308

Ja Naruto manga keskustelut käydään täällä spoilereiden välttämiseksi.
HezzuH
Student
Student
Viestit: 21
Liittynyt: Pe Helmi 18, 2005 20:20
Paikkakunta: Konginkangas

Viesti Kirjoittaja HezzuH »

eihän se nyt mikään ihme ole että sasuke on oppinut noin paljon 2,5 vuodessa... sillä on sharingan oron tarvitsee vaan näyttää jutsua jutsun perään ja sasuke oppii. Narutolla ei pitäisi olla ilman kyubin voimia mitään mahdollisuuksia voittaa sasukea sillä narutolla suurin osa ajasta on kulunut jutsujen opetteluun ja sitten niiden sovelluksiin kun taas sasuken tarvitsee vain nähdä jutsu kerran ja loppuajan voi opetella muuta. ja mikäli sasuke ei pärjää muuten ni onhan sillä cursed seal niskassa siitä vähän extra poweria ja taas jatkuu...
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

No, jaah, meinasin jopa pitää Sasukesta, mikä on ISO asia. Mutta jotenkin toisen mieleen tunkeutuminen, varsinkin Kyuubin säikäyttäminen, on vähän liian iso haukku vähän liian isosta omenasta. Jos jotain haluaisin Narutosta, niin jonkinlaista rajausta siihen, mitä ninjojen on mahdollista tehdä. Kohta tämä touhu alkaa muistuttamaan Fullmetal Alchemistia kun Kishimoton luoma maailma rajoituksineen ei jaksa pysyä housuissaan.

Toisaalta, tämä asia tuntui minusta aika ilmeiseltä jo kauan sitten ennen tätä chapua.

Kyuubin ilmestyminen muuten tuuppasi pari ajatusta liikkeelle... Ehkä olen lukenut liika Kiseijuuta, mutta; eikö olisi kliffaa, jos Naruto joutuisi OIKEASTI tekemään töitä tai jopa tulemaan toimeen Kyuubin kanssa? Minusta olisi pikkuhiljaa mukava nähdä järkevää kanssakäymistä tuon elukan kanssa, onhan silläkin persoonallisuus, jota voisi käyttää hyväksi tarinankerronnassa muulloinkin kuin silloin kun Naruto vetää herneet nenään.

Ja Sasuken paree muuten olla tekemättä mitään Kyuubille. Voi olla toisinkin, mutta minusta Naruto on yhä riippuvainen Kyuubista.
Kuva
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Dragonmaster kirjoitti:Kyuubin ilmestyminen muuten tuuppasi pari ajatusta liikkeelle... Ehkä olen lukenut liika Kiseijuuta, mutta; eikö olisi kliffaa, jos Naruto joutuisi OIKEASTI tekemään töitä tai jopa tulemaan toimeen Kyuubin kanssa? Minusta olisi pikkuhiljaa mukava nähdä järkevää kanssakäymistä tuon elukan kanssa, onhan silläkin persoonallisuus, jota voisi käyttää hyväksi tarinankerronnassa muulloinkin kuin silloin kun Naruto vetää herneet nenään.
Iskit ytimeen. Muuan aivan loistava fanfic-kirjoittaja kirjoitti hienon psykologisen yhteyden ja kanssakäymisen Gaaran ja Shukakun välille, ja jotenkin Kyuubi tuntuu paljon inhimillisemmältä kuin Shukaku. En usko että se vihaa Narutoa, päin vastoin, eiköhän sillä jonkinmoinen suojeluvietti ole. Sitä näkökulmaa kaipaisin ettei se todellakaan ole vain "ase" eikä myöskään ainoa asia mikä tekee Narutosta voimakkaan, vaan juuri eräänlainen yhteistyökumppani. Ei Sasuke sitä tuossa läjään laita, ei millään, ei Akatsukiakaan ihan noin sivulauseessa voi lopusta tarinaa ohittaa. Turpaan tuo ottaa jos yrittää, mistä saadaankin mahdollista uutta heräämisen hetkeä angsty boylle.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Storba

Viesti Kirjoittaja Storba »

no eipä tuo kyuubi mielestäni pelänny sasukea vaan lähinnä yllätty. Tuntui jopa tunnistavan kyseisen hepun. Veikkaan et pari seuraavaa chapua käsitellään tunteita ja blaa blaa enkä ihmettelis vaikka dr.phil tulis käymään. Mut ihan oli jopa hyvä chapteri mun mielestä.
Cross
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 571
Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 20:10

Viesti Kirjoittaja Cross »

Dragonmaster kirjoitti:Kyuubin ilmestyminen muuten tuuppasi pari ajatusta liikkeelle... Ehkä olen lukenut liika Kiseijuuta, mutta; eikö olisi kliffaa, jos Naruto joutuisi OIKEASTI tekemään töitä tai jopa tulemaan toimeen Kyuubin kanssa? Minusta olisi pikkuhiljaa mukava nähdä järkevää kanssakäymistä tuon elukan kanssa, onhan silläkin persoonallisuus, jota voisi käyttää hyväksi tarinankerronnassa muulloinkin kuin silloin kun Naruto vetää herneet nenään.

Ja Sasuken paree muuten olla tekemättä mitään Kyuubille. Voi olla toisinkin, mutta minusta Naruto on yhä riippuvainen Kyuubista.
no tuo kyuubin ja naruton yhteinen kanssakäyminen voi yleistyä tässä sarjan edetessä
ainakin siltä vaikuttas kun otetaan huomioon että yondaimen seali on vissiin ruvennut heikkenemään eli kyuubi pääsee helpommin pinnalle
mutta eiköhän naruto kuitenki ole se isäntä talossa
Kuva
Avatar
Tome
Genin
Genin
Viestit: 173
Liittynyt: Pe Syys 23, 2005 18:18
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Tome »

ZUnDE kirjoitti:
Sasuke taisi päästä sillä sharinganin avulla sinne Naruton mieleen, ainakin luulen niin, mutta näemme pian!
Aivan! Enpä olisi itse tuota keksinyt... Genjutsua? En usko.
Tacksit avasta ja singusta chauronille

Kuva
Avatar
Tome
Genin
Genin
Viestit: 173
Liittynyt: Pe Syys 23, 2005 18:18
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Tome »

sn0wblind kirjoitti:
Tome kirjoitti:
ZUnDE kirjoitti:
Sasuke taisi päästä sillä sharinganin avulla sinne Naruton mieleen, ainakin luulen niin, mutta näemme pian!
Aivan! Enpä olisi itse tuota keksinyt... Genjutsua? En usko.
Olihan tuo tavallaan itsestäänselvää:
"I see it now..." sanoi Sasuke pärstävärkki sharinganeineen lähikuvassa sivulla 16.

Genjutsu/Doujutsu? Jotain sellaista... Ei se Saske nyt teleportannu itteään mihinkään Naruton Kyuubi-ulottovuuteen. Sharinganin erikoisuuksiinhan kuuluu illuusiot ja mielipelit...

EDIT: Niin ja eikös tuo Tsunaden riipuksen pitänyt jotenkin vaimentaa Kyuubin henkistä vaikutusvaltaa? So much for that...
Nojaa en tiedä.. Miten se voisi olla Genjutsua, koska Sasuke ei tiennyt että Narutolla on Kyuubi koska sanoi tuolla 16 sivulla että: "This was your unknown power." Onhan siis Sasuke voinut tietää itse Kyuubista, mutta ei siitä että se on Naruton sisällä.
Tacksit avasta ja singusta chauronille

Kuva
ChasenPipo
Genin
Genin
Viestit: 135
Liittynyt: To Elo 11, 2005 16:47

Viesti Kirjoittaja ChasenPipo »

Kaikki valittavat siitä, että Sasuke on liian hyväksi tullut. Suoraan sanoen itse olisin saattanut odottaa häneltä jopa kovempiakin voimia, esim. Mangekyoa mutta kyllä niidenkin aika koittaa. Ei tässä ollut läheskään kaikki Sasgayn voimista, ei tosiaankaan, odottakaas sitten ku se parit portit viellä aukaisee 8)

Ja hah, Itachihan on tuosta ihan eri tasolla. Näitte jo Orochimarun pieksevän sen SSJ4 Naruton ja Itachi menee viellä siitä kovemmaksi. Odottakaa vain, olen varma että Akatsukin johtaja räjäyttää vuoria silmänräpäytyksellä.
Jatkuvaa taistelua, paljon verta, kokoajan lisääntyviä ruumiita ja kaikki tämä Naruto maailmassa! Liity nyt!

http://narutoalliance.50webs.com
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

Siis musta se naruton kaulakoru jotenkin kun se oli sen ekan hokagen niin se kuka olikaan puuninja kuka on niitten teamissä voi käyttää sitä chakran sulkemis jutsua mitä se käytti aiemmin jolla se sai sen naruton kyuubi chakran vaimennettua ja siit oli jotain hyötyä et sil oli se kaulakoru nytku sil ei oo sitä se ei saa vaimennettua sitä ja se menee todelliseen uupper berserkiin ja hakkaa kaikki.
Kuva
ChasenPipo
Genin
Genin
Viestit: 135
Liittynyt: To Elo 11, 2005 16:47

Viesti Kirjoittaja ChasenPipo »

Rutto kirjoitti:
ChasenPipo kirjoitti:Kaikki valittavat siitä, että Sasuke on liian hyväksi tullut. Suoraan sanoen itse olisin saattanut odottaa häneltä jopa kovempiakin voimia, esim. Mangekyoa mutta kyllä niidenkin aika koittaa. Ei tässä ollut läheskään kaikki Sasgayn voimista, ei tosiaankaan, odottakaas sitten ku se parit portit viellä aukaisee 8)

Ja hah, Itachihan on tuosta ihan eri tasolla. Näitte jo Orochimarun pieksevän sen SSJ4 Naruton ja Itachi menee viellä siitä kovemmaksi. Odottakaa vain, olen varma että Akatsukin johtaja räjäyttää vuoria silmänräpäytyksellä.
Eihän se mitään piessyt. Ei saannut naarmuakaan tehtyä Narutolle, kun se oli kyuubi muodossa. Ja oli ihan paskat housussa, kun Naruto/Kyuubi vetäs sen beamin.
Ei piessyt? :lol: Ahahahahh :lol: Naruto sai oron kaatumaan ja orochimaru lävisti sen vatsan miekalla. Se jos mikä on pieksemistä :lol: Ja aika helposti se kyllä sen beaminkin torju, vähemmän se enrgiaa käytti kuin se Kyuubi.
Jatkuvaa taistelua, paljon verta, kokoajan lisääntyviä ruumiita ja kaikki tämä Naruto maailmassa! Liity nyt!

http://narutoalliance.50webs.com
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Rutto kirjoitti:Narutoa näkynyt vaivaavan. Ja yleinsä puolustus verottaa vähemmän voimia, kuin hyökkäys, sitäpaitsi uskon, että kyuubilla on sen verran enemmän energiaa, kuin Orolla, että se paljoa sitä haittaa, vaikka hiukan enemmän kuluisikin.
Krhm, Kyuubillä on chakraa rajattomasti.
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

SePetus kirjoitti:Siis musta se naruton kaulakoru jotenkin kun se oli sen ekan hokagen niin se kuka olikaan puuninja kuka on niitten teamissä voi käyttää sitä chakran sulkemis jutsua mitä se käytti aiemmin jolla se sai sen naruton kyuubi chakran vaimennettua ja siit oli jotain hyötyä et sil oli se kaulakoru nytku sil ei oo sitä se ei saa vaimennettua sitä ja se menee todelliseen uupper berserkiin ja hakkaa kaikki.
ehkä, ei mene. Mutta veikkaan et se ainaki aluks käyttää omia voimia ja hakkaa sasukea, niin kauan kunnes sasken täytyy muutttua siks (hmm miks sitä sanottii, ku se muuttuu harmaaks ja sil on ouvot silmät ja pitkät valkoset hiukset) koska naruto on voimakkaampi ko saske, ilman kyuubiiki, mutta sitten naruton on/ kyuubi PAKOTTAA naruton ottamaan eli se aikoo ottaa naruton omaan hallintaansa, tai jtn. Tollast mä veikkaisisin. :roll:
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

Sori mut mitä tulee tohon Kyuubin energiaan chakran käyttöön niin tiedoks vain et sillä on sitä loputtomasti että se vois vetästä tommosia beamejä vaikka 10 putkeen eikä tunnu missään ja ei se oro mitään vatsaa siltä lävistänyt ku se ei edes läpässyt sitä chakra kerrosta....
Kuva
ChasenPipo
Genin
Genin
Viestit: 135
Liittynyt: To Elo 11, 2005 16:47

Viesti Kirjoittaja ChasenPipo »

Kyllä se beam sitä helvetisti hetkautti. Vaikka kyuubi pystyisi mihin tahansa, niin Naruton keho ei. Ja vaikka Oro ei Kyuubia hakannutkaan, niin kyllä se sitä pahasti pieksi. Big Time 8)
Jatkuvaa taistelua, paljon verta, kokoajan lisääntyviä ruumiita ja kaikki tämä Naruto maailmassa! Liity nyt!

http://narutoalliance.50webs.com
Vastaa Viestiin