Signature ja Avatar-pyynnöt

Tietokoneella tehdyt signaturet, taustakuvat ja muu digitaalinen taide tulee tänne.
Vastaa Viestiin
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Signature ja Avatar-pyynnöt

Viesti Kirjoittaja charmander »

Avatar & Signature Studio - Siggi ja avapyynnöt

Tässä ketjussa jokainen henkilö voi pyytää jotain toista henkilöä tekemään itselleen signaturen tai avatarin, tai jotain muuta pienempää kuten vaikka kuvan pienentämisen, jos hänellä itsellä siihen taidot eivät riitä. Pyyntö esitetään seuraavan kaavan mukaan, seuraavia sääntöjä noudattaen.
  • Huomaa nämä seikat pyyntöä tehdessäsi:

    - Huomaa, että sinulla on tarvittava määrä postauksia pyyntöä tehdessäsi.
    Sinulla tulee siis olla vähintään 50 postausta jotta voit tehdä siggipyynnön. Jos ei ole, postaa lisää.

    - Muista ilmoittaa aihe ja käyttäjänimestä haluatko sen näkyviin vai et.

    - Tuo kuva signatureen tai avatariin itse.
    Meillä ei välttämättä aina ole aikaa arpoa sopivaa käyttäjän makuun sopivaa kuvaa, joten siksi kuvat tuodaan itse. Kuvan on sitten syytä olla laadukas, koska heikkolaatuisesta ei saa mitään nättiä aikaiseksi.

    - Ilmoita yksityiskohdista: Värit, tyyli, koko (500x125 on maksimi) sekä muut erikoiskohdat.
    Jos haluat samanlaisen signun kuin jollain toisella, on hyvä näyttää kuvan kera millaista signua oikein hakeekaan.

    - Pyynnön voi tehdä vain tälle foorumille, "virallisesti".
    Privaatin kautta yhteyttä muihin, jos muille foorumeille signun haluaa etkä Naruto.fi- käyttöön.

    - Palaute, kiitokset ja virheet/parannusehdotukset PM'n välityksellä.
---

Kaikki hostaavat sitten signaturensa ihan itse, ettei alkuperäinen lähde joudu liiskattavaksi. Paikkoja joihin signaturen voi laittaa, ovat mm.

- http://photobucket.com/
- http://www.imageshack.us/
- http://www.imagehosting.us
- http://www.xs.to
Viimeksi muokannut charmander, To Syys 28, 2006 19:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
siddy
ANBU
ANBU
Viestit: 447
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siddy »

Käyttäjänimi: kyyuka
Yksityiskohdat: Eli kuvaksi joku Zabuza, väriltään joku synkähkö. Tekstinä jollain nätillä (mikä kuvaan nyt vaan sopiikaan) fontilla "I will protect you forever." Nimeni voi laittaa sinen jonnekkin.
Koko: Eipä oikeestaan väliä, sellainen mikä tuohon nyt sopii :)
Don't hate us if we make you smile
Avatar
Xtazey
BANNED
BANNED
Viestit: 420
Liittynyt: Ti Elo 30, 2005 20:16
Paikkakunta: hehe

Viesti Kirjoittaja Xtazey »

kyuuka kirjoitti:Käyttäjänimi: kyyuka
Yksityiskohdat: Eli kuvaksi joku Zabuza, väriltään joku synkähkö. Tekstinä jollain nätillä (mikä kuvaan nyt vaan sopiikaan) fontilla "I will protect you forever." Nimeni voi laittaa sinen jonnekkin.
Koko: Eipä oikeestaan väliä, sellainen mikä tuohon nyt sopii :)
http://img314.imageshack.us/img314/271/zabu8rc.jpg
Siinä olis.. Toivottavasti kelpaa.. Kun pienensin tuota niin siitä tuli hieman erilainen mitä kuvittelin :oops:
Kuva
Avatar
siddy
ANBU
ANBU
Viestit: 447
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siddy »

muhakuha-san kirjoitti:
kyuuka kirjoitti:Käyttäjänimi: kyyuka
Yksityiskohdat: Eli kuvaksi joku Zabuza, väriltään joku synkähkö. Tekstinä jollain nätillä (mikä kuvaan nyt vaan sopiikaan) fontilla "I will protect you forever." Nimeni voi laittaa sinen jonnekkin.
Koko: Eipä oikeestaan väliä, sellainen mikä tuohon nyt sopii :)
http://img314.imageshack.us/img314/271/zabu8rc.jpg
Siinä olis.. Toivottavasti kelpaa.. Kun pienensin tuota niin siitä tuli hieman erilainen mitä kuvittelin :oops:
Kiitoskiitos :) mä piän tuota ainakin siihen asti et opin ite tekmään siggejä :D Kiitos hirveästi ^^
Don't hate us if we make you smile
Avatar
Tome
Genin
Genin
Viestit: 173
Liittynyt: Pe Syys 23, 2005 18:18
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Tome »

Hmm... Tarviin avan jos siihen nimen saa niin laittakaa, mieluiten Itachin kuva, mutta Jiraiya ja Yondaimekihn käy.

Edit. Oho ei menny kauan ku ite löysin.

Edit2. No joku toinen siggi tosiaan voisi olla... Samat toiveet kuin yllä koko samaa luokkaa kuin nyk. siggi, ja tekstinä voisi olla: "I succeseessed what you failed."
Tacksit avasta ja singusta chauronille

Kuva
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Tuokaa ne kuvat mukananne... auttaa paljon. Tai sanokaa rehellisesti että "mikä tahansa kuva käy".
Tome kirjoitti:Hmm... Tarviin avan jos siihen nimen saa niin laittakaa, mieluiten Itachin kuva, mutta Jiraiya ja Yondaimekihn käy.
Kuva

Ihan perustavaraa, ei mitään erikoisempia juttuja. Sama kuin nykyisessä "signussasi".

Muutokset, kiitokset ynnä muut PM:n välityksellä.

---

*update*

Yondaime -signu, hieman tuli töitä stockin kanssa (laatu oli heikko) niin ei onnistunut niin hyvin kuin ajattelin. Noh, ota jos pidät.

Kuva
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

D.T kirjoitti:Tahtoisin Rurouni Kenshin aiheisen sigin ja avan.. Molemmissa voisi olla itse Kenshin ja ei mielellään mitään kovin räikeää :) koko voisi olla jotain 380x100, ja käyttäjänimi D.T
Noh, tuossa on jonkinsorttinen, tein alunperin narutofanin sig-shopissa, mutta kyllä sinäkin sitä ainakin tällä foorumilla voit käyttää. Jos on tarvis, niin nimikirjainten lisääminen onnistuu kyllä, joskin onko se sitten niin tarpeellista kumminkaan.

Ota jos pidät. Tyyli on tarkoituksella tavallaan (taulu)maalausmainen, kun sitä pyydettiin.

Kuva
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Meya kirjoitti:Okkeih, itse kun ei sigin tekemisestä oikein tahdo tulla mitään niin hyökkään tänne.

Elisiis:
-Sigin koon saa tekijä itse päättää, ei mielellään kauhean isoa kiitos. Tummasävyinen ja muutenkin synkkä olisi kiva, ja stockiksi Momochi Zabuza. Siihen voisi liittää ehkä jonkun tekstin :P
Miun nick olisi myös kiva olla tungettuna johonkin sinne.

EDIT: Ah melkein unohdin. Pitää hankkia se stock itse >_< Postaan tähän pari ja se joka ehkä jaksaa sen sigun vääntää valitsee jonkun niistä, nee? ^.^
EDIT2: Zabuza 1.
Zabuza 2.
^ tuo pelasti sinut ;D

---

Kuva

Tällaista väsäsin nopsaan, pistä vain PM takaisin jos jotain pitää muuttaa tai homma tehdä uusiksi. Tällä kertaa kumminkin tällainen perustöiden perustyö, kun on niin paljon muutakin tehtävää näillänäkymin.

Aika monotoninen tosiaan.

---

@ inu... parisen postausta lisää vain, vähän uupuu ;)
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

D.T kirjoitti://G
Saisiko vielä avan?
Kuva | Kuva
Avatar
Tonza
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 323
Liittynyt: To Syys 02, 2004 17:27

Viesti Kirjoittaja Tonza »

inu kirjoitti:Tahtoisin Death Note-aiheisen signaturen. Kuvassa voisi olla Ryuuzaki áka L. Värit tekijä voi itse päättää, mutta minäkään en halua mitään hirmuisen räikeää. Koko voisi olla n. 425x125 tai jotain sinne päin. Käyttäjänimeni (inu) voisi sujauttaa sinne jonnekin. ^_^

Tylsyydessäni tein tälläsen:

Kuva

Pistin sinne haalealla Raitostakin kuvan kun tuntu niin tyhjältä tuo.
Tuntuu hirveen isoilta nää 425x125 sigut.
KuvaKuva
Avatar
Anicia
Genin
Genin
Viestit: 153
Liittynyt: Pe Elo 05, 2005 15:05
Paikkakunta: On your shoulder.

Viesti Kirjoittaja Anicia »

Elikkäs, haluaisin uuden siggin.

Väriltään synkähkö, tekstiksi Fear is the enemy.
Koon saatte itse päättää. Ja Nickini olisi kiva jossakin nurkassa tai jossain..

http://i23.photobucket.com/albums/b389/ ... ashi19.jpg

Toivottavasti tuo linkki toimii.[/url]
Who's that girl living my life?
Avatar
Tonza
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 323
Liittynyt: To Syys 02, 2004 17:27

Viesti Kirjoittaja Tonza »

Emi kirjoitti:Elikkäs, haluaisin uuden siggin.

Väriltään synkähkö, tekstiksi Fear is the enemy.
Koon saatte itse päättää. Ja Nickini olisi kiva jossakin nurkassa tai jossain..

http://i23.photobucket.com/albums/b389/ ... ashi19.jpg

Toivottavasti tuo linkki toimii.[/url]

Tässä olisi tämmönen.

Kuva
KuvaKuva
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Heeis!
Taas olisin sigin JA avan tarpeessa..

Siggi: No mahollisimman synkkä, mutta kummiski selvä.. ja valosa tän tyypin kohalla joka siihen tulee.. ja tää tyyppi ois marilyn manson... ja siitte.. siel lukis zeni jossain.. ja joku muuki kiva pikku teksti..

Ava: avaan saa vapaat kädet.. mieluiten anime aiheinen.. ja narutosta mieluisten..

Kiitos jo etukäteen <3
Kuva
Vastaa Viestiin