Chapter 240

Ja Naruto manga keskustelut käydään täällä spoilereiden välttämiseksi.
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

mä en ymmärä pätkäkään mutta obito on kuten naruto ja sasuke kuten kakshi mutta miks kakashi yhes anime osas sano näin kun sasuke vs naruto taistelu oli ohi what would you do obito siis mä oon mangan kaa ymmärtänyt obito is a baka
KATSO ALAS
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

<!--QuoteBegin-Uzumaki naruto+Nov 27 2004, 01:05 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Uzumaki naruto @ Nov 27 2004, 01:05 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> mä en ymmärä pätkäkään mutta obito on kuten naruto ja sasuke kuten kakshi mutta miks kakashi yhes anime osas sano näin kun sasuke vs naruto taistelu oli ohi what would you do obito siis mä oon mangan kaa ymmärtänyt obito is a baka [/quote]
Että tällästä :lol:
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
Ghost
ANBU
ANBU
Viestit: 482
Liittynyt: To Syys 02, 2004 20:43

Viesti Kirjoittaja Ghost »

Nyt on ilmestynyt Inanen kääntämä versio, joten otin tuon aikasemman paketin pois ja pidän tätä kotisivuilla jonkin aikaa.

<a href='http://koti.mbnet.fi/tomveh/Naruto%20240.zip' target='_blank'>Inanen käännös</a>
Kuva
Avatar
dark_end
Genin
Genin
Viestit: 136
Liittynyt: Su Loka 31, 2004 16:00
Paikkakunta: Hidden Leaf Village

Viesti Kirjoittaja dark_end »

Juu, onhan tuo uusi chapteri aika hyvä. Kerrottii jopa jotai uutta kakashista. :o
*odottaa innolle ensi viikkoa*
Avatar
NiSSE^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 525
Liittynyt: Ma Loka 18, 2004 21:18
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja NiSSE^ »

<!--QuoteBegin-large+Nov 27 2004, 10:23 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (large @ Nov 27 2004, 10:23 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Uzumaki naruto+Nov 27 2004, 01:05 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Uzumaki naruto @ Nov 27 2004, 01:05 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> mä en ymmärä pätkäkään mutta obito on kuten naruto ja sasuke kuten kakshi mutta miks kakashi yhes anime osas sano näin kun sasuke vs naruto taistelu oli ohi what would you do obito siis mä oon mangan kaa ymmärtänyt obito is  a baka [/quote]
Että tällästä :lol: [/quote]
Älä muuta sano... Uzumaki, sinun viestisi ovat karmivaa luettavaa... ! :D Tossakin joka sanassa suurinpiirteen typo ^^
Kuva
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

Lopeta valittaa tai sun mutsi kuolee :P
KATSO ALAS
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

no leikin vaan ei se ole totta :lol:
KATSO ALAS
Mestre
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 630
Liittynyt: Ma Syys 06, 2004 17:38
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Mestre »

Opettele kirjottaa tai kuolet. Oot kyl silli number one täällä.
Todellisuus on niille jotka ei pärjää WoWissa.
Avatar
NiSSE^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 525
Liittynyt: Ma Loka 18, 2004 21:18
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja NiSSE^ »

Ja JÄLLEEN Uzumaki... Tiedätköhän mikä on edit? Taidat kerjätä modeilta (Varsinkin Kikolta) kengänkuvaa takalistoosi? Tuplapostaus on semmonen juttu mitä EI tueta. <_<
Kuva
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

Ei Uzumakia saa monottaa!!! Uzumaki ymmärrätkö itekkään mitä sä kirjotat? Ja Uzulle voi antaa double post oikeuden koska tuskin se sitä oppii... ainakaan tätä menoa.
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Oi jes! Tämmöstä chapteria olen odottanutkin..!!
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Vastaa Viestiin