307

Ja Naruto manga keskustelut käydään täällä spoilereiden välttämiseksi.
Vastaa Viestiin
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

hmm, annaks se linkin. olen vähä laiska xD kiitos ^^
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Hrrr... ^__^ Oikein ihastuttava chapu vaikka vanhaahan siinäkin jauhettiin.. millonkas ei.
Äksöniä vaikuttaisi olevan tulossa, hirmuisen kiva homma olisi nähdä Sassea vauhdissa taas "sulhonsa" kanssa. *keh* Oikein idearikasta, ei voi muuta sanoa. ^^
Toivoisin kyllä että Sasselta jäisi näkemättä käärmemäiset tekniikat (jos sillä niitä on, ei vaan inspaa)... ja toivon että Kaksu ei ilmaannu paikalle mistään välistä (ken tietää).

Ja thänks linkistä ZUnDE.
Kuva
Avatar
Tome
Genin
Genin
Viestit: 173
Liittynyt: Pe Syys 23, 2005 18:18
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Tome »

Jaa-a, hyvä chapu, mutta Naruto tossa kyllä nyt piilottelee jotain jossain... Rasengan? One-Handed jutsuja? Ei voi tietää.
Tacksit avasta ja singusta chauronille

Kuva
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Tome kirjoitti:Jaa-a, hyvä chapu, mutta Naruto tossa kyllä nyt piilottelee jotain jossain... Rasengan? One-Handed jutsuja? Ei voi tietää.
Eikös tuo koko Naruto ole bunshin? Narutohan teki viime chapussa bunshinin, ja oikea Naruto ja bunshin-Naruto lähtivät eri suuntiin. En vain muista, selvisikö siitä, kumpi lähti kumpaankin suuntaan. Mutta siis anyway, tuo voisi olla bunshin, joka taas selittäisi sen, miksi Naruto on niin rauhallinen.
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Sham kirjoitti:
Tome kirjoitti:Jaa-a, hyvä chapu, mutta Naruto tossa kyllä nyt piilottelee jotain jossain... Rasengan? One-Handed jutsuja? Ei voi tietää.
Eikös tuo koko Naruto ole bunshin? Narutohan teki viime chapussa bunshinin, ja oikea Naruto ja bunshin-Naruto lähtivät eri suuntiin. En vain muista, selvisikö siitä, kumpi lähti kumpaankin suuntaan. Mutta siis anyway, tuo voisi olla bunshin, joka taas selittäisi sen, miksi Naruto on niin rauhallinen.

Se on bunshin!!!!!!!!!
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
CaSMo
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 327
Liittynyt: La Maalis 05, 2005 19:11
Paikkakunta: Per saukko

Viesti Kirjoittaja CaSMo »

Avatar
Tome
Genin
Genin
Viestit: 173
Liittynyt: Pe Syys 23, 2005 18:18
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Tome »

Itsekin ajattelin että Bunshin, mutta mitäpä tuosta koskaan tietää... Kohta Saske vetää miekalla halki Naruton ja *poff*, ja sitten Naruto seisookin siellä missä Saske oli ensin.
Tacksit avasta ja singusta chauronille

Kuva
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

^

Nah. Se ON Naruto, mitä järkeä on lähettää bunshin katsomaan tyyppiä jonka on jo 2+ vuoden ajan halunnut tavata, eikä mennä itse paikalle ollenkaan. -- EI oikein kuulosta uskottavalta.

Sai blokkaa Sasuken lyönnin kerta hällä on jo patukkakin valmiina. Tämän jälkeen naruto tajuaa itsekin että Sasuke todellakin yritti tappaa hänet ^^;;

Yamato reagoi myös , ja taistalu menee Sai/Yamato vs. Sasuke
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Bunshin-teoria on ihan mielenkiintoinen mutta olen silti samaa mieltä chauronin kanssa. Oikea Naruto se on, onhan bunshineilla jonkunlainen osa oikean persoonallisuutta mutta silti se söisi musta ihan mahdottoman paljon kohtauksen tunnelmaa ja tunnelatausta jos tuo olisikin puolirobotti bunshin. Se myös veisi kaiken vaikuttavuuden Naruton käytöksestä. Ja minä toivon niin paljon että tuo luottamus/rohkeus/mikäikinä vaikuttais ees jollain tavalla Sasukeen.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Rinde kirjoitti:Bunshin-teoria on ihan mielenkiintoinen mutta olen silti samaa mieltä chauronin kanssa. Oikea Naruto se on, onhan bunshineilla jonkunlainen osa oikean persoonallisuutta mutta silti se söisi musta ihan mahdottoman paljon kohtauksen tunnelmaa ja tunnelatausta jos tuo olisikin puolirobotti bunshin. Se myös veisi kaiken vaikuttavuuden Naruton käytöksestä. Ja minä toivon niin paljon että tuo luottamus/rohkeus/mikäikinä vaikuttais ees jollain tavalla Sasukeen.
Niinpä ^^

Kloonejahan ne on, kopioita, aivan eri hemmoja kuin naruto itse. Ilman minkäänlaisia telepaattisia yhteyksiä niiden välillä.
Eli, se tarkoittaisi siis että vain naruton bunshin joka sanoo "poof" näkisi hänet, kun hän itse taas haahuilisi missä lie tunnelissa eikä näkisi koko tyyppiä laisinkaan ^^;;

Ei mun mielestä siis ole mitään järkeä et se olis bunshin, mut eipä toi maailmaa kaatais vaikka oliskin.
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Toisaalta kyllähän ne Yamaton bunshinit, tai ainaki se joka seuras Saita jotenki viestitti sille missä on. Vai oliko silläkin se nielaistava nappikuuloke, en muista.

Jos tuo on bunshin niin kohta oikea Naruto hyybää nurkan takaa ja saadan käydä kaikki kolmen vuoden angstit läpi kahteen kertaan.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
roxor
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 368
Liittynyt: Ti Touko 31, 2005 11:18

Viesti Kirjoittaja roxor »

-
Viimeksi muokannut roxor, Ma Kesä 02, 2008 02:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

chauron kirjoitti:^
Nah. Se ON Naruto, mitä järkeä on lähettää bunshin katsomaan tyyppiä jonka on jo 2+ vuoden ajan halunnut tavata, eikä mennä itse paikalle ollenkaan. -- EI oikein kuulosta uskottavalta.
No duh, eihän Naruto lähettänyt bunshiniaan Sasukea katsomaan, vaan etsimään. Naruto ei voinut mitenkään tietää, löytäisikö bunshin Sasuken vai hän itse.

Ja bunshinithan juuri ovat aivan SAMOJA hemmoja kuin Naruto itse, niillä on myös sama (tai no ei SAMA, vaan samanlainen) mieli kuin Narutolla itsellään eli ne reagoivat tilanteisiin samalla tavalla. Ainakin noin minä sen olen ymmärtänyt.

Ja JOS tuo nyt on bunshin, niin kyllähän oikea Narutokin tuonne kohta tiensä löytää varsinkin tommosen rytinän jälkeen.

Minäkin tosin toivon, että tuo on oikea Naruto, koska bunshin tosiaan söisi koko kohtauksen hienouden.
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Jos se olisi bunshin ja Sasuke "tappaisi" sen niin siitä voisi alkaa tuon sen ärsyttävän feikkikylmyyden hajoaminen. Jos se oikeasti luulisi edes nanosekunnin että tappoi Naruton, siinä olisi pakko jo reagoida. Sitte oikee Naruto tulis mukaa tilanteeseen ja voitais kaikki olla ihan et aww.

En siltikään usko/halua että se on bunshin. Tuo ylläoleva on varateoria.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Ja ei ollut bunshin , eli ne jotka veikkasivat et "ei oo" on oikeassa =)
-c-

^minoriedit: c=chauron, joka on laiska
Vastaa Viestiin