

Mantta: O_o. Kaikki ovat aika mahtavia, brushit toimii, värit ihan kivat. Ehkä liian samanlaisia ja tekstit erityisesti liian tavallisia, vaikka ovatkin hienosti sommiteltu taustaan. Kaikista hienoin varmaankin on tuo aivan ensimmäinen Assasins Creed, jossa värit ja kuva sopivat hyvin yhteen. Ehkä pattern näkyy liian hyvin.
Arvosana: 9½.

Tässä taas tätä minun tavallista :>. Ei mitään erikoista tällä kertaa, hieman ehkä testailin enemmän eri värisävyjä kuvaan ja kikkailin contrastilla.

Kuva
Kuva
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Re: Signaturet

Viesti Kirjoittaja SePetus »

ROARRRRRRRRR111111!!!! kaikki käyttää melkein liikaa contrastia.

Kuva

Siin on yks oldschoolereitten tekemelä eli miu taino siis foorumin vanhan henkilön tekemä...... nixu muistaa viel miut vai mitä vai mitä.?.?.?.?
Kuva
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Signaturet

Viesti Kirjoittaja Nixu »

SePetus kirjoitti:nixu muistaa viel miut vai mitä vai mitä.?.?.?.?
Kuinka voisinkaan unohtaa xD

Mutta jos muutkin vanhankoulun sällit vääntää sigin, niin ainahan miunkin pitää :p
Että tässäpä teille pitkästä aikaa tällänen suht pikanen.. Huomasi kyllä, että on ollut hieman taukoa =D

Kuva


Koitan myöhemmin heittää vähän kommenttia muiden töistä ^^
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Signaturet

Viesti Kirjoittaja Runte »

Eikös Sepe oo ent. Maya? :'P

-----

Woah, ennoo tehny siggiä sitten joulubattlen ja sen huomaa laadusta xO
Kuva
Mut ny oli pakko kokeilla ku löyty hyvä kuva~

-----

@NiXu, sun Kempachi on ihan ok. On todella korkealaatuinen siggi, mut IMO pystyisit parempaankin. Se om jotenkin liian kaksulotteinen ja yksvärinen, joka tekee siitä jotenki seinämäisen. Mut silti hienosti brusheja ym. käytelty jolla saatu näyttää tarpeeks "syvältä"
Jos pitäis arvostella, se sais toki kiitettävän mutta oon nähny sun tekevän parempiakin :'>
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Signaturet

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Kuva

Tämän tein yhdelle triviaforelle minun ja Lonen tagteam logoksi. Stocki on itse kuvattu ja nappasin tuon ratasjutskelin powerpointin clipartista. :D Kokeilin myös tässä ekaa kertaa pyöreitä bordereita, ehkä koko homman kinkkisin osa kun en meinannut onnistua siinä.

Sepeä ei voi edes arvostella kun tuo on tuollainen GFX-jeesus että huh. Runtelle tsemppiä kun tiedetään että parempaan pystyisit. c:
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Re: Signaturet

Viesti Kirjoittaja shin »

Postataas nämä TengenToppa-sigkit näytille. C4d:tä käytin hakien sopivia efektejä^^

Kuva

Kuva
Vähän vanhempi, johon en saanut sovitettua kunnon tekstiä : /

@Mad_Mac
Vähän liikaa kontrastia juu, ja kuva voisi olla paremman laatuinen. Värit kyllä käyvät hyvin stockkiin ja teksti on ihan hyvä, joten pisteet niistä^^

@SePetus
Hieno sigki! Hahmo sopii melko yksinkertaiseen taustaan. Mitä nyt tätä topiccia olen vähän seurannut, niin olen hienompiakin signatureja sinulta nähnyt.

@Nixu
Loistava sigki Nixulta jälleen^^ Erityisesti pidän noista efekteistä sivulla. Tekstikin sopii fontteineen ja värineen hyvin yksiin sigkin kanssa^^

@Runte
Aika perinteisen näköinen signature Runtelta. Stockki on hieno ja sopii hyvin yhteen borderin kanssa. Itse olisin luultavasti jättänyt tuon sinisen kuvion laittamatta sigkiin.

@Hideyori
Kivasti poikkeaa perinteisistä sigkeistä foorumilla ja plussaa että stockki on itse kuvattu :p Oranssi teksti sopii rattaisiin ja tuo Gear Second antaa vähän väriä. Toki tuo näyttää aloittelijan sigkiltä, mutta niin pitääkin, koska et ole tietääkseni GFX-töitä vielä paljon tehnyt.. Jatka vain samaan malliin^^

ja Mantta.. Noista uudemmista signatureista huomaa, että olet kehittynyt melkoisesti^^ Flow, stockit, efektit ym. toimivat hyvin.. Ainut häiritsevä asia oli Anti-Rip -teksti noissa aikaisemmissa sigkeissä : s
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
Avatar
NiksuZ
Genin
Genin
Viestit: 133
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 19:10

Re: Signaturet

Viesti Kirjoittaja NiksuZ »

Tässä Mun nopea:
Kuva

SePetus:
Mun mielestä hienoja hyvin taustat sopiii


Nixu
Ja taas nixu väntää näit yli hienoi sigei aivan mahtava

Runte
hyviä sigkejä osaat kyl tehä

Hideyori
Hienot noi sopii ukot taustoihin ja hyvin suunniteltu
Kuva
Disaster
Genin
Genin
Viestit: 127
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 21:58

Re: Signaturet

Viesti Kirjoittaja Disaster »

Mad macin karhusigki on mun mielestä oikeestaan älyttömän cool, juuri täpläisistä pidän. OwO Karhunen on saatu hyvin taustaan sulautumaan, teksti on oivan näköinen, tarkoitan asettelua, se ei ole tylsästi aivan keskellä, mutta silti paikassa josta sen selvästi huomaa, värimaailma on kaunis ja ja mun mielestä contrastia ei oo liikaa.

Sepetus ihan niinku mä uskaltaisin haukkua tätä, hahmon ympärillä on sopivasti tummuutta ettei henkilö sula kirjaimellisesti kiinni taustaan, mutta siinä se sitten onkin vaikka tää onki hyvä ratkasu niin toi sigki on liian vaalee. älä tapa

Nixulla on taitoo, änkeny bleach sarjan äimimmän hahmon sopivaan taustaan, tämä on niitä sigkejä kanssa joista pidän erityisesti, hienoa tässä on juuri tuo rakeinen tausta, värimaailmakin on kaunis. Huomaa että täällä on älyttömästi lahjakkaita sigkien tekijöitä.

Runte, anteeksi anteeksi ja vielä kerran anteeksi, en tykkää tästä vaikka olet selvästi hyvin tehnyt sun muuta ja osaat homman niin fontti on vähän liian epäselvä, tiiän että pystyt ärtsysti parempaan, vaikka tyylikäs tuokin.

Hideyorin tekemä sig on hieno, ja yksinkertainen tulee jenkkifiilis fontista, mutta se ei haittaa. Fontti on hienosti tehty tausta sopii siihen ja reunojen pyöristus onnistuu .__.

Shin, ylemmästä en pidä niin paljoa, mutta alempi *drool* Se on hieno... hahmolle sopii hyvin tuo tausta ja ja ja…… Olet valinnut hyvän kuvan hahmosta en voi muuta sanoa.

Noogai, muuten ihan siedettävä, mut jotenki reunat olisin vaihtanu mustiks, nyt toi näyttää liian punaselta, vaikka se hellsing aiheiseen sigkiin ja alucardiin hahmona sopiikin, tosin toi ilme ja kuva alkaa vähitellen ärsyttään ihan niinku tolla olis koko aja sama ilme ^^’

Gah, tein ruman sigkin. vihatkaa sitä. Ja todellakin tällä foorumilla on paljon taidokasta porukkaa sigkien tekemisessä.
Kuva
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Signaturet

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Kuva

Tuollainen tuli tehtyä vastikään.

@Disaster:

Olet samalla lähtoviivalla kuin minä, ainakin sanoisin itse näin. Ihan hienoja mutta borderit ovat hieman turhan paksut, minäkin paras puhumaan kun katsoo nykyistä signaturea, mutta tuohon Naruto-siguun se ei ihan sovi. Pari pikseliä ohuempi niin olisi aika jees.

@Noogai:

Mielestäni ihan hyvä silleen, mutta aika korni teksti ja liian yksivärinen. Kaksivärinen olisi parempi! Fonttikin on hieman tylsähkö, mutta tämä on vain minun mielipide. ;D
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Re: Signaturet

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

Kuva

Tuollaisen väsäsin aamulla erään nettiselainpelin foorumeille. Älkää välittäkö kahdesta alatekstistä, koska niiden idea liittyy kyseiseen nettiselainpeliin. (ja pienenä offina että kyseinen peli on Ogame)




@ Hideyori

Mielestäni kaikinpuolin toimiva sigi vaikka tuo teksti missä nickisi lukee on vähän häiritsevä. En kuitenkaan osaisi yhtään paremmin sitä sijoittaa. Aihe on hyvät ja kuva toimii tuollaisena. Tosi hyvin olet kehittyny aika lyhyessä ajassa ;)
9-


@ Disaster

Aika sekavahko, mutta jokseenkin toimiva sigi. Naruton tulo kuin tyhjästä keskellä sigiä noin pienenä häiritsee vähän ja tuo tekstin liian tumma varjo. Sitten tuo "hiekkasöhellys" tuolla oikealla on ruma sekä hieno osa sigiä. Muuten tausta on toimiva ja teksti toimii.
8+


@ Noogai

Sigi toimii, vaikka kuvan yksinkertaiset värit ja tekstin värin suuri poikkeus muusta sigistä häiritsee. Borderitkin oisi voinut pistää mustaksi ja tekstissä voisi lukea jotakin muutakin. No kuiteskin värit on oikeat tuohon Alucard-teemaan eikä sigissä oikein muuta "vikoja" olekkaan.




pspsps.
Sepetukselle sen verran et lättäsin siihen vaa fontit, en jaksanu enää keskittyy tekemiseen : P
Viimeksi muokannut Xtriimi, Su Maalis 29, 2009 12:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuva
Vastaa Viestiin