326 // MQ raw

Ja Naruto manga keskustelut käydään täällä spoilereiden välttämiseksi.
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

326 // MQ raw

Viesti Kirjoittaja frostious »

UUSIN EDIT: Teksikäännökset täällä, täällä ja täällä, MQ scanlation täällä.

EDIT:
MQ raw on ilmestynyt, ja sen saa ainakin toistaiseksi täältä!

* * *

Vielä itse chapteria ei ole julkaistu, mutta pari spoilerkuvaa on ilmaantunut:

Kuva Kuva

Pari käännöstäkin on jo ilmestynyt, mutta koska niiden aitoudesta ei ole tietoa (ja se vähä mitä noista kuvista näkyy ei matchaa kyseisiä käännöksiä) en pistä niitä tänne.

EDIT: Aivan, 326'han se, eikä mikään 336. xP Huhuu, olen reikäpää! :D
Viimeksi muokannut frostious, To Loka 05, 2006 22:32. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Hmm.. Hidan sai siis päänsä pakoilleen.. Kelpaa mulle ^^
..Mahtaa Shikamaruu ja kumppaneit nyt turhauttaa :p
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Hohoo, se näyttää olevan Kakuzu joka hoitaa tuon Hidanin pään kiinnittämisen - hänen hihastaan tulee jokin tumma, öh, "kärhi" (en suostu sanomaan lonkero, en suostu!), mikä näyttäisi niittaavaan/tikkaavan pään paikoilleen. Hohoo.
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

frostious kirjoitti:(en suostu sanomaan lonkero, en suostu!)
I swore I'd never draw tentacle pr0n again and now look what you made me do
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Rinde kirjoitti:I swore I'd never draw tentacle pr0n again and now look what you made me do
*istuu odottamaan* :D
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

frostious kirjoitti:
Rinde kirjoitti:I swore I'd never draw tentacle pr0n again and now look what you made me do
*istuu odottamaan* :D
siis oikeesti hidan on joku mun lempihahmo nykyään ja ensimmäinen kuva jota siitä tulee on... on... on. XDD syytän myös eilistä väsynyttä call of cthulhu -sessiota.... katotaanko niin myöhästyn vielä tämän takia töistä, kiva mennä ekaa päivää että sorry i'm late i was err... doing experimental art


/OFF
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Rinde kirjoitti:siis oikeesti hidan on joku mun lempihahmo nykyään ja ensimmäinen kuva jota siitä tulee on... on... on. XDD syytän myös eilistä väsynyttä call of cthulhu -sessiota.... katotaanko niin myöhästyn vielä tämän takia töistä, kiva mennä ekaa päivää että sorry i'm late i was err... doing experimental art/OFF
Sinun on sitten paras myös sitten näyttää tuo "experimental art"! ;D

Hohoo, MQ raw!
Spoileri, maalaa nähdäksesiHUHUHUKAKUZUPÄÄSITEKEMÄÄNJOTAKIN *fanittaa niin että pää irtoaa* Ja isot propsit Asumalle, well done, mate. ¬_¬ Saapa nähdä riittääkö tuo tappamaan hänet, Kishimoto tuntuu nykyään vähän arkailevan vanhojen tuttujen hahmojen tappamista. Voisi tehdä sarjalle hyvää jos Asuma oikeasti kuolisi, saataisiin vähän draamaa. :P
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Näytetäännäytetään, rajaan sen vaikka silleen että sopii jopa tonne n.fi:n galleriaanXDD
Spoileri, maalaa nähdäksesi mikä toi izukote-kaksikon pallokalafossiiliase on???? erm... erm. haluan käännöksen! i'm kakuhidan -interaction -deprived!!

ja page 9 XDDDDD kakuzu the tentacle monster!! AHAHAHAHAHAHAHA ei kiesus.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Rinde kirjoitti:Näytetäännäytetään, rajaan sen vaikka silleen että sopii jopa tonne n.fi:n galleriaanXDD
EIEIEISAARAJATA D: Tai sitten minulle pitää lähettää rajaamaton versio erikseen. ;3

Sai tuon IzuKoten ase minkä virallisen nimen tahansa, se tulee olemaan minulle ikuisesti pallokalafossiiliase. xD
Spoileri, maalaa nähdäksesija page 9 XDDDDD kakuzu the tentacle monster!! AHAHAHAHAHAHAHA ei kiesus.
XDDDD!
Hidan: "Fu fu fu~ You have no idea. <3"
Spoileri, maalaa nähdäksesiJa sen minä vaan haluan tietää, että miten Hidan tuota viikatettaan oikein heilutti, että onnistui sen itseensä osumaan. xP Vai mitä hittoa siinä oikein tapahtui?
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

frostious kirjoitti:
Rinde kirjoitti:Näytetäännäytetään, rajaan sen vaikka silleen että sopii jopa tonne n.fi:n galleriaanXDD
EIEIEISAARAJATA D: Tai sitten minulle pitää lähettää rajaamaton versio erikseen. ;3
onneksi on photobucketXD
Sai tuon IzuKoten ase minkä virallisen nimen tahansa, se tulee olemaan minulle ikuisesti pallokalafossiiliase. xD
luulin eka että se on se jinchuuriki jonka dei ja tobi kaappas. sit tajusin et väärän puolen kaverit. Varmaan suututan jonkun mutta musta IzuKote on aika lameja, koskaan en oo fanittanu mutta huonompaa kuvaa koko ajan saa.
Spoileri, maalaa nähdäksesiJa sen minä vaan haluan tietää, että miten Hidan tuota viikatettaan oikein heilutti, että onnistui sen itseensä osumaan. xP Vai mitä hittoa siinä oikein tapahtui?
sillon sellanen tosiqay swing-liikeXD aika perseestä asumalle kyllä, koskahan toi niitten yhteys/kirous/whatnot purkautuu, eikai asuma ikuisuuksiin voi ottaa hittiiä joka kerta kun hidan ottaa.... ahem.... voi straight-boy asuma raukkaa kun kakuzu saa hidanin johonki kivaan pimeeseen nurkkaan
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Näköjään KakuHidan on valloittanut aika monta fanityttöä täältä ^^` No mutta siis. Tämähän alkaa vaikuttamaan hetki hetkeltä mielenkiintoisemmalta. Voisihan joku kuollakkin, mutta minusta Asuma saisi kyllä jäädä henkiin. Käännöstä tässä odottelen ^^
Kuva
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

Hidan~~! Ai että olen alkanut pitää tuosta häiskästä ^^ Mutta siis. Juttu alkaa mennä yhä mielenkiintoisemmaksi ja mielenkiintoisemmaksi. On vaikea tietää, että onko tämän taistelun jälkeen vainaita vai ei. Ensi viikkoa odotellaan ^^
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Mä en tiiä miksi, mutta mulla alkaa laantua innostus tähän 'saagaan'. Sen huomaa siitä kun viikko viikon jälkeen olen "Ai onks uusin chapu jo ilmestynyt?"
*huoh*... no ootellaan ja katotaan.
Kuva
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Kakuzu tha lonkero-setä. 8,D Priceless. Fanikunta senkun kasvaa... *heiluttelee KakuHidan lippuja*

Eijeijeeeeiii, Asuma ei saa kuolla, Asuma on yksi lempihahmoistani..! ;__; Muttamutta jos se Shikke sitten yhtäkkiä kuolla kupsahtaakin..! :O It's a possibility, people.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Yayako kirjoitti:Mä en tiiä miksi, mutta mulla alkaa laantua innostus tähän 'saagaan'. Sen huomaa siitä kun viikko viikon jälkeen olen "Ai onks uusin chapu jo ilmestynyt?"
*huoh*... no ootellaan ja katotaan.
Höhöhö, hassua - minulla on juuri päinvastoin, en muista koska viimeksi olisin näin innoissani sarjaa seurannut ja odottanut uusien chaptereiden julkaisua. :D Suurimmaksi osaksi se on Kakuzun ja Hidanin ansiota - joku jollain toisella foorumilla sanoi, että he ovat paras asia mitä sarjalle on pitkään aikaan tapahtunut, ja olen hyvin suurilta osin samaa mieltä. He nyt vain ovat niin mahtavia molemmat, eivätkä pelkästään vain koska 'shippaan heitä liek whoa. OTP ftw! /o/
Vastaa Viestiin