Arvostele Aiemman Avatar

Tietokoneella tehdyt signaturet, taustakuvat ja muu digitaalinen taide tulee tänne.
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Kuva on vähän turhan suttuinen ja sitä saa katsoa ainakin kaksi kertaa, että tajuaa mikä siitä kurkkii takaisin. Vaikkei mikään psp/joku vastaava -hirmu olisikaan, niin kontrastilla ja ihan niillä perussäädöillä saa ihmeitä aikaan. Värit siis on kivat (turkoosi on ihaana väri <3 ), mutta jotain pientä säätöä se olisi kaivannut erottuakseen. Kiva, kun sopii siggiin. ^^
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Minorilla on oikein kiva ava. Iruka sekä teksti on loistava yhdistelmä. =) Mukavan ruskeasävyinen mutta ehkä pikkuisen liian vaalea, ainakin minun makuuni. Jonkinlaista pientä värisäätöä ehkäpä niin olisi hieman selkeämpi. Mutta oikein mukava muuten.
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Wow.. Toihan on taiteellinen.. :) Kivat borderit ja mukavan värinen. Harvoin näkee hienoja Avoja, joissa on hahmosta ruumiskuva, mutta tää on onnistunu loistavasti. Täytyy nostaa siitä hattua ^^

En löydä mitään, mitä korjaisin.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko »

Hmjaa. No, minä en nyt tuosta shojo-aista niin välitä, mutta avan kuva on ihan nätti ja onhan siinä pari Naruton siisteintä naishahmoa. :b Värit on nätit ja borderit okei.
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Rabi my lad, mitähän sinusta voisi sanoa?

Noh, muuten kokonaisuus on oikein kiva. Yksistään siinä ei olisi mitään varsinaista huomautettavaa. Mutta kun sigissäkin Rabilla on noin punaiset hiukset, niin miksei saman tien avatarissakin? Siten ne kuuluisivat aivan samaan teemakalustoon.

Mutta toisaalta sigin Rabi hieman pelastaa, sillä avatarissahan hää vain pällistelee. Tylsähköä.
Kuva
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Eniliahilla on mukavan yksinkertainen ava ^-^
Kuva on selkeä, Luffyn ilme on hauska ja reunat ovat aina hyvä lisä avatareissa :>
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
Michiko
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Ma Kesä 27, 2005 17:22

Viesti Kirjoittaja Michiko »

Hijiri-sanin ava on jotenkin utuinen ja hempeä (omituinen sana mutten keksinyt muutakaan kuvaamaan ajatustani), ja pidän noista valoläikistä hiuksilla. Väritys on kyllä vähän liian laimea makuuni, mutta sopinee tähän kuvaan.
Kuva
Kts Nixuboylle "lainasta" | Y.S.A.K - jep... ^^;
~Paha saa aina - parhaat päältä... ~
Avatar
Blackened
Genin
Genin
Viestit: 177
Liittynyt: Su Marras 27, 2005 03:18
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Blackened »

michikon ava on ihan tyylikäs, nuo tekstit olisivat voineet ehkä olla hieman selvemmät (vaikka toisella fontilla) mutta se onkin vain minun mielipiteeni.
Kuva
Avatar
grape
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 874
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 16:53
Paikkakunta: Jyväskylä/ Riihimäki

Viesti Kirjoittaja grape »

Hyvin kaunis ava. Temarilla on nätti ilme tuossa kuvassa ja tuo vaalennus/kirkastus mikälie sopii hyvin kuvaan. Pidän kovasti siitä. Olet näemmä rajannutkin avan valkoisilla reunoilla, se on ihan hyvä, sillä se ei näy sieltä pahemmin mutta kuitenkin rajaa kuvaa. En sitten tiedä kuinka hyvin avasi sopii nickin kanssa, sillä nickistäsi tulee mieleen aina jotain tummaa ja synkkää. Mutta eipähän tuolla kummemmin väliä.

Tiivistettynä: Todella nätti ja onnistunut ^_^
Avatar
Kinuski
Genin
Genin
Viestit: 194
Liittynyt: Ke Maalis 09, 2005 16:32
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Kinuski »

grape: Ava on yksinkertainen ja kaunis omalla yksinkertaisella tavallaan. Ava on kaikenkaikkiaan suloinen katsoo sitä miltä kantilta hyvänsä. Itse en lisäisi tai tekisi avalle yhtään mitän sillä se on ihana sellaisena kuin se jo on.
On my way~
Kuva
Avatar
Michiko
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Ma Kesä 27, 2005 17:22

Viesti Kirjoittaja Michiko »

Oli pakko tulla vielä arvostelemaan Kinuskin ava, koska se on juuri sellainen mistä pidän: selkeä, värikäs muttei räikeä, ja siinä on valo/varjo-efekti toteutettu mielestäni hyvin.
Kuva
Kts Nixuboylle "lainasta" | Y.S.A.K - jep... ^^;
~Paha saa aina - parhaat päältä... ~
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Upea kuva Toushirosta, pidän varsinkin vaatteista jotka on kuin "koottu mustista ja valkoisista paloista". Violetti ei mielestäni sovi kuvaan niin hyvin kuin mitä yleinen Toushiron silmien turkoosi, mutta se erottuu edukseen massasta. Hiukset ovat upeat, samoin sitten violettipurppuran pilvimäisyys. Nimi alareunassa täydentää kokonaisuutta, koska koitin kuvitella avataria ilman nimeä ja se olisi vaikuttanut tyhjältä. Toinen miinus tulee puuttuvista reunoista, jotka jättää avatarin sellaiseksi, että pilvet voisivat karata ilman reunoja.
Kaikin puolin mukava avatar, antaisin 9+ kouluasteikolla.

Editto: Okei, Michiko kerkesi ensin joten arvostelkaa hänet. Minun arvosteluni siis oli Kinuskille.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Blackened
Genin
Genin
Viestit: 177
Liittynyt: Su Marras 27, 2005 03:18
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Blackened »

OFFTOPIC:
grape kirjoitti: En sitten tiedä kuinka hyvin avasi sopii nickin kanssa, sillä nickistäsi tulee mieleen aina jotain tummaa ja synkkää. Mutta eipähän tuolla kummemmin väliä.
Heh, ite ajattelin ihan samaa.. aiempi avatarini sopi kyllä paljon paremmin nickiini, tuo tuntui aluksi aika hassulta.. Mutta koska temarista on tullut lempihahmoja, niin vaihdoin tuohon :D
jatkakaa michikosta
Kuva
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Michiko
Taidan olla hieman tyhmä, kun en ymmärrä, mikä kuva sun avatarissas on. :lol: Olin erottavinani jotakin käden ja hiusten tapaista.... Ehkä hieman suttuisen oloinen...Teksti on hauska, mutta sen olisi voinut laittaa erilaisella fontilla.

Arvostellaan nyt LittleSamurainkin avatar ettei nämä nyt mene enempää sekaisin:

LittleSamurai
Hieno pätkä Saske pojasta. Minun mielestäni yksi kivoimmista animaatio avoista tällä foorumilla ^-^ Aika pieni ja täynnä räpellystä, mutta ei ole niin ahtaantuntuinen, koska värit soveltuvat nätisti yhteen. Sasken nimi kanjeilla (vai millä nyt olikaan :shock: ) on kliffa.
Vastaa Viestiin