Signature ja Avatar-pyynnöt

Tietokoneella tehdyt signaturet, taustakuvat ja muu digitaalinen taide tulee tänne.
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Signature ja Avatar-pyynnöt

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

fLÄSh tekee myös mielellään siguja tai avatareja. PM minulle vaan.

EDIT: Miyukille tein ku on näemmä pyyntö ollu aika kauan eikä täällä ainakaa kukaan oo tehny mitään.

Kuva

ja avatar
Kuva

EDIT2: Korjauksien kanssa sigu miyukille.
Kuva

Jos vielä on jotain niin PM vain =)
Happy panda
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Signature ja Avatar-pyynnöt

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

Voisko/kerkeiskö joku tehä mulle sigin?

Koko sais olla melkein minkä kokonen vaa, mut mielellään suurin mahdollinen, kuvas vois olla aiheen Sasori, Deidara tai Tobi, sigis vois lukee myös mun nicki ja taustas vois olla vähän semmoset tummat värit mut muuten saa tehä millasen haluu :D.
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Signature ja Avatar-pyynnöt

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Sabu-chan:
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Tein aika nopeeta ku oli kiireinen päivä. Ei oo pakko käyttää. Jos ei miellytä tai muuttaa pitäs jotain tai ihan mitä vain niin helpoiten saat kerrottua sen laittamalla mulle yksityisviestin ^_^
Happy panda
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Signature ja Avatar-pyynnöt

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

Kiitti fLÄSh ^_^. Teit hienoi sigeij. Tykkäsin eteenkin kahest ekast :D
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Signature ja Avatar-pyynnöt

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Kiitti. Iteki eniten tykkäsin tuosta toisesta =) Ilmottele vaan jos haluat joskus uutta tai muutosta edellisiin.
Happy panda
Avatar
NiksuZ
Genin
Genin
Viestit: 133
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 19:10

Re: Signature ja Avatar-pyynnöt

Viesti Kirjoittaja NiksuZ »

Vosiko joku tehdä minulle sigin jonkun gaara aiheisen sit siihen vois pistää mun nicki kiitokset sille joka tekee :D :D
Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Signature ja Avatar-pyynnöt

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Noogai kirjoitti:Vosiko joku tehdä minulle sigin jonkun gaara aiheisen sit siihen vois pistää mun nicki kiitokset sille joka tekee :D :D
Minä voisin kokeilla värkätä sulle jotain ^^ Yritän saada iltaan mennessä valmiiksi. Ei varmaan haittaa jos käytän stockina part 2:n Gaaraa? :3
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
NiksuZ
Genin
Genin
Viestit: 133
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 19:10

Re: Signature ja Avatar-pyynnöt

Viesti Kirjoittaja NiksuZ »

Okei kiitos jos voit tehä ei haittaa :D :D
Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Signature ja Avatar-pyynnöt

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Kuva

Siinäpä ois. En ole vielä mikään pro, mutta toivottavasti kelpaa ^^ Taas sain hieman harjoitusta. Tekemällä sitä oppii.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
NiksuZ
Genin
Genin
Viestit: 133
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 19:10

Re: Signature ja Avatar-pyynnöt

Viesti Kirjoittaja NiksuZ »

Kiitos lonewolf toi on mulle ihan tarpeeks hyvä :D :D KIITOS
Kuva
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Signature ja Avatar-pyynnöt

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Kannattas tosiaan ehkä ennemmin kokeilla sitä "unohdin salasanani" - kohtaa sen kirjautumisen alapuolella tai sitte vaikka sähköpostilla jolleki joka vois auttaa ^^
Happy panda
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Signature ja Avatar-pyynnöt

Viesti Kirjoittaja Nixu »

UZUMAKI-NARUTO kirjoitti:Terve olen noogai vanha unohdin salasanani joten tein uuden tyypin eli voisiko joku tehdä taas minulle signaturen uzumaki naruton kuva ois hyvä siihen ja sit mun nicki :D
Tässäpä muutama fakta ihan ajankuluksi.

1. Ennekun sigki tulee ruinaamaan, niin pitää olla 50 viestiä. Se lukee melko selkeästi täällä.
2. Yhdellä käyttäjällä ei saa olla kahta käyttäjätunnusta, se on (yleensä) bannien arvonen juttu.
3. Ja salasanat kannattaa muistaa, eli niitä ei kannata olla turhan monta erilaista.

Että näin...
Avatar
NiksuZ
Genin
Genin
Viestit: 133
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 19:10

Re: Signature ja Avatar-pyynnöt

Viesti Kirjoittaja NiksuZ »

Noin en huomannu sitä unohdin salasanani juttua sori mut nyt sain sen salasanan voiko ton toisen poistaa jotenkin :( :(
Kuva
Avatar
Sutsuran
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 377
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 17:08

Re: Signature ja Avatar-pyynnöt

Viesti Kirjoittaja Sutsuran »

Voisiko joku tehdä minulle sigin tästä kuvasta: http://i164.photobucket.com/albums/u26/ ... 133665.png
Aika vaikea kuva, joten en rajoita luovuutta lisävaatimuksilla. :)
Viimeksi muokannut Sutsuran, To Loka 04, 2007 11:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Ilmasto on hot -ole sinä viileä
----
Kaikkea ei kannata ottaa niin vakavasti.
Avatar
Tridian
Genin
Genin
Viestit: 138
Liittynyt: To Touko 24, 2007 23:40
Paikkakunta: Faerûn

Re: Signature ja Avatar-pyynnöt

Viesti Kirjoittaja Tridian »

Noniin, olen jo pitkään miettinyt uuden sigin ja avan pyytämistä, mutta vasta nyt löysin kohteen mistä haluaisin ne. En tiedä onko sallittua toivoa, että kuka teistä taiteilijoista sen tekisi, mutta silti toivoisin, että Minori vaivautuisi tekemään ne minulle. Hänen makunsa näiden avatarien ja sigien suhteen on aikalailla samankaltainen omaani verrattuna, joten uskoisin Minorin onnistuvan minun kohdallani parhaiten. Tämä oli kuitenkin vain hienovarainen toivomus - olen yleensäkin erittäin kiitollinen jos sigin ja avan edes saankin. =)

Elikkäs signaturen haluaisin tästä kuvasta: KUVA
Ja avatarin tästä: KUVA II (Siis pelkät kasvot tuosta kuvasta) =P

Ja sitten hieman tyylistä.. toivoisin, että avatarissa ja signaturessa olisi jotain samantyylistä, sellaista yhteenkuuluvuutta, että ne sopivat keskenään yhteen. Signature olisi mielellään suurehko, lähes maksimikoko, mutta ei tarvitse olla aivan niin korkea. Avatarin tulisi olla se 150x150x. Toivoisin myöskin molempien ympärille tulevan kehykset, ei tarvitse olla mitkään huomiota herättävät, mutta sellaiset mitkä tavallaan pitävät ne kasassa. Eiköhän se siinä sitten ole, lopun päättää itse taiteilija. =o

Ja ummm, signatureen toivoisin tulevan tekstin: Memories of Nobody
fontti voisi olla sellainen kursivoitu, koristeellinen tyyli. Väri vaikka valkoinen, tai mikä siihen puna/oranssiin sävyyn sopisikaan. (Ei ehkä maailmojen paras teksti, kun on sen leffankin nimi, mutta se jotenkin iskee minuun, niin pidetään se. ^^)

Forgive me, jos täs oli liikaa vaatimuksii jne, mutta haluisin nyt itselleni piiiiitkäksi aikaa avan ja sigin mistä todella pidän. :3
Kuva
Vastaa Viestiin