Signaturet

Tietokoneella tehdyt signaturet, taustakuvat ja muu digitaalinen taide tulee tänne.
Vastaa Viestiin
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Tässä on mun uusin työ..
Kuva

ssttelin osallistuu tolla SOTW kisaan.. en mä siinä kyl tuu pärjäämään..
Kuva
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

Runte:
Jos kysyisit minun mielipidettäni että kannattaaks tuolla osallistua SOTWiin sanoisin että ei mutta se on sinun päätettävissä... tuossa sigissä on tausta melko outo mutta yksinkertainen ja tylsä kuva on erittäin outo en melkein saa siitä selvää ja se jotenkin häiritsee minua..

tässä ois uus ei tullut aivan sellainen kuin halusin.

Kuva
Kuva
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Maya kirjoitti:Kuva
Hmm.. aikas jännä siggi, idealtaan tuollainen ympäriinsä kiertelevä "jää-pää" on aika komea ja haastava. Renderi on aseteltu ihan ok'sti, joskin sen pää olisi voinut olla suurempi ja alempana - pään ja ruumiin olisi voinut jakaa eri kerroksiin ja muovata yksiin vaikka sillä crtl+t'n takaa löytyvältä 'vapaa muunnos' työkalulla. Jos siis pään lisäksi renderissä jotain muuta on (eli jos et tehnyt noita valojuovia ihan itse tuonne alas vasemmalle).

Jääsigiksi kanssa jopa oudon värinen - sinisempi saisi olla mielestäni, syaania lisää hurjasti. Oikealta olisi voinut himmentää sitä kirkasta aaltoa hieman vaikka 'burn tool'-työkalun alla - kimalteleepi ehkä liikoja. Tuota kannattaa muutenkin kokeilla jos kiiltoa on liikaa, tai sitä vastaavasti haluaa käyttöön. Smudgella tekee kanssa joissain tilanteissa paljon.

---
Zeni_chan kirjoitti:Kuva
Komea työ aiempiin verrattuna, värit oikein leimuavat aiempiin verrattuna. Vegetakin näyttää päässeen mukaan oikein moninkertaisesti (kolme-neljä käsittääkseni), mikä toimii sinänsä oikein kivasti - tuon vasemmanpuoleisen olisi tosin voinut laittaa vielä selkeämmin upoksiin, näkyy ehkä hieman liikaa nyt. Tai sitten jättää kokonaan pois..

Sigin keskusta on onnistunein selkeästi sigin alue, jonka ympärille kannattaa lähteä rakentamaan. Jatkossa tämänkaltaisissa töissä voisitkin kokeilla opetella tavan, jossa sigin reunat ovat pääasiassa tummemmat kuin sigin keskusta. Liimaat sitten sen kuvan siihen keskelle, niin brushaillessa nuo reunat jäävät liki automaattisesti tummemmiksi, niin kuin yleensä tällaisessa sigissä kannattaa olla - liekkiäkin kun ajattelet, niin keskikohtahan se on vaalein ja sävy tummenee keskeltä poispäin mentäessä

---
Runte kirjoitti:Kuva
Nätti asettelu, taustan goottivärit on ihan kivat plus sopivat hyvin yksiin keskenään. Lisää kirkkautta ja kontrastia ei olisi pahitteeksi, ehkäpä jopa lievä väribalanssin korjaus taustaan olisi paikallaan. Kontrastin- ja värikylläisyyden puute lienee se avainsana tässä sigissä, sillä tähänkin saisi lisää eloa.

Aineksia paljon parempaan olisi.

---

Uutta pukkaa... Tässä työssä kokeilin uusia rajaustekniikoita, joissa hahmon jotain osaa korostetaan runsaasti - tässä tapaukseksessa silmiä. Scanline'n takaa näkyvää osiota on tarkoituksella blurrattu gaussian blurrilla arvolla 2,5, jotta se osa näyttäisi sumeammalta ja sigin keskusta nousisi esille paremmin.

Kuva

Tekstin asettelu on hieman hätäisesti tehty yöllä, joten ylläri ei olisi vaikka siihen muutosta tulisikin.

+EDIT+

Käänsin tekstiä ja rajasin uusiksi kokoa.
Kuva
Viimeksi muokannut charmander, Ke Heinä 13, 2005 00:02. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

Chauron erehdyit hiukan tuosta signaturestani.
Ensinäkkin siinä on yksi iso naisen kauniin sellaisen pää ja sen otsassa on sellaien huivi jutska missä on tuo jää patsas. ja blendasin sen aivan tahallani tuollaiseksi että nuo silmät ei näkyisi vaan uppoisi tuonne taustaan. eikä kiinnosta vaikka tää laskis tuon signaturen arvoa haluan että kaikki tietävät mitä signatureni näyttävät eikä ota väärinkäsityksiä.

---

Chauron-edit:

Ahh, sori. Ei pidä noin kärkkäästi itseensä ottaa.
Kuva
Avatar
Hikaru-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 315
Liittynyt: Ma Huhti 11, 2005 18:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hikaru-chan »

Tännekkin minun täytyi tulla kirjottelemaan... En oikein osaa kommentoida, kun olen vasta ihan aloittelija, mutta Maya, sinun siggisi on tosi hieno! Pidän väreistä.

Ja tässä sitten siggi, taitaa olla ensimmäinen laatuaan, innostuin lukemaan tutoriaaleja ja tällaisen tein.

Kuva

Rakentavaa kommenttia haluaisin tästä sigistä, koska jatkossa haluaisin tehdä parempia. Ja polle on piirretty itse.
Kuva
Älä edes yritä elää viisaasti
~Y.S.A.K.~
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Wöy..

@Zeni: Ihan Hieno työ 8> Paras tähän mennessä. (Onko se muuten leikattu suoraan wallpaperista, koska luulin nähneeni hieman samantyylisen netissä?)

@Maya: Upeaa brushailua ja hieno kokonaisuus :)

@Chauron:No huhhuh.. Eihän tota voi sanoilla kuvailla O.O

@Hikaru-chan Tuo hepo sopii hienosti tuohon taustaan :)

Joojoo.. tiedän.. huonot arvostelut tällä kertaa, mutta ei oo mullakaan aikaa paljoo, joten saatte nyt tyytyä noihin ;D

Kuva
Siinä uusin saavutukseni.. Hieman outo siitä tuli :/ ja ehkä vaikea saada selvää?
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Tonza
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 323
Liittynyt: To Syys 02, 2004 17:27

Viesti Kirjoittaja Tonza »

Zeni_Chan: Muuten hieno mutta tekstissä olisi mielestäni parantamisen varaa. Värit ovat kunnossa ja muutenkin ihan hyvä kokonaisuus.
Maya: Hieno tausta ja muutenkin hieno sigi. Ainoa että tuo teksti on parin kirjaimen kohdalla hieman epäselvä johtuen taustan väristä.
chauron: Hieno. Pidän varsinkin taustan ja stockin väreistä. Osittainen blurraus toimii hyvin. Teksti on ihan jees mutta jotain kummaa siinä silti on. (en osaa sanoa mitä)
Hikaru-chan: Ensimmäiseksi sigiksi älyttömän hyvä. Tosin värit ovat omaan makuun hieman haaleita ja "särmättömiä".
Runte: Ihan jees sigi mutta siinä on ehkä hiukan liikaa tavaraa...

Tuli tuossa vähäsen aikaa sitten katsottua Get Backers (loistava sarja muuten) ja päätinpä tehdä molemmistä päähenkilöistä sigut. Näyttää vaan sigut olevan liian samankaltaisia. Pitää yrittää keksiä jotain uutta seuraaviin...

Kuva

Kuva
KuvaKuva
Avatar
davyan
Chuunin
Chuunin
Viestit: 283
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 11:17
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja davyan »

Arvostelut:

chauron:: Todella upea työ, varsinkin nuo reunat :) 10-
Hikaru-chan: Aika mukava työ, en kyllä pidä väreistä :( 8+
Runte: Rumat värit ja liian sekava. En pidä lainkaan. 6+
Tonza: 1. Mukavat värit ja hieno asettelu. 9+ 2. Upeat värit. Taidat olla hyvä tekemään signatureita :) 10-

Ja omaan työhön: (( Arvostella saa jos jaksaa))
Kuva
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Nojaa.. :/

@Tonza: Upeat värit ja hienot kokonaisuudet ;D
YhteisNumero: 9+

@V89: Kankuro on hyvin aseteltu ja "taaempi tausta" on hieno.. Mutta miinusta tuo "kamalan punainen" osa.. Huono veruke, jolla voi täyttää puolet sigistä, eikä tarvitse ahertaa enempää. Fontti on ruma, eikä erotu millään.. Lisäksi värit eivät oikein sovi Kankuroon. Ala-arvoinen työ verrattuna aikaisempiisi.
Numero: 7

Ja minun työni:
Kuva
Nopeasti väsätty, koska alkuperäinen versio katosi koneeltani :(

Kuva
Nojaa..
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Hikaru-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 315
Liittynyt: Ma Huhti 11, 2005 18:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hikaru-chan »

Ja taas olen täällä :twisted:

Runte, ylempi siggisi on mielestäni kokonaisuudessaan hieno, ainoa mistä en pidä, on fontti. Mutta tosi hieno siggi kuitenkin :D Alemman stock on huono ja näyttää venyneeltä & huonosti leikatulta.

Ja sitten minun siggini, mulla näissä menee aika kauan aikaa, vaikkei mitään hienoja olekkaan...

Kuva

Nyt huomasin, että fontti on liian iso ja näkyvä TT_TT
Kuva
Älä edes yritä elää viisaasti
~Y.S.A.K.~
Avatar
batanga
Oinin
Oinin
Viestit: 913
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 20:24
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja batanga »

Tämmöisen tein SOTWiin, defultbrusheilla:

Kuva

Editoin arvosteluja myöhemmin kun on enemmän aikaa.

+EDIT+

runte:
-miekkamiehessä on hyvä tausta, ehkä hiukan tylsä. Koko siggi tartteisi lisää contrastia. Texti ei näy kunnolla ja väri on huono, samoin fontti.

-tuo missä on tuo "enkeli" ja tuo iso tyyppi. Stockit sekottuu taustaan liikaa. Contrastia on liian vähän ja taustaa ei noitten takaa oikeen näy. Fontti on hyvä.

-Narutossa on huono fontti ja textin väri. Vihree ei sovi oranssiin miusta kovinkaan hyvin.

-"i will destroy you"ssa on tosi, tosi huono stockki. Tausta liika yksinkertane ja en tykkää erityisemmin textistäkää.

zeni_chan:
-kivat värit ja hyvä tunnelma, tosin, tuo toinen stockki (vasemmalla) ei sovi. Fontista en pidä ja texti ehkä liian iso.

maya:
-tuo "Ice Queen" tartteis lisää sinisen sävyjä. Violetti ei oikeen sovi textin kanssa yhteen. Nättiä brushinkia ja kivat borderit.

chauron:
-tuo missä on käännetty texti on parempi. Tosi hyvä siggi, ja erilainen kuin yleensä. Texti on hyvin ja kaikki toimii hyvin. Itse olisin ehkä himpun verran laskenu textin ja sen framejen opacityä. Ehkä paras siulta tähä mennessä.

hikaru-chan:
-hyvät värit, stockki on hyvin aseteltu. Borderien sisimmäinen musta alue on liian paksu. Textistä en pidä, taustaan lisää vaihtelua.

-itachi sigin koko on kiva, fontista en pidä ja texti erottuu liikaa, alenna sen opacityä reilusti. Tausta on ihan kiva, ulommaisia hiuksia ois voinu blendata enemmän/pehmeemmin.

tonza:
-raiteissa on liikaa tota "pölyä" ja se vähän pilaa sitä. Tosi hyvät värit.

-midoussa on hyvät värit eikä textissäkään oo valittamista. Blendaus on hyvää mutta näyttää jotenki oudolta selkäpuolella.

-Gaissa on tosi hyvä tausta ja kaikki pelaa, tosi hyvä siggi.

V89:
-kankuroussa stockki on vähän huonolaatune. Tuo "veri" tuossa ei oikeen sovi, se peittää suurimman osan taustasta. Texti ei näy hyvin ja fontti ei oo paras mahollinen.

Chauron käsitteli nixun sigit joten en jaksa nyt niistä kirjoitella enempää. Natsume on parempi noista kahesta.
Viimeksi muokannut batanga, Ke Heinä 13, 2005 22:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Haista paska! Saatanan rasisti kusipää! -EroSennin
Kuva
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Aarghh :!: .. Tämän siitä saa kun ei käy foorumilla "vähään" aikaan.. Ulkoasu muuttunut ja kaikkea...
No ei siinä mitää.. pistetään arvosteluja kehiin.

Batanga: Erittäin hieno työ (kuten aina ennenkin).. jos tuolla ei SOWT:in voitto irtoa, niin jo on kumma

Hikaru-chan: Tässä uudessa ainoa mistä en oikein tykkää on tuo stocki ja se on muutenkin hieman liian tumma makuuni. Aikaisempi missä oli oma piirruksesi oli kaikin puolin mukava, erityisesti tykkäsin taustasta

Runte: Hikaru-chan sanoi jo kaiken oleellisen omassa viestissään :P


Sitten vielä joitakin omiani :
Kuva
Tämän tein viikko-pari sitten.. Tein sen eri foorumille, jos joku ihmettelee kokoa.

Kuva
Innostuin aivan valtavasti Tenjo Tengestä tuossa joku aika sitten, joten luonnollisesti siitä piti tehdä jotain.. Sain sigin valmiiksi n. tunti sitten... Ja tämäkin on toiselle foorumille tarkoitettu..

C&C, sekä parannus ehdoitukset otetaan vastaan
Sitten on vielä tämä tässä alempana..kokeilin jotain uutta..
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

nixuboy kirjoitti:Kuva
Tämä on nätti, taustakuvamainen työ. Mainiosti aseteltu, tavaraa on just passelisti, eikä mikään muu kuin itse hahmot nouse hallitsevaksi elementiksi. Hyvät värit, pidän kovasti. Fonttikoko ja väritys on oikein kiva. Miekka blendaantuu turhan aikaisin piiloon.
Teepäs tästä taustakuva, ihan piruillessasi vaikka.

Pikkuisen virheenkin huomasin - sanoisin että tuo on Maya, eikä Aya. Aya'han on se tummempi, ellen nyt väärin muistele, se nuorempi sisar. Vai blendasit letistä saman väristä sitten oranssin (joka selittäisi sen muutoksen sitten luonnollisesti).

Ylempi työ vaatii vielä 1px:n tummat borderit ympärilleen, eivät toimi mielestäni tuollaisena.

Offina mainittakoon vielä, että on muuten kiva sarja kyllä , mangan olen lukenut alusta loppuun siihen asti kun on käännetty. Ikärating ehkä K-16 sen ronskin otteen ja paljastavan pinnan takia. Paljon mielenkiintoisia hahmoja ja oikein mainio juoni.

---

Taivaallinen ase, pyhä ristiretkiläinen - Paladin

Kuva

Oma SOTW-kandidaatti tuohon Sota/Aseet -kategoriaan. Keskiaikaisella fiiliksellä lähdin liikkeelle, tarkoituksena oli tehdä jotain taivaallista ritaria esittävä työ - Kingdom of Heavenin kun katsoin. Taivaallisuutta koitin korostaa noilla muutamilla ylivalottuneilla kohdilla, kuten esmes miekan hohtavuudella - tarkoitus on korostaa hahmon läheisyyttä korkeammille voimille.
Vihreä lookki on mukana luomassa sigille "freskomaista" lookkia, joita kirkoissa yleensä käytetään.

Lopputulokseen en ole aivan täysin tyytyväinen. Pistetään tällaisena nyt kumminkin ulos.

---
+EDIT+
Lisään sitten noita arvioita lisää, kun on aikaa.
Viimeksi muokannut charmander, Ke Heinä 13, 2005 22:30. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

@Hikaru-chan: Siggi on hieman, tumma, eikä värit mun mielestä sovi Itachiin :/
8

@Batanga: Taas kerran upea työ sinulta, en voi paremmin sanoa ;D
9+

@Nixuboy: Hieno tausta, mutta siihen olisi saattanut sopia joku muu Vegeta, kuin tuo.. Budokaista löysit hienon kuvan.
Alempaan Chauron sanoi jo kaiken tarpeellisen.. xP
9-
9+


Tähän väliin mun:
Kuva
NGE:n Nagisa Kaoru, vaikkei siltä näytäkkään. Itse olen mustavalkoiselta pohjalta kyseisen henkilön värittänyt ^^

Kuva
Sig, jolla osallistuin SOTWiin.. Aika loppui, joten en parempaan pystynyt.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Viesti Kirjoittaja wraith »

tekeleeni paremman tekemisen puutteessa
Kuva

olkaa kilttejä, olen vasta-alkaja >.<''
tekstit on vähän epäselviä.... u.u

mitä ohjelmaa kannattaisi käyttää siggien teossa? psp6 on hyvä peruskäyttöön mutta jos haluaa vaatimampaa on se melko köyhä.. :?

EDIT niin ja, olis kiva saada myös enemmän siistejä fontteja. :)
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
Vastaa Viestiin