Uzumaki Arashi?

Ja Naruto manga keskustelut käydään täällä spoilereiden välttämiseksi.
Lukittu
Avatar
batanga
Oinin
Oinin
Viestit: 913
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 20:24
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja batanga »

juuliaaa kirjoitti:batanga, tähän nyt vaan sanon että: todista :D
Voi että, sitä scrollia ei voi lukea, se on liian sotkunen!!

Ja se on tarkotuksella semmnoen, jos KIshi ois halunnu sen nimen paljastaa se ois varmasti kirjottanu sen sillee et siitä saa selvän.

Kuva
http://img239.imageshack.us/img239/7756 ... 2183gx.jpg

Tämän lisäks, kaikki nuo tossa on pelkät etunimet, et vaikka siinä ois Arashi (mitä siinä ei tod. lue), siinä ei olisi sitä Uzumakia.



Todista ite, eti Naruto mangasta kohta, jossa mainitaan Uzumaki Arashi yondaime hokagen nimenä. Ja onnea koska sitä et tuu löytämää.
Haista paska! Saatanan rasisti kusipää! -EroSennin
Kuva
Avatar
Tobi
Genin
Genin
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2007 15:58
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja Tobi »

puar kirjoitti: Saattaa olla hyvin mahdollista että Yondaimen nimi on Uzumaki Arashi... Ja hän olisi Naruton isukki, se oisi kivaa...

Uzumaki=pyörre
Arashi=myrsky

Uzumaki Arashi=pyörremyrsky... heheheh sopii hyvin... oonpa mä hauska...
Tais olla että: Naruto = Pyörre. Ja ne nimetkin lausutaan aina "Uzumaki Naruto" eikä "Naruto Uzumaki" eli ei tuu Pyörremyrskyä vaan myrskypyörre 8)

OnTopic.

Isä, e-ei? Arashi, ehkäpä?
Metal Gear Solid 2:ssa Snake puhuu Valmetista ja sen valmistamista aseista.
-large

Kuva
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

hmmm?

Minähän olen kuullut tästä jutusta joskus. Ohanaa, en ole yksin!
Ja olisihan se sinänsä aika loogistakin?
Että hokage joka teki jutsun sealata demonin on pojan, joka pitää kyuubia sisällään sukulaine?
Kuva
Avatar
Silja
Genin
Genin
Viestit: 181
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 16:20
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Silja »

Kyllä tuon yondaimen on Narutolle jonkinlaista sukua oltava, ovat aivan liian samanlaisia ulkonäöltään ja vaikkapa Jiraiyan mukaan myös luonteeltaan ja voimiltaan. Myös tuo Kyuubin sulkeminen Naruton sisään vahvistaa sukulaisuutta, kovin moni tuskin antaisi omaa lastaan tuollaiseen vaaraan altistettavaksi, vaikka kyse olisikin koko kylän tulevaisuudesta.
batanga kirjoitti:Kuva
http://img239.imageshack.us/img239/7756 ... 2183gx.jpg
Tämän lisäks, kaikki nuo tossa on pelkät etunimet, et vaikka siinä ois Arashi (mitä siinä ei tod. lue), siinä ei olisi sitä Uzumakia.
Osaatko ihan noin hyvin japania, että voit satavarmasti sanoa, mitä tuossa lukee ja ei lue? Jos et osaa niin voin valaista sen verran Uzumaki Naruton (うずまきなると) ja Jiraiyan (自来也) nimien välissä oleva nimi on kirjoitettu kanjeilla, Naruton nimi taas pelkällä hiraganalla (tavuaakkosilla). Eli pelkästään vertaamalla noiden nimien "samannäköisyyttä" ei kovin pitkälle pääse. Nimessä käytetyistä kanjeista ei saa kovin hyvin selvää, mutta tuosta voi varmasti vääntää vaikka tuon "Arashin", jos sikseen tulee, monilla kanjeilla on kymmeniä erilaisia ns. nanori-lukutapoja. Nimi alkaa mahdollisesti kanjilla 嵐, sitten ehkä 戊 ja vikana olevasta en saakaan mitään tolkkua, mutta eiköhän joku, joka osaa hippasen enempi japania ja kalligrafiaa kuin minä, osaa tuon tulkita. Sen lisäksi seuraavasta kuvasta kun katsoo tuota kohtaa "chapter page 10", niin siihen on Naruto ainakin kirjoittanut sekä suku- että etunimensä.
Kuva
Kanjikaveri - opi japania!
suomi-japani-suomi -sanakirja
Keskustele japanin kielestä ja kulttuurista foorumilla
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Silja kirjoitti:mutta eiköhän joku, joka osaa hippasen enempi japania ja kalligrafiaa kuin minä, osaa tuon tulkita.
Jos osaisi, niin eiköhän se tässä muutaman vuoden aikana olisi jo tulkittu. Riittänee todisteeksi siitä että Kishimoto teki tuon tarkoituksella niin epäselväksi ettei Yondaimen nimeä saataisi vielä selville.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Silja
Genin
Genin
Viestit: 181
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 16:20
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Silja »

gebric kirjoitti:
Silja kirjoitti:mutta eiköhän joku, joka osaa hippasen enempi japania ja kalligrafiaa kuin minä, osaa tuon tulkita.
Jos osaisi, niin eiköhän se tässä muutaman vuoden aikana olisi jo tulkittu. Riittänee todisteeksi siitä että Kishimoto teki tuon tarkoituksella niin epäselväksi ettei Yondaimen nimeä saataisi vielä selville.
Jeps, epäselvästi ilmaistu. Meinasin sitä, että joku osaa heittää edes jonkin sortin arvauksia siitä mikä kanji tuo voisi olla, minä kun en pysty edes siihen. Jos tuo olisi noin iisi homma niin eipä tällekään topicille olisi ollut koskaan tarvetta... :lol:
Kanjikaveri - opi japania!
suomi-japani-suomi -sanakirja
Keskustele japanin kielestä ja kulttuurista foorumilla
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Silja kirjoitti:Meinasin sitä, että joku osaa heittää edes jonkin sortin arvauksia siitä mikä kanji tuo voisi olla
Vaikka sillä tietyllä kanjilla olisikin useampi kymmenen eri mahdollisuutta mitä se tarkoittaa, olisi se kuitenkin ratkaistu, jos se olisi jollain tapaa mahdollista. Varmasti monet, ihan japanilaisetkin, ovat koittaneet selvittää mitä kanjeja tuossa on. Tuloksetta, kuten näkyy (tai siis nimen omaan ei näy).
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
tanhu
Student
Student
Viestit: 35
Liittynyt: La Touko 26, 2007 15:46

Re: Uzumaki Arashi?

Viesti Kirjoittaja tanhu »

Sitäpaitsi epäilen vahvasti Daddy-Kishimoto olisi niin typerä että laittaisi noin selvää vihjettä siitä että Naruto olisi Yondaimen poika. Mulla on sellainen kutina, että Kishimoto vain huijaa laittamalla niin selviä ulkonäöllisiä yhtäläisyyksiä Narutoon ja Yondaimeen ja näin ihmiset olettavat/toivovat että he ovat isä ja poika. Itse olen ollut siinä toivossa aina, mutta nyt tuli tälläinen mieleen että jospa sittenkin :D
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Uzumaki Arashi?

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Velok kirjoitti:Sitäpaitsi epäilen vahvasti Daddy-Kishimoto olisi niin typerä että laittaisi noin selvää vihjettä siitä että Naruto olisi Yondaimen poika. Mulla on sellainen kutina, että Kishimoto vain huijaa laittamalla niin selviä ulkonäöllisiä yhtäläisyyksiä Narutoon ja Yondaimeen ja näin ihmiset olettavat/toivovat että he ovat isä ja poika.
Eipäs huijannutkaan. Lukkoa?
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Lukittu